کتاب اینساید ریدینگ چند جلد است؟

#1
مجموعه کتاب‌های Inside Reading با لهجه امریکن برای آموزش مهارت Reading و تقویت درک مطلب به نگارش Arline Burgmeier تدوین و برای اولین بار در سال 2016 توسط انتشارات آکسفورد  به چاپ رسیده است. ویرایش دوم این مجموعه نیز در سال 2019 با همت نویسندگان انتشارات آکسفورد به چاپ رسیده است.
کتاب اینساید ریدینگ طبقه‌بندی شده در 5 جلد و هرجلد مشتمل بر 10 درس برای سطوح آموزشی مبتدی تا پیشرفته طراحی شده است و همه زبان‌آموزان می توانند از این کتاب به فراخور دانش زبانی خود بهره مند شوند.
ویژگی منحصر به فرد آموزشی این کتاب این است که در ابتدای هر درس بخشی به نام پیش مطالعه در خود جای داده‌است که با پرسش سوالات متفاوت، علاوه بر ایجاد یک چالش علمی و ذهنی در ذهن خواننده، زبان‌آموزان را به مباحثه و گفت و گو درباره سوالات دعوت می‌کند و این عامل باعث تقویت مهارت گفتاری (Speaking) آنان نیز می‌شود.
علاوه بر‌این، سی‌دی همراه با این کتاب این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا در زمان اوقات فراغت یا زمان رانندگی و ورزش متن هر درس را به صورت صورتی گوش دهید و به این ترتیب می‌توانید مهارت Listening خود را هم تقویت کنید.

اولین جلد این مجموعه  Inside Reading Intro نام دارد .
این کتاب برای زبان‌آموزان سطح مبتدی و مقدماتی (Beginners) تعریف شده است. افرادی که می‌توانند عبارات آشنا روزمره و عبارات بسیار پایه‌ای را با هدف تأمین نیازهای ساده درک و استفاده کنند در این سطح قرار دارند.
دیگر کتاب‌های این مجموعه متناسب با افزایش شماره برای زبان‌آموزان در سطوح بالاتر است.
به طور مثال جلد چهارم این مجموعه Inside Reading Four برای زبان‌آموزان سطح پیشرفته (advanced) مناسب است.
افراد پس از مطالعه هدفمند و دقیق این مجموعه به تکنیک‌های خواندن و درک مطلب تسلط پیدا کرده و به سطح مناسبی در نوشتار و گفتار خواهند رسید.
جلد دیگر این سری که با عنوان Inside Reading Guide Intro
به عنوان یک کتاب راهنما مورد استفاده قرار می گیرد. این کتاب تک جلدی در برگیرنده ی ترجمه تخصصی و دقیق متون و پاسخنامه ی سوالات مطرح شده موجود در کتاب Inside Reading است.
به کسانی که قصد دارند به صورت خودخوان در مسیر یادگیری زبان انگلیسی و تقویت مهارت ریدینگ و درک مطلب قدم بردارند تهیه این کتاب را پیشنهاد می‌کنیم تا بتوانند دانش خود را بدون حضور مدرس محک بزنند و به پاسخ درست برسند.


ارسال پست

بازگشت به “ساير موارد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 11 مهمان

cron