سئو و بهینه سازی سایت

#1
سئو اصفهان،  سئو  و بهینه سازی سایت در اصفهان و مشاوره سئو در اصفهان از جمله خدمات کاملی است که آژانس دیجیتال برندینگ بهیار توسط تیمی حرفه ای به صورت کاملا تضمینی ارائه می کند. امروزه یکی از مشکلاتی که صاحبان سایت با آن درگیر هستند، نداشتن بازدید از سایتشان به طور طبیعی است و این امر تنها با سئو سایت امکان پذیر است. البته بهینه سازی سایت تنها به نداشتن بازدید کنندگان سایت ختم نمی شود بلکه مسئله فراتری است. با توجه به اینکه امروزه رقابت بین کسب وکارها رو به افزایش است بنابراین افراد دارای کسب وکار باید برای قوی تر عمل کردن نسبت به رقیب خود از راه حلی همچون سئو در اصفهان استفاده کنند تا به راحتی محصولات و خدمات خود را به مشتریان عرضه کنند. سئو در اصفهان و بهینه سازی موتورهای جستجو (seo) مربوط به ایجاد تغییراتی در قسمت هایی از وب سایت شما در جهت بهتر کردن تجربه کاربر است. یکی از این کاربران موتور جستجو، گوگل است که کمک می کند سایت شما به سایر کاربران نمایش داده شود.اگر برای کسب و کارتان وب سایت دارید پس باید برای رونق کسب و کارتان رتبه سایت خود را افزایش دهید و به عبارتی سایت خود را سئو کنید.
 
کلماتی که کاربران در موتورهای جستجو سرچ می کنند اهمیت بالایی دارند، تجربه نشان داده است که هرچه جذب مخاطب از طریق موتورهای جستجو بیشتر باشد باعث موفقیت هر کسب و کاری خواهد شد. بازدیدهای بالای سایت از روش های سئو و بهینه سازی نسبت به هر تبلیغ دیگری برتری دارد و در دراز مدت هزینه کمتری را به شما متحمل خواهد کرد.
شرکت بهیار با کادری متخصص در زمینه های سئو سایت در اصفهان، طراحی سایت در اصفهان ، طراح ux،ui وآماده همکاری با شما جهت برند سازی کسب و کارتان می باشد.
هدف از سئو سایت در اصفهان چیست؟ سئو در اصفهان چگونه به برند شدن کسب و کار شما کمک میکند؟ پاسخ این سؤالات را در خدمات سئو در اصفهان آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیار پیدا خواهید کرد.امروزه اکثر افراد برای پیدا کردن همه چیز از رستوران تا نرم افزار ازموتورهای جستجو کمک میگیرند. با توجه به اینکه کسب و کار شما چه خدمات یا محصولاتی را ارائه می دهد برای جذب مخاطب و افزایش فروش خود نیاز به سئو سایت در اصفهان دارید. در واقع هدف اصلی سئو کمک به سایت‌ها برای ارتقاء رتبه در نتایج سرچ، موتورهای جستجو و افزایش ارتباط بین صفحات داخلی سایت و کلمات کلیدی سرچ شده توسط کاربران است.
یکی از اهداف خدمات سئو اصفهان که در دنیای دیجیتال و وب بسیار مورد استفاده قرار میگیرد برندسازی است.اکثر سایت ها برای بدست آوردن نتایج سئو ، برندسازی می‌کنند که احتمالا هزینه های زیادی صرف آن می شود.در صورتی که وقتی شما یک هدف بلند مدت را برای تجارت خود دنبال می‌کنید، بهترین روش سئو سایت و بهینه سازی مداوم مطالب سایت می باشد که این امر خود به نوعی به برندسازی سایت شما کمک خواهد کرد و کمک خواهد کرد درآمدتان افزایش پیدا کند. آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیار در زمینه سئو در اصفهان ،خدمات سئو کاملی را برای سایت ارائه می دهد.متخصصین سئو بهیار با روش های متعددی مانند آنالیز سایت،ارائه بهترین کلمات کلیدی،سئو داخلی و سئو خارجی،پشتیبانی مطمئن و سریع به افزایش رتبه سایتتان کمک می کنند.بدیهی است که تمام بازدیدکنندگان سایت مشتری واقعی نیستند ما با انجام خدمات سئو سایت در اصفهان مشتریان هدفمند را به سایت شما هدایت خواهیم کرد.
آنالیز سایت
قبل از سئو سایت باید سایت مورد نظر را تجزیه و تحلیل شود.با آنالیز کردن سایت می توان نقاط ضعف و قوت هر صفحه از سایت را پیدا کرد..بدون آنالیز سایت،کار کردن بر روی سئو آن تأثیری نخواهد داشت. رقبای سایت،موضوعات مورد علاقه کاربر،نحوه ی ورود کاربران به سایت،کیفیت لینکهای خارجی و..باید بررسی شود. آنالیز سئوی سایت باعث میشود خطاهای موجود را راحت تر سنجید ، این امر به افزایش بازدید کاربران کمک می کند.
 
