طراحی سایت وردپرس: مزایا و معایب

#1
وردپرس چیست؟ مزیت طراحی سایت با وردپرس نسبت به طراحی وب سایت اختصاصی چیست ؟ ما قصد داریم در این بخش در مورد ویژگی های ساخت سایت با وردپرس، میزان امنیت وردپرس و هزینه آن نسبت به روش سایت اختصاصی صحبت کنیم. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای راه اندازی انواع سایت است. اهمیتی ندارد در چه حوزه ای مشغول به فعالیت هستید؛ املاک، فروشگاه، شرکت و یا اگر به دنبال سایت شخصی هستید می توانید با کمترین هزینه بهترین سایت را برای حوزه کاری خود داشته باشید. این سیستم مدیریت محتوا به صورت رایگان به مشتریان عرضه شده است و دارای هزاران قالب متنوع در زمینه های گوناگون می باشد. قالب وردپرس توسط برنامه نویسان وب طراحی و با هزینه مناسبی در سایت های فروش قالب وردپرس قرار می گیرد. طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی، طراحی سایت املاک، شخصی و… را می توانید با پلتفرم وردپرس اجرا کنید.
کدنویسی وردپرس بسیار تمیز در اصطلاح (Clean Code) و ساده است این امر خواندن کدها را برای خزنده های موتورهای جست و جو مانند گوگل را آسان می کند. علاوه بر این صفحات، پست ها و تصویر را می توانید با کلمات کلیدی حوزه کسب و کار خود برای موتور جست و جو گوگل سئو و بهینه سازی کنید.
پنل مدیریت سایت وردپرس به گونه ای طراحی شده است که در موبایل و تبلت نیز می توان به راحتی سایت را مدیریت و اطلاعات و امکانات بسیاری را به سایت اضافه نمود. علاوه برا طراحان سایت، صاحبین سایت نیز بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و به راحتی می توانند مدیریت سایت خود را بر عهده بگیرند و سایت خود را مدیریت کنند. مدیر یا صاحب سایت طی دوره ای کوتاه توسط شرکت طراحی سایت وب نگاه اموزش دیده و به راحتی می توانند مطالب، تصاویر خود را در سایت مدیریت کند. اما این بدان معنا نیست که می تواند در قالب سایت تغییراتی را اعمال کند. زیرا تغییر در قالب با توجه به نیاز به کدنویسی نیاز به یک برنامه نویس وب حرفه ای دارد.امکان طراحی سایت حرفه ای: با نصب وردپرس می‌توانید با کمترین اطلاعات درباره برنامه نویسی تحت وب، سایتی کاملا حرفه ای و متفاوت طراحی نمایید. کافی است مطالب و ویدیوهای آموزشی در خصوص طراحی سایت وردپرس را مشاهده کنید. شما به آسانی می توانید صفحات جدید، پست وبلاگ، تصاویر و … را به سایت خود اضافه کنید. انتخاب قالب مناسب و مرتبط به نوع فعالیت مجموعه شما تاثیر زیادی در طراحی یک سایت حرفه ای و افزایش فروش شما خواهد داشت. در مخزن وردپرس قالب های ساده و رایگان وجود دارد که می توانید از آن ها در جهت ساخت سایت وردپرس استفاده نمایید. اما اگر به دنبال طراحی حرفه ای و منحصر به فرد هستید می توانید با مراجعه به سایت های فروش قالب و مشاهده پیش نمایش آن ها، بهترین و مناسب ترین قالب آماده وردپرس را خریداری نمایید.از آن جا که وردپرس مبتنی بر اینترنت است می توانید از هر کامپیوتر و حتی موبایل خود، به پنل سایت خود دسترسی داشته و سایت خود را مدیریت کنید.برای راه اندازی وردپرس و طراحی سایت وردپرس نیاز است تا آخرین نسخه وردپرس را از سایت وردپرس دانلود کنید. لینک دانلود  .سپس فایل دانلود شده را از حال زیپ خارج نموده و داخل هاست آپلود کنیم. برای نصب وردپرس از روش های زیر می توانید استفاده کنید:
  • نصب وردپرس روی هاست 
  • نصب وردپرس روی لوکال هاست
وردپرس و مزیت های بی‌شمار آن باعث شده است که امروزه از این سیستم مدیریت محتوا به صورت گسترده استفاده شود. قالب های متنوع وردپرس، افزونه های کاربردی آن، خدمات طراحی سایت وردپرس را در جهان گسترش داده است. طراحی سایت وردپرس را یکی از ارزان قیمت ترین روش های طراحی وب است. در این روش شما هزینه ای بابت آموزش، کدنویسی و … پرداخت نخواهید کرد و همین می‌تواند در هزینه‌های شما صرفه جویی به شمار بیاید. اما اگر تصمیم دارید از قالب فروشگاهی وردپرس و یا قالب شرکتی وردپرس استفاده کنید نیاز است تا به شرکت های نرم افزاری مراجعه کنید و سفارش طراحی سایت خود را ثبت کنید. قیمت طراحی سایت وردپرس نسبت به طراحی سایت تخصصی پایین تر است و شما با هزینه متناسب می توانید سایت حرفه ای و ریسپانسیو طراحی کنید.

 


ارسال پست

بازگشت به “تبادل نظر بين كاربران سايت”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: Bing [Bot] و 28 مهمان

cron