وال مش چیست؟

#1
هر دو نوع وال پست یعنی وال مش و وال پست فلزی که همان وال پست قدیمی است یک وظیفه دارند. این وظیفه شامل اتصال تیغه ها و دیوارها به اسکلت سازه و افزایش مقاومت دیواره های سازه و بنای ساختمان در برابر عوامل محیطی است. اما وال مش از یکسری ویژگی ها برخوردار است که سبب شد کم کم وال پست فلزی کنار برود. وال مش نسل نوین وال پست های مورد استفاده در ساختمان های با اسکلت بتنی، فولادی و حتی سوله ها می باشد. به طور کلی وال مش ها ترکیبی از مش فایبرگلاس AR و انواع پلاستر می باشد. کاهش هزینه اجرای ساختمان در کنار افزایش سرعت اجرا از مهمترین مزایای سیستم وال مش می باشد.

ویژگی‌های مکانیکی وال مش این نوع وال‌پست از جنس مش فایبرگلاس ساخته می‌شود که ویژگی‌هایی از قبیل انعطاف‌پذیری بالا، سطح چسبندگی مناسب و مقاومت کششی بالا را داراست. به همین دلیل، وال مش به عنوان جایگزینی مناسب برای وال‌پست‌های قدیمی فلزی محسوب می‌شود و باعث افزایش استحکام دیوارها و کنترل بهتر از دیوارهای غیرسازه‌ای می‌شود.

توری‌ها یکی از مهم ترین متریال این سیستم هستند. به همین دلیل نمی توان این متریال تخصصی را از هر مجموعه ای خریداری کرد. خصوصا که این توری ها در انواع و مدل های مختلفی تولید می گردند. قیمت وال مش نیز از دیگر دغدغه های خریداران این محصول است. در این راستا وبسایت وال مش با تکیه بر تجربه تخصصی خود، انواع وال مش را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت به خریداران عرضه می کند.


ارسال پست

بازگشت به “ساير موارد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 9 مهمان

cron