شش راه مبارزه با نگراني

#1
 
1- همواره مطمئن باشيد تحت حمايت خداوند هستيد و پيوسته به خود بگوئيد او با من است و من با او هستم . اين جملات را مرتبا با صداي بلند تکرار کنيد و به ضمير ناخودآگاه خود بگوئيد با کمک خداوند قادر به انجام همه کارها هستم او بهترين مونس تنهائي من است .
2- ذهن خود را از افکار منفي مايوس کننده و ترسناک خالي کرده و با افراد اميدوار , موفق , شاد و پر انرژي فعال و مثبت انديش معاشرت کنيد .
3- از مشکلات زندگي کوه نسازيد و سعي کنيد مقاوم , استوار و مصمم با آنها روبه رو شويد چون گذشت زمان به شما ثابت مي کند که بسياري از نگراني هاي شما درگذشته بي مورد بوده پس از لحظه وحال حداکثر استفاده را ببريد.
4- هر روز پس از بيدار شدن از خواب چند دقيقه وقت خود را به مديتيشن اختصاص دهيد چون سکوت به ذهن استراحت و تعادل مي دهد و داشتن ذهن آرام تنها داروي مورد نياز جسم سالم است .

بهترین روانشناس کودک  در تهران
5- اوقات فراغت خود را با افرادي که از صميم قلب دوستشان داريد بگذرانيد و به طبيعت زيبا برويد و از نغمه پرندگان . زيبائي گل ها . گياهان لذت ببريد .
6- از ورزش و پياده روي و گوش دادن به موزيک هاي آرام بخش و تجسم مناظر زيبا و يادآوري خاطرات شيرين و کلمات دلنشين در ذهن خود غافل نشويد .
راز تمام موفقيت ها از آرامش ذهن بر مي خيزد پس بدانيد آنچه آينده بود حال است و آنچه حال است گذشته مي شود پس نگراني چرا ؟
عشق الهي درمن واز طريق من به عاليترين کار خود سرگرم است


ارسال پست

بازگشت به “روانشناسي”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 2 مهمان