انتخاب کاناپه راه راه برای جهیزیه در وسایل آشپزخانه ارزان قیمت هایپرجهاز

#1
درست است که طرح های راه راه، از ریسک پایین برخوردار اند و طراحی انعطاف پذیر و آسان برای استفاده محسوب می شوند. اما زمانی که از مبل و کاناپه هایی با ظاهری راه راه در چید مان استفاده می شود؛ برای این که نتیجه های چشم نواز و بدون نقص حاصل شود باید مجموعه ای از نکات ریزی که در فروشگاه اینترنتی وسایل آشپزخانه هایپرجهاز ارائه می شود, می تواند کمک شایانی به شما خریداران و دوستان عزیز داشته باشد. اگر درآستانه ازدواج هستید و قرار است از کاناپه و مبل راه راه برای جهیزیه خود استفاده کنید، این مقاله را بخوانید.

اگر ظاهر مبل و کاناپه ها در چیدمان راه راه هستند، از کوسن هایی بدون طرح با روکش ساده که هر کدام یک رنگ زیبا را ارائه می دهند، روی آنها تمرکز کنید. با همراه کردن  مبلهای وکاناپه راه راه با کوسن های ساده جلوهای هم وزن و  شکیل ایجاد خواهد شد.

الیاف طبیعی مانند الیاف نارگیل، کنف، حصیر و ... با هر بافتی و طرحی به راحتی سازگار و همنشین می شوند، به ویژه با طرح راه راه. پس تلاش کنید برای آفریدن جلوه و احساسی زیبا و جذاب این الیاف طبیعی را با کاناپه و مبل های راه راه موجود در دکوراسیون  خود همراه کنید.

اگر طرح راه راه روی روکش کاناپه شما نمایی برجسته و بارز دارد و خطر اشغال و شلوغ شدن چیدمان توسط آن وجود دارد، نخستین ایده برای ایجاد جلوه ای زیبا در کمال تعادل، همراه کردن آن با مقدار سنگ سفید ساده است. این ایده برای طرح های گل دار پرجمعیت و قوی نیز به خوبی نتیجه می دهد.


یکی از ایده های زیبا برای دکوراسیون محدوده اتاق با کاناپه راه راه این است که، از قالیچه های گل دار و خلوت با رنگ هایی ناپیدا و ملایم استفاده کنید. سپس دیگر اشیا و عناصر از جمله کوسن ها و دیوارها را ساده و بدون طرح در نظر بگیرید. همنشینی طرح گل دار و ملایم قالیچه با طرح راه راه کاناپه بسیار زیبا و شیک خواهد بود.

استفاده از پارچه های یکسان با طرح های متنوع، ایده خوبی است. در یک چیدمان که در آن از مبل های راه راه استفاده شده است، وزن و بافت پارچه ها نقش کلیدی بازی می کنند. زمانی که کاناپه راه راه با تعدادی عنصر روکش دار همراه می شود که از پارچه هایی با طرح های متفاوت اما بافت یکسان برخوردارند، حتی در صورت وجود شکل های متنوع؛ به دلیل هماهنگی سلول ها با هم، جلوه ای هماهنگ و جذاب حاصل م یشود.

می توان از طرح های راه راه یکنواخت با ترکیب رنگ های گوناگون، در دکوراسیون استفاده کرد. یعنی از همان طرح راه راهی که در روکش مبل ها استفاده شده ولی با یک ترکیب رنگی متفاوت، برای ظاهر کوسن ها نیز استفاده کنید. یکسان بودن غلظت و نمای راه راه، اثر منفی تنوع و تفاوت رنگ ها را خنثی کرده و نمی گذارند فضا شلوغ و متراکم به نظر برسد.

استفاده از رنگها و بافت های متالیک، در اطراف با طرح راه راه جذابیت و کنتراستی خیره کننده به محیط می بخشد.طلایی یا نقره ای متالیک در روکش چرمین یک میز عثمانی، کنار کاناپه راه راه؛ در عین هویت خنثی که دارند جلوه متین و سنگین کاناپه راه راه را از بین برده و تعادل و جلوه گیرایی پدید می آورند.


هنگامی که به دنبال خرید یک سرویس آشپزخانه جدید هستید، ممکن است وسوسه شوید که یک سرویس پلاستیک 58 پارچه از حراجی لوازم آشپزخانه هایپرجهاز بخرید. بالاخره پلاستیک بادوام است و زنگ نمی‌زند، درست است؟

 
ارسال پست

بازگشت به “مشاوره ”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 14 مهمان

cron