 
سئو داخلی (On Page SEO)
به کلیه ی فعالیت هایی که برای سئو داخلی سایت جهت افزایش رتبه در نتایج موتور های جستجو انجام میشود سئو داخلی(on page seo ) گفته می شود. سئو داخلی شامل کد های HTML و محتوای سایت می شود. محتوای سایت تنها شامل متن نمی شود بلکه بهینه سازی تصاویر،ویدیو ها در محتوا قابل توجه است.همچنین Meta tagها و سرعت لود سایت در سئو داخلی سایت بسیار اهمیت دارد.
سئو خارجی (Off Page SEO)
سئو خارجی سایت از مهمترین فعالیت های سئو سایت است که برای بهبود یک سایت در صفحه نتایج موتورهای جستجو انجام می شود.روش های کلاه سفید و کلاه سیاه سئو،در سئو خارجی سایت از سئو داخلی بیشتر قابل مشاهده است. سئو خارجی مجموعه اقداماتی است که در خارج از سایت برای بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو گوگل صورت میگیرد.لینک سازی خارجی قلب سئو خارجی(off page seo) به حساب می آید.


Re: سئو و بهینه سازی سایت

#2
پرشین صنعت در سال 1387 با خرید و فروش لوازم دست دوم قالب بندی مانند قالب فلزی بتن دست دوم ، جک سقفی کارکرده، اسکافلد دست دوم شروع به فعالیت نمود و در سال 1393 نیز با احداث کارخانه و راه اندازی خط تولید اقدام به تولید قالب های فلزی بتن ، اسکافلدهای مثلثی ، جک های سقفی و ملزومات قالب بندی نمود
قالب فلزی بتن لبه 5 و لبه خم و تسمه ای
انواع اسکافلد های مثلثی و چکشی و مهاری
انواع جک های سقفی رزوه داخل و چدنی در ارتفاع های مختلف
انواع بالابر ، بتونیر ، ویبراتور ، ستونریز
خرید و فروش انواع لوازم قالب بندی دست دوم

https://persianghaleb.com/

Re: سئو و بهینه سازی سایت

#6
هدف مشاوره سئو بهبود رتبه وب سایت و افزایش نرخ تبدیل در کسب و کار شما است. از آنجایی که مدیران سازمان از دانش فنی و زمان کافی برای بررسی و بهینه سازی وب سایت برخوردار نیستند، وجود مشاور سئو که بتواند فرآیند ارتقای رتبه وب سایت را انجام دهد ضروری خواهد بود. در دنیای امروز داشتن یک وب سایت کافی نیست و باید محصولات و خدمات خود را به درستی به مخاطبان خود ارائه دهید و به مشتریان خود نشان دهید.
https://shanargroup.com/seo-consulting/

