بهترین وکیل کیفری

#1
بنا به تعریف بهترین وکیل کیفری در اصفهان دعاوی کیفری زیر مجموعه ی حقوق جزا هستند که مجازات ها و قوانین جزایی را در بر می گیرند. جهت آشنایی با دعاوی کیفری و وظایف وکیل کیفری اصفهان بهتر است حقوق جزا را بهتر بشناسیم. حقوق جزا بخشی از حقوق عمومی است. این بخش از حقوق عمومی با تعریف اقدامات مجرمانه و تعیین مجازات برای بزه کاران، سعی در پیشگیری از وقوع جرم دارد. در صورت ارتکاب جرم، میزان مسئولیت مرتکب و نحوه تعقیب و تعیین مجازات او را مشخص می شود. در نهایت حقوق جزا در راستای تهیه نمودن وسایل اصلاح و تربیت مجرمین می کوشد. نحوه ی طرح شکایت کیفری به این صورت است که ، در دادسرا مطرح شده و خطاب به دادستان نوشته می شود. شکواییه ی مورد نظر باید خطاب به دادستان نوشته شده و در این شکواییه نام ، مشخصات و آدرس کسی را که از او شکایت دارید ، ذکر نمایید. فرم خاصی برای نوشتن شکوائیه ی کیفری مطرح نشده است، اما بهتر است شکایت نامه به صورت منظم و مرتب بوده و از نظر خوانایی و جمله بندی به درستی نوشته شود.
علاوه بر این موارد، سوالات و ابهامات مختلفی در مورد دعاوی کیفری مطرح است که در این مقاله به برخی از آن ها پاسخ می دهیم. دعاوی کیفری شامل کدام دعاوی هستند؟ تفاوت دعاوی کیفری و حقوقی در چیست؟ آیا حضور وکیل دعاوی کیفری در موفقیت پرونده موثر است؟ بهترین وکیل کیفری در اصفهان کیست؟
انواع دعاوی کیفری چیست؟
طبق تعریف بهترین وکیل کیفری در اصفهان ، دعاوی کیفری انواع مختلفی دارند و به طور کلی دعاوی هستند که در صلاحیت رسیدگی دادسرا و محکمه جزایی می باشند. دعاوی کیفری در چند دسته ی کلی شامل ؛ جرائم مالی ، جزائم علیه اشخاص ، جرائم امنیتی ، جزائم خانوادگی مطرح می شوند. در این بخش به ذکر برخی از زیر مجموعه های هر یک از انواع دعاوی کیفری از زبان وکیل کیفری اصفهان می پردازیم.
جرایم مالی : سرقت ، کلاهبرداری ، خیانت در امانت ، تخریب، صدور چک بلامحل و سایر جرایم مالی
جرایم شخصی : قتل ، تجاوز به عنف و سایر جرایم علیه تمامیت جسمانی و حیثیت اشخاص
جرایم امنیتی : جعل ، محاربه ، جاسوسی و
جرایم خانوادگی : ترک انفاق ، عدم ثبت نکاح و سایر جرایم مرتبط
تفاوت دعاوی کیفری و حقوقی چیست؟
شاید بارها اصطلاح دعاوی حقوقی و کیفری را شنیده یا در هنگام مراجعه به دادگستری با پرونده های مختلف حقوقی و کیفری روبه رو شده باشید. حتما به این فکر کرده اید که تفاوت دعاوی کیفری و حقوقی که روی تابلوی شعب دادگاه ها می بینید چیست؟ حتی روی برگ های ابلاغیه که از سوی مراجع قضایی صادر می شود با اصطلاحات کیفری و حقوقی مواجه شده اید. شاید بسیاری معنی صحیح و کامل این اصطلاحات را نمی دانند و همین امر گاهی موجب سردرگمی ایشان می گردد.
به زبان بهترین وکیل کیفری اصفهان می توان این گونه بیان کرد که ، در دعاوی حقوقی یا مدنی، بحث در مورد روابط اقتصادی و اجتماعی است و سخنی از وقوع جرم نیست. در دعاوی حقوقی فردی که خود را برحق می داند به دادگاه مراجعه کرده و جهت احقاق حق خود درخواست می نماید.
