خرید سینک اخوان از نمایندگی های معتبر

#1
سینک آشپزخانه اخوان
 شرکت اخوان تولید کننده لوازم آشپزخانه است که انواع گاز رومیزی، گاز آشپزخانه، هود آشپزخانه، سینک و فر توکار را عرضه می کند. اخوان قدیمی ترین تولیدکننده ایرانی است که محصولات آن وارد بازار ایران و خارج از آن شده است.
 خانه اخوان به عنوان اصلی ترین نمایندگی سینک اخوان و نمایندگی رسمی فروش محصولات اخوان با بزرگترین فروشگاه ها در شعبه های مختلف بهترین قیمت، بالاترین تخفیف و ارسال سریع را به مشتریان ارائه می دهد.
 محصولات آشپزخانه اخوان
 آشپزخانه قلب هر خانه است.کیفیت بالا و طراحی منحصر به فرد اخوان کیفیت زندگی مردم را بالا می برد، ما هدف و جهت خود را در هر آشپزخانه در این کشور و البته در قلب همه تعیین می کنیم.
 انواع سینک اخوان
 مشاهده و خرید آنلاین انواع سینک اخوان با بیشترین تخفیف و نازلترین قیمت و سریعترین ارسال به تمام نقاط ایران همواره از سایت خانه اخوان و نمایندگی سینک اخوان صورت می گیرد.
 سینک ظرفشویی یکی از کاربردی ترین محصولات آشپزخانه موجود در بازار در دسته بندی های مختلف می باشد
 از انواع سینک های اخوان می توان به ساخت های خانگی، رویه شیشه و استیل، رزین و سینک گرانیتی اشاره کرد.
 سینک های اخوان پرفروش ترین و بهترین سینک های استیل ایرانی ساخته شده توسط ماشین آلات مدرن و مهندسین مجرب با استانداردهای بالای جهانی می باشد.
 از ویژگی های مهم سینک اخوان می توان به استیل ضد زنگ مرغوب، عمق سینک، ضخامت استاندارد صفحه، طراحی منحصر به فرد، تنوع طرح و سبک، قیمت قابل رقابت با سایر برندها اشاره کرد.
 نمایندگی سینک اخوان این موقعیت را در اختیار شما قرار داده است تا هم بصورت آنلاین و هم بصورت حضوری انواع سینک های این برند را مشاهده و خریداری نمایید.
 سینک های اخوان 0.6 میلی متر تا 1 میلی متر ضخامت دارند و عمق سینک 13 تا 24 سانتی متر است.
 سینک اخوان همچنین دارای انواع لوازم کاربردی مانند آبکش، سبد میوه شور، سبد ماشین ظرفشویی و تخته گوشت شیشه ای است که بسته به مدل متفاوت است.
 ماشین ظرفشویی اخوان دارای 10 سال گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
 برای خرید سینک آشپزخانه اخوان  به صورت حضوری می توانید از نمایندگی سینک اخوان با بهترین قیمت و بیشترین تخفیف و ارسال سریع خرید کنید.
 
تصویر
 سینک توکار اخوان
 بررسی و خرید اینترنتی انواع سینک توکار اخوان با بیشترین تخفیف و کمترین قیمت از نمایندگی رسمی شرکت و سریعترین ارسال به تمام نقاط ایران می باشد.
 سینک ظرفشویی اخوان با بهترین جنس و کیفیت در مدل های فانتزی، جعبه ای، صنعتی، نیمه باکسی و فوق العاده و ضخامت ورق بالا با 10 سال ضمانت در نمایندگی سینک اخوان موجود می باشد
 سینک ظرفشویی یکی از ابزار و وسایل مورد استفاده در هر خانه و آشپزخانه ای است که زیبایی آن نیز نقش بسیار مهمی در کیفیت محیط آشپزخانه دارد. سینک مکانی برای شستن ظروف و حتی مقداری مواد غذایی است و دقت در انتخاب سینک بادوام با طراحی کارآمد و مواد مرغوب بسیار مهم است. انواع سینک اخوان در سه مدل توکار، روکار و زیر سطحی تولید می شوند و افراد می توانند با توجه به سلیقه، بودجه و متراژ آشپزخانه خود گزینه ایده آلی را برای منزل خود خریداری کنند.
 انواع سینک توکار اخوان
 سینک های توکار اخوان از محبوب ترین و پرفروش ترین سینک های این شرکت هستند و در بسیاری از آشپزخانه های کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. این سینک ها در مدل های مختلف یک و دو کاسه ای در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و ساخته می شوند و با توجه به نیاز مردم و ساکنین خانه در آشپزخانه نصب می شوند. سینک های توکار اخوان از فولاد ضد زنگ 1 میلی متر ساخته شده و دارای کاسه هایی به عمق 20-22 سانتی متر می باشد. وجود لوازم جانبی مانند سینک، خروجی آبکش، سیفون، تخته گوشت جعبه ای شکل پلاستیکی، سبد و سینک پلاستیکی در کنار این سینک ها، استفاده از آن ها را بسیار آسان و دلپذیر کرده است.
 انواع سینک روکاراخوان
 سینک های روکار اخوان جزء سینک های فانتزی این شرکت هستند که در کابینت آشپزخانه نصب می شوند. سینک های رومیزی اخوان در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند و می توان از آنها در آشپزخانه های مختلف با متراژهای مختلف استفاده کرد. این سینک ها دارای قسمت های عمیقی هستند و از قطعات سیفونی و پلاستیکی زیر آب استفاده می کنند و باعث می شود لوازم آشپزخانه بسیار بادوام و ماندگار شوند.


ارسال پست

بازگشت به “ساير موارد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 12 مهمان

cron