دلایل کبد چرب چیست؟

#1
کبد چرب متاسفانه یکی از مشکلات شایع در بین ایرانیان است. چرا کبد چرب می شود تنها یک پاسخ دارد و آن هم تغذیه نامناسب است و در لابه لای مواد غذایی مضر برای کبد یکی از آنها اصلی ترین دلایل ابتلا به “کبد چرب” هستند.
بیماری کبد چرب به هیچ گروهی محدود نمی شود و به نظر نمی رسد تفاوت های جنسیتی مشخصی وجود داشته باشد, اما مطالعات نشان می دهد که آمریکایی های لاتینی به طور نامتناسب تحت تاثیر این بیماری قرار می گیرند. این وضعیت در درجه اول در دوران میانسالی رخ می دهد, گرچه کودکان هم ممکن است آن را داشته باشند.
بیماری کبد چرب در آسیا به سرعت در حال افزایش است. کبد چرب ریشه در تغذیه و عادات نادرست غذایی دارد که در تازه ترین یافته های محققان اصلی ترین عامل اصلی ابتلا به کبد چرب مصرف نوشیدنی های شیرین است.
بیماری کبد چرب به هیچ گروهی محدود نمی شود و به نظر نمی رسد تفاوت های جنسیتی مشخصی وجود داشته باشد, اما مطالعات نشان می دهد که آمریکایی های لاتینی به طور نامتناسب تحت تاثیر این بیماری قرار می گیرند. این وضعیت در درجه اول در دوران میانسالی رخ می دهد, گرچه کودکان هم ممکن است آن را داشته باشند.
بیماری کبد چرب در آسیا به سرعت در حال افزایش است. کبد چرب ریشه در تغذیه و عادات نادرست غذایی دارد که در تازه ترین یافته های محققان اصلی ترین عامل اصلی ابتلا به کبد چرب مصرف نوشیدنی های شیرین است.
نظریه رایج این است که این مشکل به دلیل مقاومت انسولین شروع می شود و به نوبه خود اغلب نتیجه چاقی و بافت چربی اضافی در شکم است.هنگامی که افراد نسبت به انسولین مقاوم هستند, ماهیچه, چربی و کبد به طور طبیعی به انسولین واکنش نشان نمی دهند, به این ترتیب میزان هورمون و قند خون، باعث ایجاد سلول ها در خون می شود در نتیجه خطر ابتلا به دیابت و بیماری های قلبی افزایش می یابد اما مقاومت انسولین یک حالت متابولیکی پیچیده است که شامل افزایش میزان اسیدهای چرب آزاد در خون است.

منبع: darmanblog.samenblog.com


Re: دلایل کبد چرب چیست؟

#2
اگر کبد چرب داشته باشید با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد. کبد چرب برای زندگی سالم خوب نیست و شما خیالتان راحت است که کبد چرب باشد.
بنابراین اگر کبد چرب دارید فقط باید مدتی در یک ptcl speed test روز پیاده روی کنید و صبح نیز برخی از ورزش ها را انجام دهید. اگر لازم است در مورد این مشکل کبد چرب بیشتر بدانید ، فقط کافی است اینجا را کلیک کنید و مسئله مشکل خود را ببینید.

Re: دلایل کبد چرب چیست؟

#3
همینطور هم استفاده از ویتامین های که مناسب برای کبد هست می تونه به تقویت کبد و جلوگیری از چرب شدن اون کمک کنه. تنظیم غذاها و استفاده از مولتی ویتامین و مکمل های مناسب یک روش عالی و طبیعی برای بهبود شرایط جسمی هست. می تونید انواع مکمل مربوط به کبد، گوارش و کلیه رو از داروبوم تهیه کنید.
ارسال پست

بازگشت به “بهداشت جسمی”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 8 مهمان

cron