در مقابل دعوای کیفری در پی انجام یک جرم مطرح می گردند. کسی که به مراجع قضائی مراجعه می کند، مدعی می شود که از وقوع جرم متضرر شده و خواهان این است که مجرم به حکم قانون مجازات شود. در ماده ی دو قانون مجازات اسلامی می خوانیم. « هر رفتاری اعم از ؛ فعل یا ترک فعل که در قانون برای آن مجازات تعیین شده است، جرم محسوب می شود.»
برخی از تفاوت های دعاوی کیفری و حقوقی به شرح ذیل است
دادگاه برای مجرم دعاوی کیفری مجازات تعیین می کند ، اما در دعاوی حقوقی دادگاه مرتکب را ملزم به دادن حقوق قانونی دیگران می کند.
شکایت کیفری در کاغذ معمولی نوشته می شود. اما طرح دعاوی حقوقی باید در برگه ی مخصوص دادخواست باشد.
مرجع رسیدگی در شکایت کیفری دادسرا و سپس در دادگاه عمومی است. اما دادخواست حقوقی در دادگاه حقوقی یا شورای حل اختلاف مطرح می شود.
در شکایت کیفری طرفین دعوا ، شاکی و متهم نامیده می شوند و موضوع پروده اتهام است. در دعاوی حقوقی به مدعی خواهان و به طرف او مدعی علیه گفته می شود. موضوع پرونده نیز خواسته می باشد.
جهت خواندن متهم به دادگاه در شکایت کیفری احضاریه و در شکایت حقوقی اخطاریه برای طرف شکایت ارسال می گردد.
در صورت عدم حضور خوانده در دادگاه در موارد حقوقی منتظر او نمانده و ممکن است حق را به خواهان بدهند. در شکایات کیفری در صورتی که فرد به احضاریه توجه نکند در زمان مشخص شده دستگیرشده و مجازات مورد نظر در مورد او اجرا خواهد شد.
طبق گفته ی بهترین وکیل کیفری در اصفهان در دعاوی کیفری در صورت پس گرفتن شکایت از سوی شاکی و رضایت او رسیدگی متوقف نمی شود. اما در دعاوی حقوقی شاکی می تواند از شکایت خود صرف نظر کرده و رسیدگی به پرونده را متوقف نماید.
مشاجرات کیفری در ارتباط به کاری است که برای انجام دهنده آن, دادگاه جزا معین می نماید اما برای مشاجرات حقوقی دادگاه جزایی را مد نظر قرار نمی دهد و تنها فرد خاطی را به ادای حقوق قانونی سایرین یا اعمال وظایفش مجبور می کند.
شکایت کیفری را جهت بررسی اول به مرجعی به اسم دادسرا ارجاع می گردد و پس از اعمال بررسی ها در کلانتری و دادسرا در صورت صدور قرار مجرمیت، برای بررسی به دادگاه ارسال می گردد. اما الزامی است دادخواست حقوقی به طور مستقیم به دادگاه ارائه گردد.
پرونده زیادی از شکایت های کیفری حتی با عقب نشینی و رضایت شاکی هم بسته نمی شوند مانند شکایت در مورد رشوه ، قتل ، زنا و.. اما شکایت های حقوقی با رضایت دادن از سمت شاکی ، تمام می شوند.
درشکایت های کیفری ، به کسی که شکایت کرده شاکی می گویند و به کسی که از او شکایت شده است متشاکی یا مشتکی عنه و یا متهم اطلاق می گردد و بحث پرونده را هم اتهام می نامند. اما در دعوی حقوقی ، به کسی که شکایت کرده خواهان گفته می شود و به کسی که از او شکایت شده است خوانده می گویند و بحث پرونده را هم خواسته می نامند.
برای احضار کردن طرف شکایت کیفری(متهم) به دادگاه برگه ای اسم احضاریه برای او ارسال می گردد اما جهت احضار کردن طرف شکایت حقوقی(خوانده) برگه ای به اسم اخطاریه برای وی ارسال می شود .
