معرفی انواع کانسیلر و نحوه استفاده

#1
معرفی انواع کانسیلر

 
افراد تولید کننده مواد آرایشی محصولات خود را در انواع مختلف با سلیقه ها و متناسب نوع خاصی از افراد می سازند،پس نیاز است که کانسیلر را با توجه به نوع پوست خود انتخاب کنیم.کانسبلر ها دارای 5 تناژ رنگی متفاوت هستند که هر کدام ویژه پوستی متفاوت است در ادامه این پنج نوع را بررسی خواهیم کرد.

 کانسیلر نارنجی
 افرادی که پوست گندمی و سبزه دارند می توانند از کانسیلر نارنجی استفاده کنند این کانسیلر لکه های تیره و روشن روی پوست را می پوشاند.
  

 کانسیلر بنفش
 این نوع کانسیلر برای پوست رنگ پریده و زرد مناسب است همچنین جای جوش را نیز محو میکند .
  
 
کانسیلر زرد
 برای پوشاندن کبودی و بنفش شدن پوست است و همچنین می تواند به عنوان پرایمر نیز از آن استفاده کنید.
  

 کانسیلر سبز
 اگر در صورت خود دارای لکه های قرمز هستید از این نوع کانسیلر استفاده کنید برای مثال برای پوشاندن جوش نیز میشود از کانسیلر سبز استفاده کرد چرا که آنها را محو میکند .
  

 کانسیلر صورتی
 کانسیلر صورتی برای محو کردن لکه های آبی روی پوست های روشن است چرا که خستگی را در صورت از بین برده و آن را شاداب میکند در واقع مناسب افراد دارای پوست سفید است.

 
تصویر



نحوه استفاده از کانسیلر

بدون توجه به نوع کانسیلر همه آنها به یک صورت استفاده میشود شما باید قبل از استفاده برای صورت خود از آبرسان و مرطوب کننده استفاده کنید تا دوام و ماندگاری آرایش افزایش یابد.
اگر شما قصد استفاده از کرم پودر را دارید ابتدا باید از کرم پودر استفاده کنید و بعد از خشک شدن آن از کانسیلر استفاده کنید .
برای استفاده از کانسیلر باید آن را به نقاطی که که تیرگی و رنگ متفاوتی دارد بزنید سپس با استفاده از اسفنج با انگشتان خود به صورت ضربه زدن بزنید تا حدی که مرز بین کرم پودر و کانسیلر محو شود.همچنینداز کانسیلر دارای حالت مایع قبل از پودر فیکس کننده استفاده کنید و بعد از اتمام کار خود پودر تثبیت کننده را به صورت خود بزنید تا آرایش ماندگاری بیشتری داشته باشد .


بیشتر بخوانید...


ارسال پست

بازگشت به “ساير موارد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان

cron