Re: سئو و بهینه سازی سایت

#7
سئو یا search engine optimization که به طور مخفف SEO نامیده می‌شود، راهکارهایی برای بهینه سازی سایت است تا وب سایت شما در میان نتایج موتورهای جستجو نمایش داده شود. نمایش سایت در صفحات اول موتورهای جستجو، بازدید از سایت را افزایش داده و مشتری‌های شما را افزایش می‌دهد.آموزش سئو به شما کمک می‌کند تا سایت تان را به صورت قابل‌ قبول، بهینه کنید. با فراگیر شدن کسب و کارهای مبتنی بر اینترنت، اهمیت و تاثیر رتبه وب سایت در موتورهای جستجو بر روی موفقیت و پیشرفت کسب و کارها بیشتر شده است. برای بهتر شدن رتبه وب سایت خود، کافی است با مباحث آموزش سئو آشنا شوید تا زمینه‌های بالاتر رفتن رتبه سایتتان را در گوگل فراهم کنید و به نمایش وب سایتتان در صفحه اول گوگل، نزدیک و نزدیک‌تر شوید.

آموزش جدیدترین مفاهیم و تکنیک‌های سئو را در وبلاگ جت سئو دنبال کنید، وبلاگ جت سئو مرجع آموزش‌های نوین سئو در ایران.
 

نحوه ارتقا رتبه سایت در گوگل

#8
نحوه ارتقا رتبه سایت در گوگل :منظورم این است که چه کسی نمی‌خواهد در برترین موتور جستجوی جهان رتبه اول را کسب کند؟ نه تنها رتبه بالاتر در گوگل باعث افزایش ترافیک سایت شما می شود، بلکه حضور آنلاین شما را افزایش می دهد و اعتبار کسب و کار شما را افزایش می دهد.
 
