طراحی سایت گردشگری و آژانس مسافرتی

#1
طراحی سایت گردشگری یکی از فاکتورهای موفقیت هر آژانس مسافرتی است، از شرکت های مسافرتی بین شهری ساده با اتوبوس گرفته تا آژانس های گردشگری و تفریحی بزرگ بین المللی. وقتی افراد قصد سفر می‌کنند، محل اقامت، وضعیت آب و هوا، امکانات سفر، اطلاع از مکان های گردشگری شهر مورد نظر و سرویس های ایاب و ذهاب همگی اطلاعاتی هستند که دست یافتن به آن ها برایشان چالش برانگیز است. طراحی سایت آژانس مسافرتی شما می‌تواند تمامی این اطلاعات را در یک پکیج جذاب و حرفه ای در اختیار افراد قرار داده و مشتریان وفادار زیادی را به سمت شما سرازیر کند. ما با حدود 10 سال سابقه و تجربه حرفه ای در زمینه طراحی سایت و انواع خدمات در این زمینه با استفاده از تکنولوژی های روز دنیای طراحی سایت حرفه ای، اصولی و منطبق بر اصول سئو، از صفر تا صد این مسیر همراه شما هستیم. به امید این که بتوانیم نقش کوچکی در رشد و رونق برند و افزایش درآمد آژانس مسافرتی هموطنان عزیز داشته باشیم. با تجربه لذت تفاوت یک تماس فاصله دارید! با ما تماس بگیرید…
 
تاثیر طراحی سایت گردشگری در شرکت های آژانس مسافرتی
دنیای امروز با سرعت هرچه بیشتر به سمت دیجیتال شدن پیش می‌رود، مردم ترجیح می‌دهند اکثر کارهای خود را به وسیله اینترنت و با سرعت بالا انجام دهند. اکثر ما وقتی قصد سفر داریم اولین کاری که انجام می‌دهیم سرچ کردن در گوگل در ارتباط با آب و هوا، جاذبه های گردشگری شهر یا کشور مورد نظر، محل اقامت، امکانات تورهای مختلف و غیره است. بنابراین طراحی سایت گردشگری برای صاحبان این صنعت بیشتر از هر کسب و کاری الزامی و حیاتی است، همچنین در صورتی که سایت موردنظر اصولی و استاندار صورت بگیرد ، ترافیک بالایی دریافت کرده و تاثیر قابل توجهی در جذب مشتری بالقوه برای آژانس های مسافرتی شما دارد. ضمن این که داشتن سایت می‌تواند تقاضای بالایی برای تبلیغ از سمت سایت ها و کسب و کارهایی که به نوعی با صنعت تفریحی و مسافرتی مرتبط هستند ایجاد خواهد کرد که این موضوع درآمد بالایی برای آژانس شما به همراه خواهد داشت. آژانس دیجیتال مارکتینگ آی وحید با طراحی اصولی،استاندار، مبتنی بر اصول سئو و گرافیک جذاب، فراهم کردن این موقعیت را در طراحی سایت گردشگری شما تضمین می‌کند.
 
سئو سایت آژانس مسافرتی
طراحی سایت گردشگری به تنهایی موفقیت آژانس مسافرتی شما را تضمین نمی کند بلکه این موفقیت به عوامل دیگری از جمله رعایت اصول فنی مثل سرعت و امنیت بالا و در دسترس بودن همیشگی آن و همچنین منطبق بودن با اصول و قوانین سئو بستگی دارد. اگر سئو سایت گردشگری به خوبی صورت گرفته باشد به محض جستجوی عبارات مرتبط با گردشگری و آژانس های مسافرتی، خرید بلیط و غیره، بلافاصله سایت مذکور در صفحه اول نتایج گوگل نمایش داده شده و احتمال کلیک کاربر روی آن و در دسترس قرار گرفتن خدمات آژانس مسافرتی مورد نظر بالا می‌رود و تاثیر قابل توجهی در افزایش فروش و درآمد این کسب و کارها خواهد داشت. در واقع سئو سایت گردشگری نقش بازاریابی را برای این سایت ها داشته و هر اندازه حرفه ای تر صورت بگیرد مشتری بیشتری را به سمت آژانس شما جذب خواهد کرد.  شما می‌توانید با اعتماد کامل سئو سایت گردشگری خود را به کارشناسان و متخصصان ما بسپارید و لذت گرفتن رتبه های بالای گوگل را تجربه کنید.
امکانات طراحی سایت گردشگری و آژانس مسافرتی
در طراحی سایت گردشگری باید تمامی خدماتی که می‌تواند گردشگر را به سمت سایت شما جذب کند در نظر بگیرید، در ادامه به تعداد ای از این امکانات اشاره می‌کنیم:
 
