چه تضمینی هست که این اتفاق تکرار

#46
سلام من 3ماه پیش جنین 3 ماهه ام را که حدود 1 ماه قبل رشدش متوقف شده بود از دست دادم اما پیش هر متخصصی میرم میگه دنبال دلیلش نباش.
چه تضمینی هست که دوباره این اتفاق تکرار نشه؟من هم عفونت قارچی داشتم هم سوء تغذیه و هم کار سنگین.
میخوام دوباره باردار شم.چکار کنم :cry: ؟؟
آیا مصرف قرص اورژانس در 2 دوره قاعدگی متوالی پس از سقط خطرناکه؟


#47
سلام
نه عزیزم خطررناک نیست اما نظم سیکلها را تا حدی به هم می زند شما بهتر است در صورتیکه قصد بارداری مجدد دارید نظم سیکلها را حفظ کنید.
یکبار سقط هم تجربه ای است که متاسفانه افراد بیشماری آن را تجربه کرده اند و می کنند اما خشوبختانه تکرار آن شیوع پایینی دارد. همانطور که پزشکانتان هم گفتند از نظر علمی یک بار سقط نیازمند علت یابی نیست.نگران نباشید فقط در بادراری بعدی مسلماً کار سنگین و سوء تغذیه نباید جایی داشته باشد!
موفق باشید دوست عزیز
كارشناس مامايي فيروز

#48
با سلام و احترام فراوان
جوابتون خیلی آرومم کرد.بی نهایت ممنونم.
راستی یه سوال:قرص اورژانس نظم سیکلهامو بهم نریخته!جسارتا فکر میکنم این قرص تخمک بارور شده را از بین میبره و برای جلوگیری نیست و درصورت عدم باروری هیچ تاثیری نداره!درسته؟اگرنه پس کار این قرص چیه؟ [font=] [/font]
درضمن من از دوباره باردار شدن سخت میترسم.یعنی واقعا هیچ راهی برای علت یابی سقط نیست؟
حتما باید خدای نکرده یه تجربه تلخ دیگه اضافه بشه تا جدی بگیرنش؟
آخه قبلا با آزمایش از جنین سقط شده و رحم و تخمدانها یه تشخیص هایی میدادند!!؟؟
باتشکر

#49
سلام
دوست عزیز! میل شماست می توانید با مراجعه بهیک متخصص درخواست کنید تا اگر صلاح دیدند اقدامات تشخصیصی لازم را قبل از بارداری بعدی به میل خود شما انجام دهند.
روش پیشگیری اورژانس هم طبق زمان مصرفش ممکن است با ایجاد اختلال در حرکت لوله های رحمی موجب به هم نرسیدن تخمک و اسگرم و یابه رحم نرسیدن تخمک بارورشده و یا با تاثیر بر مخاط رحم، مانع جایگزینی تخمک بارور شده در رحم شود.
كارشناس مامايي فيروز

#50
سلام با تشکر از راهنمایی های خوبتون به توصیه شما دکترم را عوض کردم و فهمیدم که رحمم به شدت دارای زخم و عفمنت است . به همین دلیل کرایو کردم . بعد از آن متوجه شدم که تخمک گذاری من در اواسط ماه نیست بلکه آخر ماه است . 7 ماه بهد از آخرین سقطم جلوگیری نکردم و همان ماه هم باردار شدم الان در هفته 19 هستم و نی نی هم دختره . ازتون ممنونم . :wink:
ارسال پست

بازگشت به “سقط ( از دست رفتن جنین تا هفته 20 بارداری) ”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 29 مهمان