#32
منم 27 سالمه 5 ساله ازدواج کردم ساکن خراسان رضویم( شهر سبزوار) 6ماه پیش یه سقط داشتم الان منتظریم یه فرجی بشه .عاشق بچه هام ....پریودهام نامنظمه ولی این ماه بعد چندسال که باداروپریودمیشدم اینباربدون داروپریودشدم خداروشکرمیکنم چون خیلی منتظراین فرصت بودم واینم بگم که باداروهای تخمک گذاری (کلومفین لتروزول)باردارنشدم وبدون دارو باردارشدم دکترم تعجب کرده بودمیگفت توبه داروهاجواب ندادی واقعااین جای تعجبه !!!!!!!
13آذرسالگردازدواجمونه به قول بعضیا میگن 13 نحسه من قبول ندارم چون تمام اتفاق های خوب تواین روزبوده شب تولدامام رضا(ع)
ان شا... به زودی همه دوستان فیروزیم مادربشن.
الهی آمین
آرزویـے بکن ...
گوش ـهاے خدا پر از آرزوست و دستهایش پر از معجزه..
ارزویـے بکن ...
شاید کوچکترین معجزه اش بزرگترین آرزوے تو باشد

#33
سلام
منم زهره ام. 24 سالمه واصفهانیم، 6 ماه افدام کردم 2 دوره کلومفین خوردم بار اول بی نتیجه بود و منتظرم که این بار ببینم چی میشه.2 هفته دیگه باید صبر کنم و چقدر که این روزا دیر می گذرن.با همسایه و دختر خاله ام همزمان اقدام کردیم همسایمون حالا 5 ماهشه و دختر خاله ام 2 ماه (بدون دارو )دیگه دوست ندارم باهاشون رابطه داشته باشم چون میبینمشون استرس می گیرم. ولی خیلی دوسشون دارم

#34
زهره جان سلام نگرانی واسترس رو از خودت دور کن خانوم ایشاا... شما هم به زودی باردار میشی ماهرکدوم زمان خاصی رو خدا برامون در نظر گرفته توکل بخدا وامید بخدا همه چیز درست میشه شاد باشی
ساحل دلت را به خدا بسپار ، خودش قشنگ ترین قایق را برایت می فرستد


تاخدای بنده نواز است به خلقش چه نیاز ؟!!! میکشم ناز یکی ، تا به همه ناز کنم..

Re: بچه ها بیاین اینجا درباره خودتون بگین

#37
سلام خانومای گل... دخترای دیروز ....مادرای فردا... منم زهرا هستم 28 سالمه 4 ساله ازدواج کردیم شوهرم خیلی نازه از زندگیم راضیم شمالی هستم
اما دلم نی نی می خواد یک ساله منتظرم و تحت درمان ولی متاسفانه نشده
واشم دعا کنین مامان بشم بچه ها
انقد دلم میخواد تو بغل بگیرمش بوش کنم بوسش کنم یعنی میشه؟ :roll: 8)