رتبه بندی الگوهای رفتاری بالاترمسئله این است که “رتبه بالاتر” نسبی است. شما ممکن است یک سایت جدید یا مبتدی سئو باشید که به دنبال رتبه بالاتر از صفحه شش برای پست وبلاگ خود هستید، یا ممکن است به دنبال حرکت از رتبه ششم در صفحه یک به رتبه اول باشید. بنابراین در این مقاله از سئو فراز، قصد داریم 17 روش برای رتبه بالاتر در گوگل را به اشتراک بگذاریم که به سه سطح تقسیم شده اند، از استراتژی های مبتدی تا پیشرفته.
چگونه در گوگل رتبه بالایی کسب کنیماین بخش عمدتاً فقط اصول اولیه سئو برای کسانی از شماست که ممکن است آنقدرها با دنیای سئو آشنایی نداشته باشند. اگر به دنبال رتبه بندی هستید، مطمئن شوید که این کادرها را علامت بزنید.
1. کلمات کلیدی معقول را هدف قرار دهیدنحوه ارتقا رتبه سایت در گوگل : اول از همه، شما باید بدانید که می خواهید برای چه رتبه ای قرار بگیرید. و البته، شما می خواهید برای عباراتی رتبه بندی کنید که مشتریان ایده آل شما به کادر جستجو متصل می شوند. اینها کلمات کلیدی هستند و شما به ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی نیاز دارید تا تشخیص دهید که چه چیزی برای رتبه بندی شما منطقی است.
 در اینجا عواملی در شناسایی بهترین کلمات کلیدی برای رتبه بندی در گوگل نقش دارند:
 حجم: چند بار در ماه این عبارت جستجو می شود.
 رقابت: رتبه بندی برای آن کلمه کلیدی چقدر دشوار است.
 اعتبار دامنه شما: اعتبار دامنه بر میزان آسان بودن رتبه بندی کلمات کلیدی برای شما تأثیر می گذارد. اگر سایت شما برای مدتی فعال بوده و در آن زمان محتوای باکیفیت منتشر کرده اید، کار آسان تر خواهد بود.
 ارتباط: در رتبه بندی برای کلمه کلیدی که قرار نیست ترافیک واجد شرایطی را به سایت شما وارد کند، امتیازی وجود ندارد.
  نکته حرفه ای :چگونه در گوگل رتبه بالاتری داشته باشیم
 اگر به تازگی استراتژی سئوی خود را شروع کرده اید، بهترین شرط شما این است که با کلمات کلیدی کم حجم و رقابت کم شروع کنید تا بتوانید جذابیت خود را به دست آورید و سپس به مرور زمان افزایش دهید. اینکه چه چیزی “کم” را تشکیل می دهد به صنعت شما بستگی دارد، اما کلمات کلیدی در محدوده 90-400 ممکن است برای شروع منطقی باشند.
2. هدف کلمه کلیدی را بررسی کنیدبه طور کلی، چهار نوع اصلی هدف کلمه کلیدی وجود دارد: اطلاعاتی، تجاری، معاملاتی و ناوبری. اکنون برای سئو، شما در درجه اول به کلمات کلیدی با هدف اطلاعاتی نگاه می کنید. اما حتی در کلمات کلیدی هدف اطلاعاتی خود، باید دقیقاً به دنبال چه نوع اطلاعاتی است که فرد هنگام جستجوی آن کلمه کلیدی به دنبال آن است.
 دهم، رتبه بندی نمی شود. اما اگر آن را برای «ایده‌های طراحی وب‌سایت» هدف قرار دهم، اکنون این داستان دیگری است.
3. مطالب طولانی در مورد آن بنویسیدکلید کسب رتبه بالا در گوگل؟ محتوای عمیق و طولانی در کلمه کلیدی مورد نظر شما. اکنون این بیشتر در مورد پست های وبلاگ آشکار است، اما می توانید این کار را برای صفحات فرود نیز انجام دهید.
  نکته حرفه ای
 توجه داشته باشید که گفتم محتوای طولانی و عمیق. گوگل محتوای نازک را دوست ندارد، بنابراین از کرک صرف نظر کنید و درست سراغ کره بادام زمینی بروید.
4. سئوی درون صفحه خود را انجام دهیدچک لیست کوتاه شما در اینجا آمده است:
قرار دادن کلمه کلیدی:مطمئن شوید که کلمه کلیدی شما در عنوان متا، توضیحات متا، حداقل دو H2، نام فایل های تصویری، متن جایگزین تصویر، URL و به طور طبیعی در بدنه صفحه شما قرار دارد.
پیوند داخلی:از حداقل سه صفحه دیگر در سایت خود به صفحه پیوند اضافه کنید.
