قیمت کولر گازی تراست 36000 ایستاده در وب سایت iranbabco.com

#1
کولر گازی و اسپلیت تراست 36000 محصولی منحصربفرد است که به دلیل ظرفیت بسیار عالی در بسیاری از محیط ها تا 80 متر مربع قابل استفاده است. این کولر گازی که با استفاده از جدیدترین سخت افزار و سیستم های موجود طراحی و ساخته شده است، دارای ظرفیت 36000 BTU در ساعت است که بالاترین مقدار در این محدوده محصول است. یکی از مهم ترین مواردی که در مورد این دستگاه می توان به آن اشاره کرد، ظاهر بسیار زیبا و همچنین عملکرد و کارایی بسیار خوبی است که با قیمتی مقرون به صرفه در بازار عرضه می شود.
کولر گازی ایستاده تراست 36000 مدل TMFS-36CT3 با قابلیت تامین سرما و گرما، مناسب برای محیطی با مساحت حدود ۹۰ تا ۱۲۰ متر مربع است. بنابراین در کافه تریاها، فروشگاه های زنجیره ای، اتاق های بزرگ پذیرایی، سرسراهای هتل و اتاق های مشترک یا اتاق های سرور نصب می شود. اسپلیت ایستاده 36000 مدل TMFS-36CT3 از گاز مبرد R410، برق تک فاز و برچسب انرژی گرید A بهره می برد. کولر گازی 36000 گرید A تراست دارای 5 سال ضمانت کمپرسور و 18 ماه سایر قطعات می باشد
قیمت کولر ایستاده تراست 36000 در وب سایت فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی ایران بابکو بسیار رقابتی است و ارزانترین قیمت کولر ایستاده تراست 36000 در ایران بابکو(iranbabco.com) عرضه می شود. همانطور که گفته شد اسپلیت ایستاده تراست 36000 از مبرد گازی R410 برای سرمایش و گرمایش استفاده می کند که با انجام تست ها و آزمایش های مختلف استاندارد لازم برای گرم و سرد نگه داشتن دستگاه است.
این گاز مبرد با محیط زیست نیز سازگار است و هیچ عامل مضری برای محیط زیست ندارد. Split Trust 36000 دارای نمایشگری بر روی پنل داخلی است که با استفاده از ترموستات و صفحات داخلی، دمای اتاق را دریافت کرده و از طریق LCD به کاربران نمایش می دهد. همچنین وجود ریموت کنترل به این معنی است که تغییرات مورد نیاز برای ایجاد محیطی با آب و هوای بهتر به راحتی انجام می شود و کاربر می تواند شرایط حاکم بر دستگاه را از هر نقطه از ساختمان تغییر دهد. مهم ترین حالتی که با این ریموت کنترل می توان فعال کرد حالت خواب یا حالت خواب عمیق و حالت توربو یا حداکثر فعالیت دستگاه است.
قیمت کولر ایستاده تراست 36000 در ایران بابکو
قیمت کولر ایستاده 36000 تراست بر حسب توان سیستم گرمایشی و سرمایشی که BTU می گویند تعیین می شود بر این اساس قیمت کولر ایستاده 36000 تراست در وب سایت ایران بابکو بسیار مقرون به صرفه است با توجه به خدمات پس از فروش و گارانتی اصلی به مشتریانش ارائه می دهد.
کولر گازی ایستاده تراست 36000 مدل TMFS-36CT3 با برچسب انرژی A متعلق به رده محصولات شرکت خوش نام تراست است که در زمینه انواع سیستم های تهویه مطبوع فعالیت می کند
کولر ایستاده تراست 36000 دارای ویژگی ها و مزایای ویژه ای است که در این یونیت داخلی AC می توان وجود چندین فیلتر مانند فیلتر کربن فعال ساخته شده از کربن فعال و الیاف الکترواستاتیک را نشان داد و شکل منحصر به فردی دارد. چنین فیلترهایی بو و دود را از محیط مصرف کننده حذف می کنند و سایر موارد مانند گازهای شیمیایی مضر تولید شده توسط فرآیندهای نامطلوب مانند فرمالدئید را غیرفعال می کنند.
علاوه بر این، با حذف ذرات ریز گرد و غبار و موی حیوانات، عملکرد ضد حساسیت نیز دارد و هوای مطبوع و تمیزی را به مصرف کننده می دهد. اسپلیت تراست 36000 دارای بدنه ای از فولاد گالوانیزه است که داخل و خارج دستگاه را در برابر سایش مقاوم می کند. علاوه بر این، بدنه AC به رنگ سفید و براق برای محافظت در برابر رطوبت و زنگ زدگی پوشش داده شده است. مقاومت خوبی در برابر خش دارد. این کولر گازی دارای دو واحد خنک کننده نیز می باشد که هر کدام دارای ابعاد کوچک و حجم کم و با نصب های مختلف می باشند به طوری که یونیت های داخلی در ساختمان و روی دیوار نصب می شوند اما یونیت خارجی قابل نصب در بالکن می باشد، تراس یا پشت بام است. Split Trust 36000 دارای رده مصرف B برای استفاده از مکانیزم جدیدی است که این شرکت در نظر گرفته است و به همین دلیل محبوبیت خاصی به دست آورد. همچنین شما همراهان گرامی می توانید با مراجعه به سایت ایران بابکو سایر مشخصات و اطلاعات قیمت کولر گازی تراست 36000 ایستاده را به همراه سایر محصولات مشابه با برندهای اورجینال مشاهده نمایید.

