در ایران بابکو؛ قیمت کولر گرین 24000 و 30000 چنده؟

#1
کولر گازی گرین یکی از سیستم های تهویه مطبوع بادوام، پیشرو و باکیفیت موجود در بازار داخلی است. محصولات شرکت گرین(Green) مانند کولر گازی از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار هستند. کولر گرین در انواع مدل های سرد و گرم، تروپیکال و حاره ای تولید می شود و از آخرین دانش روز دنیا استفاده می کند.
کولر گازی اسپلیت گرین از نظر موقعیت نصب در مدل پرتابل، ایستاده و دیواری تولید و به بازار مصرف عرضه می شود. خرید کولر گازی گرین یکی از راه های کاربردی و کارآمد برای توزیع هوای تازه در سازه های مختلف است.
کولر گازی گرین(Green) سازگار با محیط زیست بسته به نوع و مدل در ظرفیت های مختلف از 9000 تا 60000 BTU با انرژی کلاس A در دو مدل معمولی و اینورتر در بازار موجود می باشد. کولر گازی گرین مجهز به تکنولوژی مدرن و مکانیزم های جدید و پیچیده است. این ویژگی بیشترین بازده کاری و کمترین مصرف انرژی را برای سیستم خنک کننده هوای Green به ارمغان آورده است.
لیست قیمت کولر گازی گرين
شرکت کولر گازی گرین به دلیل داشتن فیلتر چند منظوره، هوای باکیفیت و تمیز را در اختیار کاربران قرار می دهد. کولر گازی گرین دارای فیلتر نقره (آنتی ویروس) با قدرت فیلتر کنندگی بسیار بالا است که از ورود کثیفی و آلاینده ها به محیط داخلی جلوگیری می کند.استفاده از فناوری اینورتر در اسپلیت های خنک کننده هوای گرین، علاوه بر افزایش راندمان دستگاه، میزان مصرف انرژی را به کمترین میزان کاهش می دهد.
اندازه و حجم کولر گازی های گرین(Green) باعث شده است که دستگاه ها بدون محدودیت در انواع ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی قابل استفاده باشند. از پره های طلایی در کندانسور و اواپراتور برند اسپلیت گرین استفاده شده است. این امر مبدل های حرارتی و دستگاه های داخلی و خارجی را در برابر عناصر خورنده و نفوذ آلاینده ها محافظت می کند. علاوه بر این، کولرهای سازگار با محیط زیست را می توان در آب و هوای مختلف نصب و استفاده کرد.
قیمت کولر گازی 24000 گرین​
کولر گازی 24000 گرین مدل T1 R410دارای عملکرد به صورت سرمايش و گرمایش، صرفه جویی در مصرف انرژی با رده انرژی B، برای مساحت 17 تا 22 متر مربع(براساس شرایط)، دارای گاز مبرد R410 و کمپرسور روتاری مناسب آب و هوای معتدل به همراه 3 متر لوله رایگان؛ همچنین اسپلیت گرین 24000 سرد و گرم مدل T1 R410 دارای گرید انرژی B هستند.
قیمت کولر گرین 24000
کولر گازی 24000 گرید B گرین 5 سال ضمانت كمپرسور و 2 سال گارانتی قطعات فنی می باشد. مجهز بودن به فیلترهای فراوان برای تصفیه بهینه هوا و راندمان جریان هوا در شعاع 15 متری یکی از مهمترین ویژگی های اسپلیت 24000 گرین است.
قیمت کولر گازی 30000 گرین​
کولر گازی 30000 گرین مدل T1 R410دارای عملکرد به صورت سرمايش و گرمایش، صرفه جویی در مصرف انرژی با رده انرژی B، برای مساحت 45 تا 65 متر مربع(براساس شرایط)، دارای گاز مبرد R410 و کمپرسور روتاری مناسب آب و هوای معتدل به همراه 3 متر لوله رایگان؛ همچنین اسپلیت گرین 30000 سرد و گرم مدل T1 R410 دارای گرید انرژی B هستند.
قیمت کولر گرین 30000
کولر گازی 30000 گرید B گرین 5 سال ضمانت كمپرسور و 2 سال گارانتی قطعات فنی می باشد. مجهز بودن به فیلترهای فراوان برای تصفیه بهینه هوا و راندمان جریان هوا در شعاع 15 متری یکی از مهمترین ویژگی های اسپلیت 30000 گرین است.
به گفته شرکت گرین(Green)، محدوده دمای کارکرد اسپلیت گرین در محدوده منفی 15 الی مثبت 55 درجه سانتیگراد اعلام شده است. کمپرسورهای مورد استفاده در الگوی کولر گازی با توجه به تنوع و سطح جغرافیایی آب و هوا متفاوت است. از کمپرسورهای مورد استفاده در اسپلیت گرین می توان به کمپرسورهایپیستونی، اسکرال، روتاری و استوایی (T3) اشاره کرد. علاوه بر این، برای تامین سرمایش و گرمایش، کولر گازی اینورتر گرین از مبرد گازی R410A استفاده می کند که دوستدار محیط زیست و سازگار با محیط زیست است. ظرفیت سرمایشی و حرارتی بالا، بهینه سازی مصرف انرژی، طراحی منحصر به فرد و زیبا و قیمت مناسب از دلایل اصلی فروش اسپلیت گرین می باشد.
کولر گازی گرین(Green) مطابق با آخرین تکنولوژی ها و استانداردهای جهانی طراحی و تولید شده است. تجهیز دستگاه به مدرن ترین مکانیزم سرمایشی و گرمایشی نقش مهمی در افزایش ظرفیت سرمایشی و گرمایی سیستم دارد. ابعاد مناسب کولرهای گازی گرین امکان استفاده از اسپلیت را بدون اشغال فضای اضافی در فضاهای محدود و کوچک فراهم می کرد. بهینه سازی و مصرف کم انرژی را می توان یکی از مهمترین مزیت های یک سیستم خنک کننده هوای گرین دانست. این مزیت باعث کاهش هزینه های اقتصادی و هزینه های جانبی مصرف کننده شده است. طراحی زیبا، قدرت باد زیاد، توزیع یکنواخت جریان هوا و قیمت مناسب از دیگر مزیت های کولر گازی گرین است.
عوامل و اجزای مختلف نقش مستقیمی در تعیین قیمت نهایی اسپلیت گرین دارند. محدوده ظرفیت سرمایش و گرمایش دستگاه یکی از پارامترهای مهم در این زمینه است. کولر گازی گرین(Green) در ظرفیت های مختلف در بازار موجود است. انواع کمپرسور و انواع گاز مبرد از دیگر عوامل موثر بر قیمت سیستم های خنک کننده هوای سبز هستند. بیشتر کولرهای گازی گرین از کمپرسورهای دوار و گاز مبرد R410A استفاده می کنند. سطح صدا، مصرف برق، نوع و مدل دستگاه، شعاع پرتاب باد، ابعاد و اندازه، ضریب عملکرد و اندازه اتصال مستقیماً قیمت نهایی کولر گازی گرین را تعیین می کند.
منابع:
کولر گازی گرین 30000
کولر گازی گرین 24000

برای مشاهده جزئیات بیشتر و لیست قیمت کولرهای گرین(GREEN) در فروشگاه ایران بابکو بر روی این لینک کلیک نمایید.


ارسال پست

بازگشت به “ساير موارد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 13 مهمان

cron