راهنمای خرید زمین

#1
گیلان به واسطه دارا بودن شرایط آب و هوایی مناسب و نزدیک بودن کوه به دریا همیشه مورد استقبال عموم و گردشگران قرار گرفته است از این رو تلاش ها برای ایجاد مراکز تفریحی و گردشگری بیشتر شده است . خرید زمین مدتهاست که مورد استقبال علاقه مندان به این استان سرسبز قرارگرفته است.
طبیعت زیبای شمال به قدری در خاطرتان مینشیند که سفری حتی به مدت یک روز باعث میشود خستگی چند ماه زندگی در شهرهای شلوغ را از جان آدمی بزداید. و در نهایت پس از سفرهای متداول بعضا تصمیم به خرید زمین ، خانه ، ویلا و آپارتمان در استان های شمالی میگرند.
مطمئنا در وضعیت نابسمان کشورمان سرمایه گذاری در خرید زمین تصمیم درستی است ، حتما برایتان پیش آمده که دوستان و یا آشنایتان با خرید یک قطعه زمین در یک جای شمال یک شبه به ثروت زیادی رسیده اند ، با این تفاسیر سرمایه گذاری در خرید زمین یکی از راه های تضمین شده سرمایه گذاری است  اما برای خرید زمین در گیلان باید به یکسری نکات توجه بفرمایید.چرا در شمال زمین بخریم؟جدا از اینکه خرید زمین در استان های شمالی سرمایه گذاری سودمندی است اما تنها دلیل آن نیست ، عده ای با توجه به طبیعت زیبا ، بکر و پاک شمال کشور اقدام به خرید زمین و خانه می کنند. به این ترتیب شاهد گستردگی فرهنگ در شما کشور بوده ایم.
مناطق گران قیمت در گیلان کدامند ؟در حال حاظر گران قیمت ترین مکان برای خرید زمین یا خرید املاک، منطقه گلسار رشت می‌باشد. البته باید گفت که گاهی مناطق توریستی یا مناطقی در لاهیجان یا انزلی ممکن است قیمت بالاتر از گلسار رشت داشته باشند اما به صورت میانگین، این منطقه در رشت، گران قیمت ترین منطقه در استان گیلان است.

منبع : گیل زمین


Re: راهنمای خرید زمین

#2
شرکت آشنا برچسب در سال 1377 در تهران تاسیس و در زمینه تولید و چاپ انواع اتیکتهای پشت چسبدار فعالیت خودرا آغاز نموده و اینک در این راستا اهداف تعیین شده  این مجموعه توانسته با دراختیار داشتن پرسنلی مجرد و با تجربه کاری و همجنین  مدرنترین  ماشین آلات چاپ ، دایکات ، روتاری ، و برش در زمره برترین تولید کنندگان محصولات فوق قرارگیرد.
انواع محصولات ما
  1. انواع لیبل های خام
  2. انواع لیبل های چاپی (فلکسو ، افست رول)
انواع لیبل های چاپی :  1-  کاغذی  2- صدفی  3- متالایز  4- ترانسپارنت  5-  حرارتی  6-  متال
تولید و چاپ انواع لیبل پشت چسبدار
به صورت رول و شیت
شماره تماس های ما :  55257292-021     4 55277121 -021    1-55262280-021
 
 

Re: راهنمای خرید زمین

#3
یکی از مهم ترین کاربردهای سنگ بازالت ماکو در صنعت ساختمان سازی است. بیش تر از این نوع سنگ در نمای بیرونی ساختمان ها، سنگ فرش و بسیاری از مکان های دیگر.به دلیل مقاومت بالای سنگ استفاده می شود . سنگ های بازالت به رنگ تیره، ریزدانه و از نوع آذرین بیرونی.و ترکیب مشابه گابرو می باشد و در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، مقاومت بالایی دارد. تفاوت بین سنگ بازالت و گابرو در این است.که گابرو سنگ درشت دانه است ولی بازالت یک سنگ ریزدانه می باشد.
بازالت
ارسال پست

بازگشت به “سایر موراد ”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 6 مهمان

cron