در شکایت کیفری ، در صورتی که متهم به احضاریه بی محلی کند و در زمان مشخص شده به مرجع قضایی مراجعه نکند ، وی را جلب کرده و با اجبار به دادگستری می فرستند اما در شکایت های حقوقی در صورتی که خوانده به وقت حضور نیابد ، در انتظار او نمی مانند و امکان دارد حق را به خواهان بدهند.
موسسه حقوقی حامد امیری بهترین وکیل کیفری در اصفهان با ارائه خدمات حقوقی و کیفری در خدمت شما عزیزان می باشند. ایشان با بررسی کامل و تحلیل دقیق پرونده بهترین دفاع از حقوق موکلین در دادگاه را اقدام می کند .
حامد امیری وکیل کیفری اصفهان با سابقه ای که در حیطه جرایم کیفری دارد جهت احقاق حق شما بهترین گزینه می باشد. جهت دریافت مشاوره با بهترین وکیل کیفری در اصفهان از طریق سامانه آنلاین رزرو نوبت سایت اقدام نمایید.
شکایت کیفری
بهترین وکیل کیفری اصفهان ذکر می کند که هر نوع جنایت یا گناه دو جنبه دارد ، اولین جنبه خسارت و صدمات مادی و معنوی است که ممکن است به فرد قربانی وارد شده باشد که این جنبه را جنبه خصوصی گویند و جنبه دیگر که جنبه عمومی نام دارد آسیب هایی است که به موجب این جرم به آرامش و آسایش جامعه عمومی وارد شده است. تفاوتی ندارد که جرم خصوصی باشد یا عمومی در صورتی که جرمی اتفاق افتد و حق کسی را تحت تاثیر قرار دهد ، صاحب حق می تواند با نام شاکی از مجرم و مسبب جرم شکایت کند.
نحوه طرح شکایت کیفری
هر کسی که به سبب وقوع جرمی شکایت داشته باشد باید شکایت کیفری خود را تنظیم و مطرح کند. برای مطرح کردن شکایت کیفری باید از طرق دفاتر خدمات الکترونیکی قصایی ، ارجاع از دادسرای مربوطه و در جرایمی که در صلاحیت و رسیدگی محاکم کیفری یک یا دو است به طور مستقیم در دادگاه کیفری قابل طرح است.
مواردی که باید در شکایت ذکر شود :
جهت طرح شکایت کیفری باید نام و نام خانوادگی، نام پدر، سن، شغل، تحصیلات، وضعیت تأهل، تابعیت، مذهب، شماره ملی ، شماره شناسنامه، آدرس دقیق ، در صورت نیاز ذکر آدرس ایمیل ، شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه و کدپستی شاکی ذکر شود.
نکته بعدی که باید در طرح شکایت رعایت شود مشخص کردن موضوع شکایت است. به این دلیل که اکثر افراد اطلاعات حقوقی کافی در مورد نام های مجرمانه ندارند ، مشخص کردن نام دقیق مجرمانه اهمیتی ندارد و در انتهای کار قاضی نام جرم را تعیین خواهد کرد. ممکن است جرم اتفاق افتاده از دیده شاکی جرم محسوب نشود و لازم شود تا شاکی موضوع را در مراجع حقوقی بررسی نماید. به همین دلیل شاکی به طور خلاصه و کوتاه موضوع شکایت را مشخص نماید.
در طرح شکایت لازم است تا زمان و مکان وقوع جرم تعیین شود. مشخص کردن مکان وقوع جرم از دید صلاحیت مرجع قضایی در بررسی موضوع اهمیت زیادی دارد. زمان وقوع جرم اهمیت بالایی دارد به این دلیل که شرایط جرم در برخی از ایام متفاوت خواهد بود مانند دیه قتل در ماه حرام که تا یک سوم بیشتر می شود به همین دلیل زمان وقوع جرم حائز اهمیت است.