Re: بچه ها بیاین اینجا درباره خودتون بگین

#42
آدرس متخصص زنان و زایمان و نازایی در مشهدمتخصص زنان در مشهد، در محله های مختلف مشهد مطب دارند. برای سهولت انتخاب پزشک زنان در مشهد، خیابان مطب هر دکتر در کارت دکتر در لیست دکتر زنان مشهد در دسترس است. با مراجعه به پروفایل هر پزشک می توانید آدرس و شماره تماس دکترزنان در مشهد را پیدا کنید.
 دکتر زنان مشهد وکیل آباد،دکتر زنان مشهد الهیه، دکتر زنان مشهد وکیل آباد، دکتر زنان مشهد احمدآباد، دکتر زنان مشهد بلوار سجاد، دکتر زنان مشهد پیروزی
چه زمانی به دکتر زنان و زایمان در مشهد مراجعه کنیم؟دکتر متخصص زنان و زایمان و نازایی مشهد برای مشکلات مربوط به تخمدان و رحم به شما کمک‌می کند از جمله:
  • سرطان تخمدان و رحم
  • کیست و فیبرم تخمدان
  • تخمدان پلی کیستیک
همچنین برای مشکلات نازایی و ناباروری، اختلالات قاعدگی، مشکلات یائسگی و ...‌می توانید به دکتر متخصص زنان در مشهد مشورت کنید.
 برای مراقبت‌های دوران بارداری و همچنین زایمان هم یک دکتر زنان خوب‌ می تواند به شما کمک‌می کند.
 بهترین دکتر زنان مشهد برای عفونت، بهترین دکتر زنان مشهد برای لاپراسکوپی، بهترین دکتر زنان مشهد برای کیست تخمدان
متخصص زنان و زایمان در مشهد به درمان کدام بیماری ها می پردازد؟اگر می‌خواهید بدانید که دکتر زنان در مشهد چه بیماری‌هایی زنان را درمان می‌کند،‌ بهتر است که نگاهی به مطالب زیر بیندازید؛
1. دکتر زنان مشهد برای عفونت یکی از شایع‌ترین مشکلاتی که دکتر زنان مشهد به درمان آن می‌پردازد، عفونت زنان است. دستگاه تناسلی زنان معمولا در طول باروری زن بارها دچار عفونت می‌شود. این عفونت‌ها می‌توانند مقاربتی و یا معمولی باشند. برای درمان آنها باید به متخصص زنان مشهد مراجعه کنید تا بدتر نشوند و بخش‌های دیگری از بدن را درگیر نکنند. 
2. دکتر زنان برای تنبلی تخمدان در مشهدآیا احساس می‌کنید که به تنبلی تخمدان مبتلا هستید؟ پریودهای شما منظم نیست و علائم تخمدان پلی کیستیک دارید؟ نگران نباشید. متخصص زنان مشهد به درمان تنبلی تخمدان می‌پردازد. توجه داشته‌باشید که درمان این بیماری اهمیت زیادی دارد چون می‌تواند باعث نازایی شما شود. پس پیگیر آن باشید. 
3. دکتر متخصص نازایی مشهدنباید نازایی را شوخی بگیرید. فرزندآوری برای بسیاری از زوج‌ها اهمیت دارد و اگر به نازایی مبتلا هستید، می‌توانید برای درمان آن به متخصص زنان در مشهد مراجعه کنید. دکتر زنان مشهد با روش‌های مختلف به بررسی علت نازایی می‌پردازد و سپس برای درمان آن اقدامات لازم را برای هر دو طرف انجام می‌دهد. 
4. دکتر زنان خوب مشهد برای کیست تخمدان کیست تخمدان یکی از مشکلاتی است که بسیاری از زنان و دختران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. این بیماری ممکن است خطرناک و یا بی‌خطر باشد. اما به هر حال برای درمان آن باید به متخصص زنان مراجعه کنید تا اگر از نوع خطرناک است برای درمان آن اقدامات لازم صورت گیرد. دکتر زنان در مشهد به درمان کیست‌های تخمدانی می‌پردازد. 
5. دکتر زنان مشهد برای درمان زگیل تناسلیامروزه HPV از بیماری‌های شایع است. این بیماری زگیل تناسلی است و از انواع مقاربتی است. اگر به زگیل تناسلی پرخطر مبتلا باشید و آن را درمان نکنید، احتمال اینکه به سرطان دهانه‌ی رحم مبتلا شوید زیاد است. بنابراین برای تشخیص و درمان زگیل تناسلی باید به متخصص زنان در مشهد مراجعه کنید. از طرفی برای دریافت واکسن و درمان ضایعات پوستی زگیل نیز می‌توانید از دکتر متخصص زنان مشهد کمک بگیرید. 
  
چگونه از دکتر زنان و زایمان مشهد آنلاین نوبت بگیرید؟ساده‌ترین راه برای نوبت گیری از بهترین دکتر زنان مشهد و زایمان و نازایی، سامانه نوبت دهی اینترنتی پزشکان دکترتو‌ می‌باشد.
 تخصص زنان و زایمان در دکترتو متشکل از بهترین پزشکان زنان و زایمان و نازایی در شهرهای مختلف است. شما‌می توانید با مراجعه به لیست پزشکان زنان و زایمان و نازایی مشهد یک بهترین دکتر زنان در مشهد را بیابید و علاوه بر نوبت گیری اینترنتی آدرس و تلفن مطب دکتر خود را مشاهده کنید.


  

Re: بچه ها بیاین اینجا درباره خودتون بگین

#43
تعمیر پرینتر اچ پی یکی از تخصصی ترین انواع تعمیرات لوازم و دستگاه‌های الکتریکی به حساب می‌آید. پرینترها مانند پرینترهای hp انواع مختلفی دارند که تعمیر و تعویض قطعات آن ها به شکل خاصی انجام می‌شود. همواره دو نکته در ارتباط با تعمیر پرینتر اچ پی وجود دارد که اولین نکته استفاده از قطعات اورجینال در هنگام تعمیر و تعویض است و دومین نکته انجام این کار به صورت تخصصی می‌باشد. مرکز تعمیر پرینتر hp در خدمت شماست تا تمامی این خدمات را در کمترین زمان به شما ارائه دهد. علاوه بر موارد ذکر شده باید گفت که این مرکز گارانتی و ضمانتنامه در هنگام تعمیر را برای مشتریان خود در دسترس قرار می‌دهد تا با خیال راحت پرینتر خود را به دست تکنسین مجرب ما بسپارند.
 
تعمیر مانیتور
تعمیر تلویزیون آبخورده
تعمیر گوشی اپل
قالیشویی شربت اوغلی
ارسال پست

بازگشت به “تبادل نظر بين كاربران سايت”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 6 مهمان

cron