معرفی کامل آژانس گردشگری
معرفی جاذبه های گردشگری مناطق گوناگون در دسته بندی های جداگانه
معرفی تورهای داخلی و خارجی
معرفی تورهای کوتاه مدت یک تا چند روزه
اعلام زمان حرکت، نوع وسیله نقلیه
معرفی لوازم مورد نیاز در هر توور
ارائه تصاویر تورها
نمایش هتل ها و امکان رزرو آنها
امکان ثبت نظر برای هر تور
امکانات اختصاصی
معرفی و اشتراک گذاری تورها به افراد دیگر
اطلاع از میزان ظرفیت تورها
امکان رزرو و خرید آنلاین تورها
آگاهی از وضعیت آب و هوایی هر کشور
آگاهی از تورهای پربازدید تر
معرفی جاذبه های گردشگری کشورها و شهرها
امکان اشتراک گذاری تورها با دوستان به وسیله رسانه‌های اجتماعی
امکان ارائه کد تخفیف در ایام خاص
چرا آی وحید بهترین شرکت طراحی سایت گردشگری
همانطور که گفتیم صرفاً طراحی سایت گردشگری نمی تواند موفقیت آژانس مسافراتی شما را تضمین کند و مستلزم رعایت برخی اصول است. با حدود 10 سال تجربه حرفه ای و سابقه همکاری با برندهای معتبر ایرانی و خارجی، متشکل از تیم جوان، خلاق، ایده پرداز و متخصص، از صفر تا صد مسیر رشد و ارتقا آژانس مسافرتی شما و رسیدن به لذت تجربه افزایش مشتری و درآمد همراه شما هستیم، به امید این که بتوانیم با ارائه خدمات استاندارد و مطابق با اصول جهانی نقشی هر چند کوچک در رونق کسب و کارهای هموطنان عزیز داشته باشیم و خاطره ای لذت بخش از تجربه حضور در فضای مجازی برای شما و مشتریانتان ایجاد کنیم.
مشاوره رایگان طراحی سایت گردشگری
کارشناسان ما ابتدا نیازها و سلیقه شما را در ارتباط با طراحی سایت گردشگری بررسی کرده و امکانات مورد نیاز و طرح گرافیکی مناسبی مطابق با آن معرفی می‌کنند. تنوع بالای خدمات گردشگری به طراحی سایت مسافرتی حرفه ای نیاز دارد. باید بتوانید ارتباط کاملی بین معرفی کشورها، شهرها، هتل‌ها، رستوران‌ها، مراکز دیدنی و… برقرار کنید، به صورتی که مخاطب  به راحتی شهر مورد نظر و کلیه اطلاعاتی که برای سفر نیاز دارد را در اختیار داشته باشد. موارد گفته شده و سایر نکات تخصصی سایت گردشگری، بدون مشورت گرفتن از افراد متخصص، حتی در صورت عملی شدن با وجود رقابت بالا در این حوزه موفق نخواهد بود. مشاوران کاربلد ivahid با سابقه فعالیت چندیدن ساله و تجربه همکاری با بندهای موفق، منتظر تماس شما هستند تا به صورت رایگان مشاوره و تجربیات تخصصی خود را در اختیار هموطنان عزیز قرار دهند. با ما تماس بگیرید…
انتخاب شرکت طراحی سایت گردشگری و آژانس مسافرتی
طراحی سایت آژانس مسافرتی به اندازه قابل توجهی از سمت کاربران برای پیدا کردن شهر یا کشور هدف و مقایسه قیمت توورهای مختلف و غیره سرچ می‌شود و یک فاکتور ضروری برای هر آژانس مسافرتی است. تقریبا تمامی آژانس ها از این ضرورت آگاهی داشته و سایت خود را دارند، آنچه اهمیت دارد کیفیت و امکانات طراحی سایت گردشگری شماست، بنابراین باید در انتخاب شرکت طراحی سایت آژانس مسافرتی خود دقت بالایی به خرج دهید و پروژه را به شرکت درستی بسپایرد. شرکتی که بتواند به درستی موقعیت و نیازهای شما و کاربرانتان را تجزیه تحلیل کرده، طبق استانداردهای طراحی وب سایت عمل کند و تصویر حرفه ای و تجربه ای ماندگار از برند شما ایجاد کرده و در نهایت باعث افزایش اعتماد و وفاداری کاربر و افزایش فروش شود.
قیمت طراحی سایت گردشگری
 قیمت طراحی سایت گردشگری و ارائه تعرفه هایآن را نمی‌توان به صورت قطعی و مشخص اعلام کرد، چرا که به امکانات مورد نیاز سایت مورد نظر، گرافیک درخواستی کارفرما، مدت زمانی که صرف کدنویسی و بهینه سازی آن انجام می‌شود و موارد این چنینی بستگی دارد. امروز اکثر آژانس های مسافرتی فعالیت و حضور پر رنگی در فضای وب داشته و مشتریان بسیاری را از این طریق به آژانس خود جذب می‌کنند، بنابراین در صورتی که قصد دارید مزیت رقابتی بین آژانس های موجود در این فضا ایجاد کرده و برای ارتقا کسب و کار و برند خود ارش قائلید، نباید تحت تاثیر جملات تبلیغاتی مثل طراحی سایت گردشگری رایگان و یا طراحی سایت گردشگری ارزان قرار بگیرید. البته نمیتوان به طور قطع قیمت پایین یک شرکت طراحی سایت را دلیل موجهی برای پایین بودن کیفیت خدمات آن در نظر گرفت اما مطمئنا با سایتی که اختصاصی و حرفه ای، مطابق با خواست و سلیقه شما کد نویسی شده باشد قابل مقایسه نیست، برای استعلام هزینه طراحی سایت گردشگری مورد نیاز برند خود می‌توانید از طریق راه های ارتباطی با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.
 