در صورتی که در وقوع جرم صدماتی به شاکی وارد شده باشد باید در شکایت خود صدمات وارد شده را ذکر نماید. در طرح شکایت کیفری باید دلیل یا دلایل وقوع جرم ، مدارک موجود و آسیب و صدمه ای به شاکی وارد شده باشد شاکی باید صدمات وارد شده و درخواست خود را در شکایت مطرح نماید. همچنین شاکی ملزم است تا اسامی، مشخصات و ادرس شاهدان و مطلعان از جرم را در شکایت اعلام نماید.
و نکته آخر در نگارش و طرح شکایت ، مشخص کردن مشخصات فردی که از آن شکایت شده و یا فردی که جرم را مرتکب شده است و در صورت امکان درج آدرس مجرم می باشد. مشخص کردن اشخاص مظنون یا طرف شکایت جهت تسریع بررسی جرم حائز اهمیت است، البته در صورتی که در برخی از جرم ها مشتکی عنه یا مظنون مشخص نباشد، بررسی جرم متوقف نشده و جهت پیدا کردن و مشخص نمودن مظنونین تلاش خواهد شد.
بهترین وکیل کیفری در اصفهان کیست؟
از ابو حنفیه نقل شده است که « از چهار واو ، پرهیز کن ، وکالت ، ودیعه ، وصایت و وقوف» این متن به معنی زشت بودن نیست بلکه آنقدر این امور مهم و حساس هستند که باید با احتیاط به آن ها نزدیک شد ، چرا ؟ چون ممکن است بسوزاند پس باید با احتیاط انتخاب کنیم .در وکالت ، ودیعه ، وصایت ، وقوف ، امین بودن امر بسیار مهمی است و در نتیجه باید گفت که وکیل امین است برای موکلش، برای ملت ؛ پس اگر به دنبال درگیری های کیفری خود به دنبال بهترین وکیل کیفری اصفهان هستید باید دقت کافی داشته باشید که چه کسی را انتخاب می کنید ، شاید شنیده باشید که که می گویند پزشک محرم بیمار است ولی این حکم برای وکلا بیشتر صدق می کند زیرا وکلا در جریان پرونده هایی که به عهده می گیرند با مسائل بسیار حساس روبرو می شوند و اسرار زیادی برای آن ها فاش می شود که یک وکیل خوب به دلیل اخلاق حرفه ای خود تحت هیچ عنوانی اسرار موکل خود را افشا نمی کند. پس وکیل کیفری را انتخاب کنید که مورد اعتماد بوده و همچنین تخصص کافی در اموری که به وی سپرده می شود را دارا باشد .
وکالت در هر زمینه دعاوی شکایات کیفری باید به وکیل متخصص در همان زمینه سپرده شود که موسسه وکالتی حامد امیری به عنوان یکی از بهترین ها در این زمینه شناخته شده است که در بخش های حقوقی دارای تبحر و تخصص کافی می باشد و فعالیت ایشان در تمامی حوزه های مختلف و پرونده های موفق ایشان نشان گر این واقعیت است.
ویژگی های بهترین وکیل کیفری اصفهان
جز ویژگی های یک وکیل کیفری موارد زیادی را می توان ذکر کرد که ازمهم ترین آن ها می توان مهارت ، تعهد اخلاقی ، صداقت و راستگویی ، روانشناسی را نام برد .
مهارت بهترین وکیل کیفری اصفهان
امروزه کمتر کسی است تسلط کامل بر قوانین ماهوی و شکلی داشته باشد پس مقتضای عقل است که برای دفاع از حقوق خود ، پرونده های خود را به بهترین وکیل کیفری اصفهان و وکیل پایه یک دادگستری سپرد. بهترین وکیل کیفری در اصفهان به شما کمک میکند که مناسبات اجتماعی تان را به درستی تنظیم و در امور کیفری و جزایی بهترین مشاوره های تخصصی را با تکیه بر تسلطی که بر قوانین و امور کیفری داشته انجام دهد و با راه کارهایی دقیق از وقوع هر گونه ضرر ومشکلی علیه شما جلوگیری به عمل آورد .
