#3
136 نوشته شده:
136 نوشته شده:آیا کپسول زینک پلاس باعث تقویت تخمک وحرکت اسپرم می شود
ای خدا چرا کسی جوابمو نمی ده :roll: :roll:
آخه کسی نیست جوابمو بدههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه :twisted: :twisted: :evil: :evil:

#4
سلام
دوست عزیز متخصصان تغذیه می‌گویند:
" داشتن یک رژیم غذایی صحیح می‌تواند تا حد زیادی از ناباروری افراد پیشگیری کند. همان‌طور که می‌دانید ویتامین‌ها و مواد معدنی آنتی‌اکسیدانی (ویتامین A، B و E، زینک،‌ سلنیوم، مس و...) در تولید اسپرماتوزوییدها و تخمک نقش مهمی ایفا می‌کنند.
داشتن رژیم غذایی با کیفیت و متناسب با قد، جنس و سن می‌تواند بر کیفیت اسپرم و تخمک و قدرت باروری در مردان و زنان تاثیر بگذارد. در حال حاضر هنوز موثر بودن مصرف مکمل‌های غذایی در بهبود قدرت باروری به اثبات نرسیده است. به هر حال به زوج‌ها توصیه می‌شود قبل از تصمیم به باروری و طی آن و بعد از باردار شدن رژیمی صحیح را دنبال کنند."
http://irnini.com/index.php?option=com_ ... Itemid=633
در کنار موثر بودن سولفات روی بر قدرت باروری، به شما دوست عزیز توصیه می کنم برای مصرف بیشتر از 15 میلی گرم از روی، حتماً با پزشک مشورت نمائید.
به لینک های زیر نیز سر بزنید:
http://bardary.blogfa.com/cat-61.aspx
http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=111135
http://hakimanteb.com/site2/productsfa/ ... /index.php
-----
دوست عزیزم زمان مشخصی برای دریافت پاسخ در سایت ذکر نشده... چراکه بعضی سوالها نیاز به بررسی بیشتری دارند پس از اونجایی که دوست داریم جواب علمی و قابل اطمینانی برای شما دوست عزیز داشته باشیم؛ ممکنه شما دیر تر موفق به دریافت پاسخ شوید. از شما که چندین بار به سرعت پاسخ گرفتید، انتظار بیشتری می رود.
در پناه خدا
كارشناس مامايي فيروز

Re: کپسول زینک پلاس

#5
سلام به همگی
یکی از علل عدم ناباروری کمبود زینک در بدن است. پس استفاده از زینک در صورت کمبود اون تو بدن کمک به باروری بهتر میکنه حالا نوع زینک پلاس بیشتر زینک با ویتامین های سری بی هستش که برای تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو استفاده میشه، حالا مصرف زینک پلاس با توجه به زینکش کمک میکنه اگر محصولات برای باروی و تقویت تخمک میخواید داخل این سایت که داروخانه آنلاین هستش یکسری محصولات مفید هست توضیحاتشونم خوبه، میتونیدم تماس بگیرید باهاشون مشورت کنید.

Re: کپسول زینک پلاس

#9
hadis326 نوشته شده:
سه‌شنبه 9 آذر 1400, 4:21 pm
hosseinaziiz نوشته شده:
دوشنبه 1 آذر 1400, 2:09 pm
من برای جلوگیری از ریزش موهام، از درمارز هیرتامین اصل خریدم. خیلی با سیستم بدنی من سازگر بود و ریزش موهام قطع شده.
درمارز سایت هست؟ واقعا خوبه؟

سایت درمارز یه فروشگاه اینترنتیه که قابلیت پرداخت در محل داره. به همین دلیل آدم راحت میتونه از اصالت کالایی ک میخره اطمینان پیدا کنه
 

Re: کپسول زینک پلاس

#10
من از فولیکوژن استفاده کردم برای جلوگیری از ریزش مو و واقعا موثر بود داخل سایت داروخانه آنلاین داروبوم دیدم نوشته بود برای جلوگیری از ریزش مو ناشی از رژیم های غذایی غلط خیلی خوبه منم کمبود ویتامین داشتم گرفتم استفاده میکنم تا الان که راضی بودم

Re: کپسول زینک پلاس

#11
سلام عزیز
کمبود زینک در بدن تاثیر منفی در حجم و میزان حرکت اسپرم داره. برای همین مصرف قرص زینک پلاس برای تقویت باروری مردان پیشنهاد میشه. از طرفی در صفحه قرص زینک پلاس بتادارو نوشته شده که زینک پلاس برای این موراد هم مفید هست:
"بهبود دهنده خلق
التیام دهنده سریعتر زخم‌ها
موثر در کاهش بوی بد بدن
پیشگیری کننده از بروز اوتیسم
موثر در تقویت سیستم ایمنی بدن
کاهنده علائم مرتبط با آسم و آلرژی
موثر در رشد و تکامل بدن و افزایش قد
پیشگیری کننده از بروز و بهبود ریزش مو"
به همین دلیل با مصرف قرص زینک پلاس از خواص دیگر اون هم بهره مند میشید.
آدرس صفحه:
https://betadarou.com/product-category/ ... %a7%d8%b3/

Re: کپسول زینک پلاس

#12
سلام اگر مشکل اصلی شما ریزش مو هست و به همین دلیل میخواید از زینک پلاس استفاده کنید، توصیه میکنم از قرص های تقویت کننده مو که به صورت تخصصی برای این کار ساخته شده است استفاده نمایید. اگر قصد خرید قرص ضد ریزش را دارید، قرص هیرویت و فولیکوژن قرص های خوبی هستند که اکثر افراد از آن ها نتیجه گرفته اند.
ارسال پست

بازگشت به “مقدمات بارداری”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 22 مهمان

cron