آی وحید متخصص در طراحی سایت اختصاصی از جمله طراحی سایت وردپرس، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت شخصی، طراحی سایت فروشگاهی سفارش تولید محتوا  فعالیت میکند.

Re: طراحی سایت گردشگری و آژانس مسافرتی

#2
مزیت طراحی سایت با وردپرس نسبت به طراحی وب سایت اختصاصی چیست ؟ ما قصد داریم در این بخش در مورد ویژگی های ساخت سایت با وردپرس، میزان امنیت وردپرس و هزینه آن نسبت به روش سایت اختصاصی صحبت کنیم. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای راه اندازی انواع سایت است. اهمیتی ندارد در چه حوزه ای مشغول به فعالیت هستید؛ املاک، فروشگاه، شرکت و یا اگر به دنبال سایت شخصی هستید می توانید با کمترین هزینه بهترین سایت را برای حوزه کاری خود داشته باشید. این سیستم مدیریت محتوا به صورت رایگان به مشتریان عرضه شده است و دارای هزاران قالب متنوع در زمینه های گوناگون می باشد. قالب وردپرس توسط برنامه نویسان وب طراحی و با هزینه مناسبی در سایت های فروش قالب وردپرس قرار می گیرد. طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی، طراحی سایت املاک، شخصی و… را می توانید با پلتفرم وردپرس اجرا کنید.
کدنویسی وردپرس بسیار تمیز در اصطلاح (Clean Code) و ساده است این امر خواندن کدها را برای خزنده های موتورهای جست و جو مانند گوگل را آسان می کند. علاوه بر این صفحات، پست ها و تصویر را می توانید با کلمات کلیدی حوزه کسب و کار خود برای موتور جست و جو گوگل سئو و بهینه سازی کنید.
پنل مدیریت سایت وردپرس به گونه ای طراحی شده است که در موبایل و تبلت نیز می توان به راحتی سایت را مدیریت و اطلاعات و امکانات بسیاری را به سایت اضافه نمود. علاوه برا طراحان سایت، صاحبین سایت نیز بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و به راحتی می توانند مدیریت سایت خود را بر عهده بگیرند و سایت خود را مدیریت کنند. مدیر یا صاحب سایت طی دوره ای کوتاه توسط شرکت طراحی سایت وب نگاه اموزش دیده و به راحتی می توانند مطالب، تصاویر خود را در سایت مدیریت کند. اما این بدان معنا نیست که می تواند در قالب سایت تغییراتی را اعمال کند. زیرا تغییر در قالب با توجه به نیاز به کدنویسی نیاز به یک برنامه نویس وب حرفه ای دارد.امکان طراحی سایت حرفه ای: با نصب وردپرس می‌توانید با کمترین اطلاعات درباره برنامه نویسی تحت وب، سایتی کاملا حرفه ای و متفاوت طراحی نمایید. کافی است مطالب و ویدیوهای آموزشی در خصوص طراحی سایت وردپرس را مشاهده کنید. شما به آسانی می توانید صفحات جدید، پست وبلاگ، تصاویر و … را به سایت خود اضافه کنید. انتخاب قالب مناسب و مرتبط به نوع فعالیت مجموعه شما تاثیر زیادی در طراحی یک سایت حرفه ای و افزایش فروش شما خواهد داشت. در مخزن وردپرس قالب های ساده و رایگان وجود دارد که می توانید از آن ها در جهت ساخت سایت وردپرس استفاده نمایید. اما اگر به دنبال طراحی حرفه ای و منحصر به فرد هستید می توانید با مراجعه به سایت های فروش قالب و مشاهده پیش نمایش آن ها، بهترین و مناسب ترین قالب آماده وردپرس را خریداری نمایید.از آن جا که وردپرس مبتنی بر اینترنت است می توانید از هر کامپیوتر و حتی موبایل خود، به پنل سایت خود دسترسی داشته و سایت خود را مدیریت کنید.برای راه اندازی وردپرس و طراحی سایت وردپرس نیاز است تا آخرین نسخه وردپرس را از سایت وردپرس دانلود کنید. لینک دانلود .سپس فایل دانلود شده را از حال زیپ خارج نموده و داخل هاست آپلود کنیم. برای نصب وردپرس از روش های زیر می توانید استفاده کنید:

نصب وردپرس روی هاست
نصب وردپرس روی لوکال هاست

وردپرس و مزیت های بی‌شمار آن باعث شده است که امروزه از این سیستم مدیریت محتوا به صورت گسترده استفاده شود. قالب های متنوع وردپرس، افزونه های کاربردی آن، خدمات طراحی سایت وردپرس را در جهان گسترش داده است. طراحی سایت وردپرس را یکی از ارزان قیمت ترین روش های طراحی وب است. در این روش شما هزینه ای بابت آموزش، کدنویسی و … پرداخت نخواهید کرد و همین می‌تواند در هزینه‌های شما صرفه جویی به شمار بیاید. اما اگر تصمیم دارید از قالب فروشگاهی وردپرس و یا قالب شرکتی وردپرس استفاده کنید نیاز است تا به شرکت طراحی سایت مراجعه کنید و سفارش طراحی سایت خود را ثبت کنید. قیمت طراحی سایت وردپرس نسبت به طراحی سایت تخصصی پایین تر است و شما با هزینه متناسب می توانید سایت حرفه ای و ریسپانسیو طراحی کنید.

مراحل سفارش سئو سایت

#3
برای سفارش انجام خدمات سئو روی سایت، باید مراحلی را طی کنیم. سپردن پروژه سئو به یک تیم، چند مرحله دارد و در هر مرحله نیاز است کارفرما و آژانس یا تیم سئو اقداماتی انجام دهند. مراحل سفارش سئو سایت به شرح زیر است:
  • درخواست خدمات
  • بررسی اولیه سایت
  • جلسات برای شناخت پروژه
  • شروع کار تیم سئو روی سایت
 
اولین مرحله سفارش سئو که توسط کارفرما انجام می‌شود، ارتباط گرفتن و درخواست خدمات از تیم سئو است. کارفرما باید با بیان دقیق خواسته‌های خود و انتظاراتی که از تیم سئو و سایت خود دارد، به تیم سئو کمک کند تا بهترین پکیج ممکن را پیشنهاد دهند. معمولا بعد از درخواست خدمات از سمت کارفرما، تیم سئو سایت را بررسی می‌کند. بعد از بررسی تیم سئو و پیشنهاد پکیج، در صورتی که پیشنهاد از سمت کارفرما پذیرفته شود، جلسات شناخت پروژه برگزار می‌شوند. بعد از طی مراحل قبلی و شناخت کامل پروژه توسط تیم سئو، کار روی سایت آغاز می‌شود. تیم سئو با بررسی اطلاعاتی که از جلسه شناخت به‌دست آمده است، اقدام به طراحی استراتژی سئو سایت می‌کند.
ارسال پست

بازگشت به “ساير موارد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 16 مهمان

cron