پیوند خارجی:1-3 پیوند را در صفحه خود به صفحات مرتبط و قابل اعتماد وارد کنید.
توضیحات متا را بهینه کنید:آن را بین 155 تا 165 کاراکتر نگه دارید و به خواننده بگویید که با کلیک بر روی صفحه شما چه ارزشی به دست می آورد.
 خوب، پس این نحوه رتبه بندی در گوگل است. اما شاید همه آن کارها را قبلا انجام داده باشید. شاید شما در حال حاضر رتبه بالایی دارید و می خواهید رتبه بالاتری داشته باشید. اگر شما هستید، به خواندن ادامه دهید.
5. کلیدواژه های سوالی و دم بلند را هدف قرار دهیددر بیشتر موارد، کلمات کلیدی که از نظر حجم و رقابت به نقطه مطلوبی دست پیدا می‌کنند، کلیدواژه‌های طولانی هستند، اما کلیدواژه‌های سوال طولانی یک امتیاز اضافی هستند زیرا فرصت‌هایی را برای نشان دادن بالاتر از نتایج برتر برای گسترده‌تر فراهم می‌کنند. ، کلمات کلیدی با حجم بسیار بالا
 به عنوان مثال “بازاریابی رسانه های اجتماعی” دارای حجم جستجوی 32K (Yow) است. WordStream نتیجه شماره یک و Sprout Social شماره دو است. اما در وسط این دو نتیجه بخش PAA قرار دارد. اگر خواننده یکی از این سوالات را بسط دهد، هر صفحه ای که به آن سوال پاسخ می دهد اکنون بالاتر از نتیجه شماره 2 در گوگل قرار می گیرد.
 شما هرگز نمی دانید گوگل چه کلمات کلیدی دم بلندی را در PAA انتخاب می کند و به پست شما این فرصت را می دهد که بالاتر از نتایج شماره 2 برای یک کلمه کلیدی با حجم بالا قرار بگیرد.
  نکته حرفه ای :چگونه در گوگل رتبه بالاتری داشته باشیم
 سوالات PAA را با هدف رتبه بندی در گوگل از طریق آنها هدف قرار ندهید. درعوض، کلیدواژه‌های پرسشی طولانی را برای هدف اصلی رتبه‌بندی آن کلمه کلیدی هدف قرار دهید، با هدف ثانویه رتبه‌بندی اضافی از طریق PAA.
6. اطلاعات خود را قابل بررسی کنیدگوگل بیشتر و بیشتر بر ارائه پاسخ ها تمرکز می کند تا فقط فهرستی از صفحات. از این رو اصطلاح «جستجوی صفر کلیک» به دست می‌آید، جایی که کاربر می‌تواند اطلاعات مورد نظر خود را مستقیماً در صفحه نتایج بدون نیاز به کلیک بر روی یک نتیجه دریافت کند.
 بهترین راه برای بهینه سازی برای این کار این است که محتوای خود را قابل مشاهده کنید. به این ترتیب، گوگل می‌تواند تکه‌هایی از محتوای شما را استخراج کند تا نتایج پاسخ-y مانند قطعه ویژه، رتبه‌بندی پاساژ و حتی توضیحات متا را ایجاد کند. در اینجا چگونه است:
از تگ های عنوان خود استفاده کنید.هر سازنده وب سایت/CMS این امکان را به شما می دهد. فقط با افزایش اندازه و وزن متن عنوان ایجاد نکنید. مطمئن شوید که آنها در تگ های <h2> و <h3> پیچیده شده اند. به عنوان مثال، در پست وبلاگ چگونه کسب و کار خود را برندسازی کنیم، یک عنوان H2 واضح داریم که می‌خواند: «چگونه کسب و کار خود را برندسازی کنیم» و سپس هر یک از مراحل H3 هستند.
 از سرفصل های خاص استفاده کنید. متأسفانه، سئو گاهی اوقات می تواند خلاقیت شما را محدود کند. یک فرد باید بتواند فقط عناوین مقاله شما را مرور کند تا برخی از پاسخ‌های فوری را دریافت کند.
 هر چه خواننده راحت تر بتواند اطلاعات را استخراج کند، برای گوگل نیز آسان تر است. بنابراین از فهرست‌ها، گلوله‌ها، پررنگ‌ها و سرفصل‌ها استفاده کنید.
7. اظهارات صریح بیان کنیدنه، نه از نوع زبان زشت. منظور من این است که وقتی کلمات کلیدی سوال را به طور خاص هدف قرار می دهید، حتی اگر یک پاسخ چند قسمتی باشد، مطمئن شوید که در جایی از پست یک بیانیه صریح دارید که پاسخ روشنی ارائه می دهد و در عین حال سوال را مجدداً بیان می کند.
