راه‌اندازی دستگاه در راهنمای استفاده هیتر برقی

#1
مانند هر سیستم الکتریکی دیگر، زودتر از خرید و باز کردن زمینه محصول، عناصر جلسه و محصول باید در آن قرار داده شوند. از.

راه اندازی و عملکرد بخاری فن چندان پیچیده نیست و کار با آن مشکل و پیچیده نیست، زیرا این سیستم از قبل به طور کامل مونتاژ شده و تمام قطعات آن بسته شده است. با رعایت فاکتورهای بعدی می توانید به سادگی از بخاری فن دار استفاده کنید:

بخاری فن را به سرعت از بسته نرم افزاری جدا کنید.
بخاری فن را روی یک طبقه امن و صاف و در مکانی عمودی قرار دهید.
تست کنید که هیچ مانعی بر سر راه کدام یک از ورودی و خروجی بخاری فن وجود ندارد.
قبل از روشن کردن بخاری فن، مطمئن شوید که تغییر در محل خاموش است.
زودتر از اتصال بخاری فن به انرژی الکتریکی، ولتاژ مناسب را برای آن تست کنید. در عبارات مختلف، ولتاژ کار بخاری فن باید با ولتاژ انرژی الکتریکی مطابقت داشته باشد.
دوشاخه را به پریز وصل کنید و تعویض ترموستات را در جهت عقربه های ساعت به بالاترین مکان تغییر دهید. توجه داشته باشید که دوشاخه نباید آزاد باشد.
هشدار: برای دوری از بارگذاری بیش از حد مدار {الکتریکی}، پیشنهاد می‌شود که هیچ سیستم متفاوتی در مدار یکسان وجود نداشته باشد زیرا بخاری فن در هنگام روشن کردن بخاری فن.

اگر بخاری فن شما انعطاف پذیری برای تنظیم دما را دارد، می توانید آن را در تابستان روی کولر قرار دهید.
این که آیا گرمایش کم بخاری فن جایگزین شما باشد، تغییر مدیریت گرما باید در جای خود باشد.
خواه گرمایش بخاری فن جایگزین شما باشد، تغییر مدیریت گرما باید در جای خود باشد 2.
اگر می خواهید سیستم را خاموش کنید، تغییر مدیریت گرما باید در محل 0 باشد.
هنگامی که متوجه شدید که از بخاری فن استفاده نمی کنید، آن را از برق بکشید.
فاکتورهای ضروری هنگام شروع بخاری فن
پس از نصب و روشن کردن سیستم، بهتر است بدانید که برخی تنظیمات باید انجام شود. همراه با تنظیم ترموستات، که عملکرد لازم را در کاهش مصرف انرژی و کاهش خطرات گرمای بیش از حد فن بخاری انجام می دهد. در اینجا تعدادی از این ایده ها فهرست شده است.

با نحوه تغییر ترموستات بخاری فن آشنا شوید
هنگامی که دمای اتاق شما به درجه مشخص شده رسید، بهتر است هیتر تابشی بخاری فن را با چرخاندن تعویض ترموستات در خلاف جهت عقربه های ساعت خاموش کنید و آن را در سطح یکسان نگه دارید.
هنگامی که سیستم در این حالت است، ترموستات به صورت رباتیک دمای محیط را تنظیم می کند. در این حالت، به سرعت به دلیل کاهش دمای محیط، فن بخاری فعال می شود و پس از رسیدن به دمای مورد نیاز، به صورت رباتیک خاموش می شود. ترموستات عملکرد خاصی را در صرفه جویی در انرژی الکتریکی انجام می دهد.


Re: راه‌اندازی دستگاه در راهنمای استفاده هیتر برقی

#2
بسیار عالی به نظرم اگه دوستان آموزش رباتیک دیده باشند حتما می تونن خودشون راحت تر این کار و انجام بدن من خودم در این سن وسالار به دلیل علاقه به این حرفه آموزش رباتیک بزرگسال در آموزشگاه آریانا دیدم و بسیار راضی هم هستم دیدم به نظرم افرادی که در سنین نوجوانی هم هستند می تونن خیلی سریع تر آموزش رباتیک دانش آموزان را یاد بگیرند و در آینده یک حرفه و کسب و کار پول ساز برای خودشون داشته باشند.
 
کودک خودم در آموزش رباتیک دید و بسیار راضی هستم به شما هم پیشنهاد میدم اگه به این کار علاقه دارید به آموزشگاه آریانا سر بزنید و در آموزش رباتیک کودکان ثبت نام کنید 
ارسال پست

بازگشت به “سایر موراد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 10 مهمان

cron