برای مشاهده قیمت کولر گازی تراست 36000 ایستاده بر روی این لینک کلیک نمایید.


Re: قیمت کولر گازی تراست 36000 ایستاده در وب سایت iranbabco.com

#2
2.انتخاب محل درست برای نصببرای انجام درست نحوه کولر گازی باید دقت کنید که کولر گازی باید روی دیوار محکمی نصب شود که بتوان هم بخش داخلی و هم بخش بیرونی را روی آن نصب کرد. حتی اگر بخش بیرونی روی همان دیوار نصب نشود باید از یک دیوار محکم استفاده شود تا هیچ گونه لرزش و ارتعاشی به دیوار القا نشود.
 همچنین، باید توجه داشته باشید که قسمت داخلی کولر گازی حتما از بالا و اطراف به اندازه ی 15 سانتی متر با دیوار فاصله داشته باشد. فاصله ی ایده آل کولر گازی تا کف زمین نیز حدود 2 متر است.
 2.اتصال صفحه ی نصب و ایجاد سوراخ خروجی
 
اکنون باید صفحه ی نصب را در نقطه ای که می خواهید کولر گازی را نصب کنید روی دیوار نگه دارید. دقت کنید و صفحه را صاف نگه دارید. پس از این که به صورت کامل صفحه ی نصب را افقی و صاف نگه داشتید با استفاده از یک مداد نقاطی را که قرار است برای نصب صفحه با دریل سوراخ کنید علامت بزنید.
 اکنون نقاطی را که با مداد علامت زده اید با دریل سوراخ کنید و سپس رول پلاک های پلاستیکی را داخل آن ها بگذارید. صفحه را محکم در جای خود نگه دارید و پیچ های آن را سفت کنید.
 در نهایت سوراخی به قطر 7 الی 8 سانتی متر روی نقطه ی مناسبی از دیوار حفر کنید تا لوله ها و سیم ها را از داخل آن به طرف قسمت بیرونی عبور دهید .
ادامه در آموزش نصب و راه اندازی کولر گازی بصورت ساده
مجتمع آموزشی فنی سازان از سال 1392 با دریافت مجوز از سازمان فنی و حرفه ای فعالیت خود را در زمینه رشته های برق، الکترونیک، تاسیسات و ابزار دقیق آغاز نموده است. 
ارسال پست

بازگشت به “ساير موارد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان

cron