8. تصاویر معنادار درج کنیدقرار دادن تصاویر در صفحه شما از چند جهت می تواند به رتبه بالاتر آن کمک کند. اول، محتوای جذاب‌تری را ایجاد می‌کند که افراد را برای مدت طولانی‌تری در صفحه نگه می‌دارد. دوم، نتایج جستجوی منظم بصری تر می شوند. و سوم، این به تصاویر شما فرصتی می دهد تا در نتایج تصویر نیز رتبه بندی شوند.
 اما برای آن دسته از پست‌های وبلاگی که می‌خواهید رتبه بالاتری داشته باشید، تصاویر استوک و گرافیک‌های خالی آن را کاهش نمی‌دهند. شما به تصاویری نیاز دارید که مفاهیم را نشان دهند، ارزش اضافه کنند و با هدف کلمه کلیدی مطابقت داشته باشند.
 al، اما می بینید که گوگل به اسکرین شات های پست های رسانه های اجتماعی ژانویه و صفحات فرود رویدادها اولویت می دهد.
نحوه ارتقا رتبه سایت در گوگلبنابراین، هنگامی که در حال ایجاد محتوا بر روی یک کلمه کلیدی هستید، آن را در گوگل جستجو کنید و نه تنها متوجه اهمیت تصاویر بصری شوید، بلکه متوجه شوید که چه تصاویری نشان داده می شوند تا بتوانید با انتظارات جستجوگران هماهنگ شوید.
  نکته حرفه ای
 اکنون الگوی وبلاگ شما از قبل یک تصویر سرصفحه ایجاد می کند (مثل WordStream)، به طوری که قرار دادن آن در بالای پست شما اضافی است و آن را به انتهای پست منتقل کنید. یا، ببینید آیا افزونه SEO شما (ما از Yoast استفاده می کنیم) به شما امکان آپلود یک تصویر اجتماعی را می دهد یا خیر. تصویر در خود پست وبلاگ ظاهر نمی شود، اما همچنان به آن پست پیوست می شود و در نتایج جستجو قابل نمایه سازی است.
9. فهرست مطالب داشته باشیداین یک عنصر آسان برای اضافه کردن به پست های وبلاگ شما است که به نظر می رسد گوگل واقعاً آن را دوست دارد. اغلب اوقات، می‌بینید که Google آن پیوندها را مستقیماً به توضیحات متا پست اضافه می‌کند.
 چگونه در گوگل رتبه بالاتری کسب کنیم – عناصر فهرست مطالب در توضیحات متا ظاهر می شوند
 در اینجا نحوه انجام آن آمده است:
 به نمای HTML پست خود بروید و در بالای هر یک از H2 یا H3 هایی که می خواهید به آنها پیوند ایجاد کنید، این را وارد کنید:
 <a id =”section-title”></a>
 گیومه ها را نگه دارید و اگر از بیش از یک کلمه استفاده می کنید، آنها را با خط تیره یا زیرخط جدا کنید. سپس در بالای پست خود، فهرست مطالب خود را بنویسید و برای هر یک پیوندی به #section-title اضافه کنید:
 به عنوان مثال، برای این بخش از این پست، این برچسب را به آن دادم:
 <a id=”higher”></a>
 سپس در بالا، «چگونه در گوگل رتبه بالاتری کسب کنیم» را به #higher پیوند دادم
 چگونه در گوگل رتبه بالاتری بگیریم – مثال jumplink
10. عناوین متا خود را کوتاه کنیدبله شما آن را درست خواندید. عنوان SEO یا عنوان متا، عنوانی است که در SERP واقعی ظاهر می شود. و مشابه سرفصل‌ها، گوگل فضای زیادی برای خلاقیت در اختیار شما قرار نمی‌دهد. در اغلب موارد، عنوانی شبیه به آنچه که قبلاً در صفحه یک رتبه بندی شده است، راه حلی است که باید انجام دهید.
چگونه در گوگل رتبه بالاتری داشته باشیمبنابراین، در حالی که ممکن است در عنوان H1 خود از چیزهای رنگارنگ‌تری استفاده کنید (عنوانی که در خود صفحه ظاهر می‌شود)، از 60 کاراکتر یا کمتر برای عنوان SEO خود استفاده کنید، کلمه کلیدی را از جلو بارگذاری کنید و به اصلاح‌کننده‌هایی که به نظر می‌رسد توجه کنید. محبوب، مانند سال در عنوان. نحوه رتبه بالاتر در گوگل – نمونه های عنوان SEO
 نامگذاری این پست با چیزی خلاقانه تر مانند «چگونه در گوگل رتبه بالاتری کسب کنیم: 10 دام خطرناکی که باید از آن اجتناب کنید» احتمالاً به رتبه بندی آن کمک نمی کند.