تعهد اخلاقی وکیل کیفری
یک وکیل کیفری در اصفهان خود را متعهد می داند که باید تمام مسائل مربوط به موضوع و همچنین مشکلاتی که ممکن است حین دادرسی پیش آید با جزئیات کامل توضیح دهد تا مراجعه کننده با چشم باز انتخاب کند و هیچ وقت نباید به دروغ شخص را برنده صد در صد پرونده پنداشت . پس تعهد اخلاقی یک وکیل کیفری ایجاب می کند واقعیت امر و پروسه رسیدگی را اعلام نماید .
صداقت یک وکیل کیفری
از مهم ترین ویژگی های یک وکیل کیفری در اصفهان داشتن صداقت و راستگویی او با برخورد مشکلات مراجعین است و باید موکلین را از انتخاب بیراهه باز دارد . حامد امیری وکیل کیفری در اصفهان با صداقت با مراجعین نسبت به انجام مراحل و پیچیدگی های رسیدگی اطلاع رسانی لازم را می نماید تا مراجعین با اطلاع کافی و امکان عدم موفقیت تصمیم گیری نمایند.
روانشناسی وکیل کیفری
یک وکیل کیفری ، قبل از هر چیزی باید روانشناس خوبی باشد و آن را با فن سنخرانی تلفیق نماید و دارای اعتماد به نفس و قدرت زیادی باشد تا بتواند به بهترین نحو از حقوق موکل خود دفاع کند . حامد امیری به عنوان وکیل کیفری در اصفهان دارای قدرت و اعتماد به نفس کافی برای دفاع از حقوق موکلین خود می باشد که با فن سنخنرانی خود به بهترین شکل دفاعایات خود را انجام می دهد.
خدمات مشاوره وکیل کیفری اصفهان
انتخاب یک مشاور خوب برای کلیه امور کیفری یکی از معضلات بزرگی است که افراد هنگام مواجه شدن با با مشکلات به آن برخورد میکنند . این مشاوره میتواند مشاوره کیفری تلفنی یا مشاوره در امور کیفری به صورت حضوری یا حتی مشاوره آنلاین باشد که باید دقت بالایی در انتخاب آن انجام شود چرا که انتخاب آن در روند پرونده تأثیر بسزایی داشته و با انتخاب بهترین وکیل کیفری در اصفهان می توانید از به وجود آمدن مشکلات حقوقی جلوگیری نمایید.
همه ی انسان ها در طول زندگی خود ممکن است با مشکلاتی روبرو شوند که برای حل مشکلات خود باید از قوانین کیفری و حقوقی آگاه باشند که جهت آگاهی از همه ی این ها لازم است با وکیل کیفری در اصفهان و وکیلی کاردان و متخصص در امور کیفری مشورت شود .
حضور وکیل دعاوی کیفری در موفقیت پرونده موثر است؟
وکیل کیفری در اصفهان
در دعاوی کیفری بهره مندی از خدمات یک وکیل کیفری توانا بسیار سودمند و ضروری است. آشنایی با نکاتی مانند؛ طرح دعوی، نوع دعوی، زمان طرح شکایت و چگونگی تنظیم اوراق قضایی (اعم از لایحه دفاعیه، اظهارنامه، دادخواست، شکواییه و . . .) نیازمند حضور فرد یا وکیل کیفری است که به قوانین و روند رسیدگی به پرونده های کیفری مسلط باشد. طرح درست دعوا و دفاع از آن در دادگاه از جمله وظایف وکیل کیفری در اصفهان است. همچنین در صورتی که دعوایی بر علیه شما طرح شده است، می بایست از یک وکیل کیفری آگاه و خبره جهت رفع اتهام کمک بگیرید، تا بتوانید در دفاع از خود موفق بوده و دفاع موثر و قاطعی را انجام دهید. در صورتی که نتوانید به درستی از حق خود دفاع کنید درست همانند این است که ، اتهام را پذیرفته اید!
