آموزش طلا سازی با ارائه مدرک فنی و حرفه ای طلا سازی

#1
آموزش طلا سازی فنی حرفه ای از جمله دوره های فنی است که افراد بسیاری تمایل دارند با ورود به این رشته هنری و جذاب، صاحب یک شغل پر درآمد شوند. این حرفه بازار کار خوبی دارد در عین حال لازم است زمان و کسب تجربه زیادی پشت سر گذاشته شود.
 در آموزشگاه طلافنون نیازی به گذراندن دوره های دیگر یا پیش نیاز ندارید، چرا که تمامی دوره ها به صورت کاملا تخصصی، عملی و کاربردی از مبتدی تا پیشرفته آموزش داده می شود و به منظور راه اندازی حرفه و کسب و کار خود، می توانید با شرکت در دوره های آموزشگاه طلافنون به مقصود خود برسید و کسب درآمد نمایید.
سازمان فنى و حرفه اى،مدارك بين المللى اين نهاد و همكارى مجموعه آموزشى طلافنون با اين ارگان بين المللىدر حال حاضر بسيارى از كشورهاى پيشرفته و تعداد زيادى از كشورهاى در حال توسعه جزء سازمان جهانى كار (ilo) هستند. اعتبار مدارك فنى و حرفه اى كشور كه همان مدارك سازمان بين المللى كار است، در بحث تخصص و تجربه و مهارت از مدارك دانشگاهى بالاتر است. افرادى كه حتى مدارك درجه ٢ سازمان فنى و حرفه اى را دارا هستند راحت تر و سريعتر برای اخذ ويزاى كار به نسبت افرادى كه مدارك دانشگاهى دارند مى توانند اقدام كنند.
 هم اكنون يكى از اصلى ترين مداركى كه اتحاديه هاى طلا و جواهر شهرها و اداره استاندارد براى صدور پروانه كسب طلا فروشى و پروانه توليد كارگاه طلا سازى و اخذ مجوز استاندارد يا طى مصنوعات طلا از درخواست كنندگان مى خواهند،گواهى نامه هاى فنى و حرفه اى مى باشد.
 هنرجويان مى توانند با شركت در دوره هاى آموزشى مراكز آموزشى طلافنون ايران و پس از قبولى در آزمون هاى تعيين صلاحيت اين مدارك معتبر بين المللى را كسب نموده و به عنوان قوى ترين گواهى فنى در سطح دنيا كه مورد تاييد تمام كشورهاى عضو سازمان جهانى كار هست مشغول به كار شده و هم چنین از مزاياى خوب،پوشش هاى بيمه اى،اخذ تسهيلات مدارك فنى و حرفه اى برخوردار شوند.
 آموزشگاه طلافنون با داشتن 10 شعبه در سراسر ایران فعال ترین برند است که بواسطه بهره مندی از اساتید مجرب ، بهترین و حرفه ای ترین آموزش ها را به هنرجویان گرامی ارائه می دهد.
 آموزشگاه طلا سازی طلافنون با ارائه مدرک دیپلم طلا سازی در انواع دوره های آموزش طلا و جواهر سازی همچون طراحی دستی طلا و جواهر، تعمیرات طلا و جواهر، ریخته گری فلزات قیمتی، گوهر تراشی، ملیله سازی، آموزش مخراج کاری، دوره آموزش گوهر شناسی،آموزش حکاکی و قلم زنی ،آموزش قلم زنی انگشتر، طراحی طلا و جواهر با رایانه، آموزش طراحی طلا و جواهر با ماتریکس، دامله، فست کات، آموزش مینا کاری، حکاکی روی گوهر، خطاطی روی گوهر را ارائه می نماید.
https://talafonoun.com/Articles/100230


Re: آموزش طلا سازی با ارائه مدرک فنی و حرفه ای طلا سازی

#2
تعمیر پرینتر اچ پی یکی از تخصصی ترین انواع تعمیرات لوازم و دستگاه‌های الکتریکی به حساب می‌آید. پرینترها مانند پرینترهای hp انواع مختلفی دارند که تعمیر و تعویض قطعات آن ها به شکل خاصی انجام می‌شود. همواره دو نکته در ارتباط با تعمیر پرینتر اچ پی وجود دارد که اولین نکته استفاده از قطعات اورجینال در هنگام تعمیر و تعویض است و دومین نکته انجام این کار به صورت تخصصی می‌باشد. مرکز تعمیر پرینتر hp در خدمت شماست تا تمامی این خدمات را در کمترین زمان به شما ارائه دهد. علاوه بر موارد ذکر شده باید گفت که این مرکز گارانتی و ضمانتنامه در هنگام تعمیر را برای مشتریان خود در دسترس قرار می‌دهد تا با خیال راحت پرینتر خود را به دست تکنسین مجرب ما بسپارند.
 
تعمیر مانیتور
تعمیر تلویزیون آبخورده
تعمیر گوشی اپل
قالیشویی شربت اوغلی
ارسال پست

بازگشت به “تبادل نظر بين كاربران سايت”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 6 مهمان

cron