نحوه ارتقا رتبه سایت در گوگلبرای رتبه بندی حتی بالاتر، یا برای بهبود رتبه خود برای کلمات کلیدی واقعا سخت.
11. بک لینک بگیریدبک لینک یک لینک به صفحه شما از یک وب سایت دیگر است و اینها یک فاکتور رتبه بندی سنگین هستند.
منبع تصویراکنون اگر محتوای با کیفیت تولید می کنید و آن را در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنید، ممکن است در حال حاضر بک لینک دریافت کنید. اما می توانید با گرفتن بک لینک برای صفحات خاص نیز فعال باشید.
12. سوالات جستجوی خود را استخراج کنیدنحوه ارتقا رتبه سایت در گوگل :کنسول جستجو به شما می گوید که چه پرس و جوهایی باعث می شوند افراد صفحه شما را در نتایج جستجو ببینند و کدام یک آنها را به کلیک کردن سوق می دهد. این می تواند به شما کمک کند عناوین اضافی برای اضافه کردن به یک صفحه و همچنین کلمات کلیدی اضافی برای هدف قرار دادن صفحات خود پیدا کنید. اگر قبلاً به طور تصادفی برای آن رتبه بندی می کنید، مطمئناً زمانی که عمداً آن کلمه کلیدی را هدف قرار می دهید رتبه بندی می کنید.
 در تصویر زیر، «بهترین جملات تبلیغاتی» عبارتی است که ما در حال دریافت آن هستیم. اگر متوجه شدم که این یک کلمه کلیدی است، ممکن است بخواهم یک پست وبلاگ روی آن بنویسم یا از آن به عنوان عنوان در یک پست موجود استفاده کنم.
 بیشتر بخوانید :سئو کلاه سفید چیست؟
13. کلمات کلیدی چگونه و آموزشی را با فیلم ها هدف قرار دهیدمحتوای ویدیویی بیشتر و بیشتر در SERP نمایش داده می شود و در برخی موارد، این تنها فرصتی است که شما برای رتبه بندی یک موضوع دارید. به عنوان مثال، نگاهی به SERP برای “نحوه تبلیغ در فیس بوک” بیندازید. بین تبلیغات، مردم همچنین می‌پرسند، نتیجه ارگانیک فیس‌بوک و ویدیوها، نتیجه واقعی صفحه ارگانیک «برترین» به معنای واقعی کلمه آخرین نتیجه در صفحه است.
 اما اگر محتوای ویدیویی در مورد موضوع ایجاد کنید، می توانید در بالاترین موقعیت ممکن برای یک نتیجه ارگانیک قرار بگیرید (زیرا قرار نیست از فیس بوک پیشی بگیرید).
 با این حال بهتر است، کلمات کلیدی آموزشی را هدف قرار دهید، جایی که ویدیو حتی رتبه بالاتری دارد.
نحوه ارتقا رتبه سایت در گوگل14. صفحاتی که قبلاً رتبه بندی شده اند را هدف قرار دهیدگاهی اوقات انتقال یک پست از موقعیت نهم به جایگاه چهار آسان تر از مثلاً از صفحه نهم به صفحه چهار است. نه تنها این، بلکه اولی افزایش بسیار بیشتری در ترافیک نسبت به دومی ایجاد می کند. اگر وب سایت بزرگی دارید، از یک ابزار سئو مانند Ahrefs یا Semrush استفاده کنید تا کلمات کلیدی ارگانیک خود را بر اساس موقعیت فیلتر کنید و ببینید آیا صفحاتی دارید که با این شرایط مطابقت دارد یا خیر، سپس ببینید که آیا می توانید دوباره انتخاب کنید.
 بیشتر بخوانید : آموزش صفر تا صد سئو رایگان
15. تجزیه و تحلیل SERP را انجام دهیداین یک استراتژی دیگر است که در آن به یک ابزار SEO نیاز دارید. اگر واقعاً واقعاً می خواهید یک کلمه کلیدی خاص را در بالاترین رتبه قرار دهید، باید تجزیه و تحلیل SERP را انجام دهید تا ببینید دقیقاً چه چیزی به آن نیاز دارد – و اینکه آیا واقع بینانه است. به عنوان مثال، اگر من بخواهم برای «ایده‌های کسب‌وکار کوچک» بالاترین رتبه را در کل کشور کسب کنم، می‌توانم ببینم که با HubSpot رقابت می‌کنم – به طور خاص، صفحه‌ای که دارای 4589 بک لینک از 1100 دامنه مختلف در یک سایت با دامنه است. امتیاز 93
