مزایا و قابلیت های جک s5

#1
امروزه محصولات چینی با کیفیت عالی، چندان ارزان‌تر از مدل‌های ساخت کره نیست؛ درعوض، خودروهای میان‌رده ساخت برندهای چینی، برای عامه‌ی مردم ایران با شرایط اقتصادی فعلی راضی‌کننده هستند. این موضوع با فروش بسیار خوب جک S5 و ام‌وی‌ام X33 اثبات می‌شود.در این میان جک s5 یکی از پرفروش‌ترین و موفق‌ترین کراس اوورهای چینی از شرکت جک موتورز در ایران است، که مونتاژ آن از سال 1393 در ایران آغاز شد و در دو نسخه دستی و اتوماتیک به بازار عرضه شد. مشخصات فنی و پیشرانه قوی این خودرو یکی از دلایل موفق بودن جک s5 در ایران است. البته در کنار این موضوع نباید از آپشن‌های بسیار متنوع آن به راحتی عبور کرد که می‌تواند دلیلی بر پشت سر گذاشتن دیگر رقبای خود باشد، که قصد داریم به این موارد اشاره کنیم.
  
 سیستم ورود بدون کلید
 زمانی‌که با استفاده از سیستم ورود بدون کلید قصد وارد شدن به اتومبیل را دارید، می‌توانید خودرو را بدون وارد کردن سوییچ، باز کنید. در این روش نیازی به فشار دادن دکمه‌های روی ریموت نیست و اگر ریموت در جیب راننده باشد می‌تواند با استفاده از دستگیره در را باز کند. همچنین خودرو بدون سوییچ روشن و یا خاموش می‌شود، و یکی دیگر از نکات مثبت این سیستم این است که تا هنگامی‌که کلید هوشمند در داخل خودرو است، درها بسته نمی‌شوند.
  
 حافظه صندلی
 در ادامه بررسی آپشن‌ های جک S5 به بررسی حافظه صندلی آن می‎پردازیم.
 کاربرد حافظه صندلی خودرو درواقع برای ذخیره کردن حالت صندلی برای سرنشینان خودرو است؛ به این صورت که هر شخصی بنا به جهت دلخواه خود می‌تواند صندلی را تنظیم کند و در زمان استفاده می‌تواند صندلی را با کلید مموری، و اختصاص دادن شماره‌ای برای خود به حالت ثبت‌شده بازگرداند و احتیاجی به تنظیم مجدد نیست. این سیستم برای خانواده‌هایی که تمام افراد از یک خودرو استفاده می‌کنند و مجبور هستند صندلی را بنابر جثه و قد خود تنظیم کنند بسیار پراهمیت و کاربردی است، چون تنها می‌توانند با فشار دادن یک کلید مشخص، وضعیت مطلوب خود را به راحتی تنظیم کنند.
 تنظیم برقی صندلی‌های جلو
 صندلی‌های برقی یکی دیگر از آپشن‌های به‌کار رفته در جک s5 است. اکثر خودروهایی که در داخل ایران تولید می‌شوند فاقد این آپشن هستند. این آپشن برای استفاده راننده و سرنشین خودرو ایجاد شده است، در این آپشن راننده و سرنشین برای تغییر وضعیت صندلی خود از کلیدهایی که در کنار صندلی وجود دارد استفاده می‌کنند و با تغییر این کلیدها در جهات مختلف باعث تغییر وضعیت صندلی خود می‌شوند.(تنظیمات صندلی شامل جلو و عقب رفتن صندلی یا بالا و پایین رفتن آن است). این عمل قبلاً با استفاده از اهرم‌هایی که در کنار صندلی وجود داشت و به صورت دستی تعبیه شده بود، انجام می‌شد.استارت دکمه