موسسه حقوقی حامد امیری بهترین وکیل کیفری در اصفهان با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای ، به کلیه ی موکلین که به دنبال طرح دعوی کیفری و یا دفاع از خود در دعاوی کیفری هستند برای رسیدن به بهترین نتیجه کمک می کند. پیش از مراجعه به مرکز می توانید پرسش های خود را به صورت آنلاین مطرح نموده و یا از مشاوره با بهترین وکیل کیفری اصفهان بهره مند شوید. مشتری مداری و بکارگیری روش های نوآورانه و خلاقانه را سرلوحه ی خود در ارائه ی خدمات قرار داده ایم.
منبع[url=file:///C:/Users/Lenovo/AppData/Roaming/Microsoft/Word/:%20https:/hamedamiri.com/%25D8%25A8%25D9%2587%25D8%25AA%25D8%25B1%25DB%258C%25D9%2586-%25D9%2588%25DA%25A9%25DB%258C%25D9%2584-%25DA%25A9%25DB%258C%25D9%2581%25D8%25B1%25DB%258C-%25D8%25AF%25D8%25B1-%25D8%25A7%25D8%25B5%25D9%2581%25D9%2587%25D8%25A7%25D9%2586/]:[/url] https://hamedamiri.com/بهترین-وکیل-کیفری-در-اصفهان/


Re: بهترین وکیل کیفری

#2
شکایت کیفری به درخواست فرد خسارت دیده مطرح می شود تا قانون فردی را که مرتکب فعلی شده مجازات کند پس می توان گفت که دعاوی کیفری در مورد افعالی مطرح می شود که موضوع آن مرتبط با انجام جرمی است. در دعاوی کیفری منشا ایجاد حق از جرم و جنایت سرچشمه می گیرد در صورتی که دعاوی خانواده و حقوقی در اثر امور اسناد، قراردادها، طلاق و … ایجاد می شود و موضوع بعدی حکم دعاوی کیفری است که به گفته بهترین وکلای پایه یک دادگستری تهران محدود به جبران خسارت مالی، شلاق، جزای نقدی، حبس و … است که البته به نظر قاضی هم بستگی دارد. مثلا اگر فردی کلاهبرداری کرده، علاوه بر حبس باید جزای نقدی هم بپردازد، تمام اموال و دارایی مال باخته باید به او بازگردانده شود.

دوستان عزیز اگر به دنبال بهترین وکیل کیفری در تهران هستید پیشنهاد می کنم به وب سایت برترین وکیل مراجعه کرده و از بین وکلا معرفی شده انتخاب نماید
 

بهترین وکیل پایه یک دادگستری کیست؟

#3
وکیل پایه یک دادگستری در رشته حقوق یا فقه تحصیل می کند و برای ورود به شغل وکالت، باید در آزمون وکالت شرکت کند و پس از قبولی در این آزمون، پروانه کارآموز دریافت می کند و می تواند مدتی زیر دست کانون وکلا فعالیت داشته باشد و بعد از مدتی در آزمون نهایی وکلا شرکت کرده و در صورت قبولی به عنوان وکیل پایه یک دادگستری شناخته می شود. به همین سبب می گویند که وکلای پایه یک دادگستری تجربه و تخصص لازم را دارند.
 وظایفی که وکیل پایه یک دادگستری در قبال موکل خود باید انجام دهد:
  • در ازای دریافت اسناد و مدارک معتبر از موکل، به او رسید تحویل دهد.
  • تمام دادخواست ها، لوایح و قراردادهای مربوط به موکل را تنظیم نماید.
  • به موقع در دادگاه حضور داشته و از حقوق موکل خود دفاع کند.
  • وکیل باید از پذیرفتن هرگونه سند و وجه نقد به غیر از حق الوکاله ثبت شده در قرارداد پرهیز کند.
  • وکیل موظف است قبل از طرح دعوا از تمام تلاش خود برای ایجاد صلح و سازش بین طرفین دعوا استفاده کند.
  • باید قبل از امضا، متن قرارداد را به صورت دقیق نوشته و برای موکل شرح دهد همچنین یک نسخه به او تحویل دهد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین وکیل دادگستری در تهران به سایت برترین وکیل مراجعه کنید.
ارسال پست

بازگشت به “ساير موارد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 5 مهمان

cron