16. نشانه گذاری Schema را اضافه کنیداین یک عامل رتبه بندی نیست، اما می تواند به بهبود دید شما در نتایج جستجو کمک کند و نتایج شما را قابل کلیک تر کند. این طرحواره روشی است که حتی به طور خاص به گوگل انواع محتوای صفحه شما را می گوید، که می تواند به آن کمک کند تا در نتایج غنی ظاهر شود. انواع مختلفی از نتایج غنی وجود دارد – مقالات، خرده نان، رویدادها، پرسش‌های متداول، روش‌ها، آگهی‌های شغلی، سؤالات متداول و موارد دیگر.
 می‌توانید از ابزار آزمایش‌کننده نتایج غنی Google استفاده کنید تا ببینید کدام محتوای صفحه شما برای نشانه‌گذاری طرحواره واجد شرایط است.
 بیشتر بخوانید :سئو کلاه سیاه چیست؟
17. سئوی فنی خود را بررسی کنیدسئوی فنی زیادی در سطح سایت انجام می‌شود، اما بهینه‌سازی‌های زیادی در سطح صفحه وجود دارد که می‌توانید برای بهبود رتبه خود انجام دهید، مانند اطمینان از فشرده‌سازی و اندازه‌بندی مناسب تصاویر و اینکه مشکلی در نمایه‌سازی وجود ندارد. می‌توانید Core Web Vitals، قابلیت استفاده از تلفن همراه و موارد دیگر را مستقیماً در Search Console بررسی کنید.
 علاوه بر این، مطمئن شوید که یک آزمایش دستی قابلیت استفاده از تلفن همراه را انجام دهید – مانند این که، فقط از جستجوگر سازگاری تلفن همراه Google استفاده نکنید، بلکه در واقع از صفحه یک دستگاه تلفن همراه بازدید کنید تا مطمئن شوید عناصر به درستی رندر می شوند. مواردی وجود دارد که یک کد خزنده به سادگی متوجه آنها نمی شود.
 بیشتر بخوانید : 8 روش برای استفاده از روانشناسی رنگ در بازاریابی
نحوه کسب رتبه بالاتر در گوگل:خلاصهو همین است. SERP از لیست 10 پیوند آبی فاصله زیادی گرفته است. Google محتوای بصری، قابل استخراج و اخیر را برای ایجاد SERPS غنی که پاسخ‌های فوری ارائه می‌کند، اولویت می‌دهد. از این نکات برای رتبه بندی بالا، بالاتر و بالاتر استفاده کنید تا بتوانید در جایگاه خود اقتدار ایجاد کنید و به ترافیک وب سایت و اهداف تبدیل خود برسید.
نحوه ارتقا رتبه سایت در گوگل
  • کلمات کلیدی معقول را هدف قرار دهید
  • نیت را بررسی کنید
  • محتوای طولانی در مورد آن بنویسید
  • سئوی درون صفحه خود را انجام دهید
  • کلمات کلیدی دم بلند و سوالی را هدف قرار دهید
  • اطلاعات خود را قابل بررسی کنید
  • اظهارات صریح بیان کنید
  • شامل تصاویری معنادار
  • فهرست مطالب داشته باشید
  • عناوین متا خود را بدحجابی کنید
  • دریافت بک لینک
  • سوالات جستجوی خود را هدف قرار دهید
  • محتوای ویدیویی ایجاد کنید
  • صفحات مورد نظر در حال حاضر رتبه بندی شده اند
  • تجزیه و تحلیل SERP را انجام دهید
  • نشانه گذاری طرحواره
  • سئو فنی

به یاد داشته باشید، سئوی محلی مناسب یک ماراتن است، نه یک سرعت. هیچ میانبری وجود ندارد که شما را فوراً به اوج برساند. با این حال، از طریق سخت کوشی و به روز رسانی مداوم در وب سایت خود، می توانید و به نتایجی دست یابید. بنابراین مطمئن شوید که فقط از تکنیک های سئو کلاه سفید استفاده می کنید و به زودی کسب و کار پیشرو در بازار محلی خود خواهید بود.
 اگر برای یافتن زمان برای مدیریت استراتژی‌های جستجوی محلی و سئو تلاش می‌کنید، بهتر است به یک آژانس بازاریابی دیجیتال برون‌سپاری کنید  تیم سئو فراز آماده هر گونه خدمات رسانی در زمینه خدمات سئو سایت و طراحی سایت و همچنین پشتیبانی سایت میباشد.
 بازگشت سرمایه شما بیش از هر هزینه اولیه ای را جبران می کند تا نام کسب و کار ما را به همه روش های درست به نمایش بگذارد.
ارسال پست

بازگشت به “ساير موارد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 16 مهمان

cron