 در این سیستم سوئیچی مانند یک کلید، برای روشن کردن خودرو وجود ندارد. در این سیستم، خودرو یک ریموت دارد که کافی‌است همراه شما باشد. برای استارت زدن خودرو، یک دکمه وجود دارد که برای روشن و یا خاموش کردن، از آن استفاده می‌شود. با فشردن پدال ترمز و زدن دکمه استارت، می‌توانید خودرو را روشن و یا خاموش کنید. توجه کنید که اگر ریموت را به همراه نداشته باشید خودرو روشن نمی‌شود.
 چراغ‌های جلو مجهز به سیستم مشایعت تا درب منزل
 با استفاده از این آپشن شما می‌توانید هنگامی که خودرو را پارک کردید، با یکبار زدن نور بالا، چراغ‎های اتومبیل خود را روشن نگاه داشته تا پس از خروج از خودرو مسیر برای شما روشن باشد؛ و حتی هنگام پارک در پارکینگ، شما را تا آسانسور یا پله‌ها مشایعت و همراهی کند.
 آینه‌های جانبی با تنظیم برقی و چراغ راهنما همراه با گرم‌کن
 آینهای جک s5 به صورت برقی تعبیه شده‌اند، که با استفاده از یک دکمه باز و یا بسته می‌شوند. همچنین با استفاده از گرم‌کن موجود در این آینه، در روزهای سرد زمستانی قابلیت یخ‌زدایی در آینه‌ها وجود دارد.درکنار موارد ذکر شده از بهترین ملاک های خرید این خودروی چینی خرید قطعات یدکی آن از <!--td {border: 1px solid #ccc;}br {mso-data-placement:same-cell;}-->https://zed.fit/product/%DA%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%AC%D9%84%D9%88-%D8%B9%D9%82%D8%A8-%D8%AC%DA%A9-s5/ است که تمامی آپشن های خودروهای چینی را با بالاترین کیفیت موجود دارد.


لوازم یدکی جک اورجینال را از کجا با قیمت تهیه کنید؟

#4
یکی از خودروهای خوب و با کیفیت نبستا مناسب چینی در ایران مدل‌های مختلف خودروی جک هست. قطعات استفاده شده تو این خودروها کیفیت خوبی دارند و شما هم به عنوان صاحب خودرو بهتر است در صورت فرسوده شدن قطعات، لوازم یدکی اورجینال جک را جایگزین کنید. برای این کار نیاز دارید از یک فروشگاه مطمئن خرید لوازم یدکی جک را انجام دهید.
به طور کلی نمایندگی خودروهای چینی در ایران بسیار ضعیف است. تفاوت چندانی ندارد که قصد خرید لوازم یدکی جک اس 5 دارید یا لیفان 820. احتمالا هنگام خرید لوازم یدکی اصلی و اورجینال این خودروها به سختی قطعات مورد نیازتان را بیابید. همانطور که سازنده‌ی این خودروها یک کشور خارجی است و این خودروها وارداتی به حساب می‌آیند، لوازم یدکی جک، لیفان، برلیانس و ... نیز وارداتی هستند. به همین دلیل به سختی در بازارهای لوازم یدکی یافت می‌شوند. اما خوشبختانه به راحتی می‌توانید با یدک مارکت خرید لوازم یدکی جک اس 5 و سایر مدل‌های آن را انجام دهید. یک دلیل مهم دیگر هم این است که خیلی از خودروهای چینی موجود در ایران دیگر تولید نمی‌شوند و به همین دلیل قطعات آن‌ها نیز کمتر وارد کشورمان می‌شود.
یکی از فروشگاه‌های معتبر خرید لوازم یدکی خودرو های چینی یدک مارکت است. قطعات و لوازم یدکی جک و سایر خودروهای چینی تماما وارداتی و برندهای معروف لوازم یدکی هستند. با مراجعه به وب سایت یدک مارکت می‌توانید قبل از اقدام به خرید لوازم یدکی جک اس 5 یا مدل‌های دیگر مشاوره بگیرید تا از تناسب قطعات با ماشینتان مطمئن شوید.

Re: مزایا و قابلیت های جک s5

#5
من از جا های مختلفی برای مغازم خرید انجام دادم چون فروش من اکثرا لوازم یدکی جیلی یا لوازم یدکی لیفان هستش و لوازم خودور های چینی هم یکم تو بازار سخت پیدا میشه بهترین و منبع ترین که تو اینترنت پیدا کردم سایت ماشین چینی بود که من راضی بودم ازشون شما هم خرید قطعات خودرو مانند دنده 2 جیلی داشتین که خیلی ها این قطعه رو میخوان میتونید از این فروشگاه خریداری کنید
ارسال پست

بازگشت به “سایر موراد ”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان

cron