رشد مو و جلوگیری از ریزش مو با مزوتراپی مو

#1
مزوتراپی مو چگونه انجام می‌شود؟
با انجام ماساژ ویژه پوست سر با استفاده از ترموتراپی (بخار)، پوست سر نرم شده و برای تزریق آماده می‌شود. در روش مزوتراپی مو، ترکیب شیمیایی که برای درمان مورد استفاده قرار می‌گیرد، بر اساس ساختار مو، شکل و شدت ریزش موی مراجعه کننده، آماده می‌شود.
 این مخلوط شامل مواد افزایش دهنده گردش خون، ویتامین‌ها و عناصر مختلف است. مخلوط آماده شده توسط انژکتور کوچک با سوزن مزوتراپی استریل به لایه میانی پوست سر تزریق می‌گردد.
 در مزوتراپی مو به وسیله دست تنظیم دوز دارو و توزیع آن به طور مساوی به پوست سر زمان بر و دشوار است. مزوتراپی کنترل شده توسط دستگاه مخصوص می‌تواند به راحتی و به طور مساوی به کل پوست سر اعمال شود. دوز دارو تزریق شده را می توان در صفحه کامپیوتر کنترل کرد.
 پس از مزوتراپی، مو برای مدت مشخصی شسته نمی‌شود و نباید ازهیچ مواد شیمیایی روی مو استفاده شود.

 وقتی شما پزشک متخصص و مجربی را انتخاب می کنید، می توانید اطمینان حاصل کنید که پزشکتان از مواد با کیفیت و مرغوب استفاده می کند و دانش و مهارت بالایی برای تزریق صحیح بوتاکس دارد.
 دیگه چی بهتر از این!!! چیزی که برای زیباییتان نیاز است را در اختیار دارید! تاثیرات موقتی و دائمی مزوتراپی مو اگر بنا به هر دلیلی پس از اجرای دوره کامل مزوتراپی مو و انجام کلیه تزریق‌ها، تغذیه‌ی فولیکول‌های مو به صورت طبیعی به حالت عادی و موردنیاز برای رشد مجدد مو برنگشت.
 ادامه روند تغذیه و تقویت فولیکول به صورت مصنوعی، با استفاده از تزریق‌های مزوتراپی در طولانی مدت، قادر به ایجاد تاثیری طولانی و بعضا مادام‌العمر در پیشگیری از ریزش مو و بازیابی رشد موهای سر از فولیکول‌های سالم خواهد بود.
 نواحی تزریقی در مزوتراپی مو در مزوی مو نواحی تزریقی شامل بخش‌هایی از سر می‌شوند که یا ریزش موی سر در آن نواحی بالاست و دچار طاسی شده است یا ریزش زیاد موی سر در آن نواحی باعث بروز طاسی در آن نواحی شده است.
 پس از انجام تزریق‌های مزوتراپی مو در این نواحی، عمل تغذیه فولیکول مو که با گردش خون در این نواحی از سر به صورت طبیعی صورت نمی‌گیرد؛ به صورت مصنوعی ایجاد می‌شود و ابتدا ریزش شدید موی سر در این نواحی را متوقف می‌کند و سپس بازیابی رشد موی سر در فولیکول‌های سالم موی سر صورت می‌گیرد.


Re: رشد مو و جلوگیری از ریزش مو با مزوتراپی مو

#2
با سلام به همگی یکی دیگه از راه های کم دردسر و مفید برای جلوگیری از ریزش مو استفاده از مکمل های تغذیه ای و مولتی ویتامین ها هست، با توجه به تغذیه نامناسبی که توی این دوره زمونه داریم اکثرا مولتی ویتامین های مناسب از قبیل زینک و آهن و ویتامین های گروه ب و ...  به بدنمون نمیرسه و یکی از دلایل ریزش مو همین کمبود ویتامین ها هستش. پس قبل از هر کاری برای جلوگیری از ریزش موهاتون میتونید مولتی ویتامین ضد ریزش مو استفاده کنید. چندتا از اونهایی که معروفند و مفیدند هیرویت، ریجن دایت، زینک پلاس، هیربرست هستند که اینجا میتونید کاملشو ببینید.
 

Re: رشد مو و جلوگیری از ریزش مو با مزوتراپی مو

#5
برای اینکه از ریزش مو جلوگیری بشه، به نظرم خوبه که مولتی ویتامین های مخصوص مو خورده بشه. چون متاسفانه رژیم غذایی بدی که داریم، نمیذاره مو درست تغذیه بشه.
من از درمارز قرص هیرتامین اصل رو خریداری کردم.

Re: رشد مو و جلوگیری از ریزش مو با مزوتراپی مو

#6
سلام دوست عزیز میخواستم یه توصیه کوچیک بهتون بکنم. اون هم اینکه تو رژیم غذاییتون سعی کنید از سبزیجات و میوه ها بیشتر استفاده کنید و ضمن انجام مزوتراپی از مولتی ویتامین و مینرال هم استفاده کنید.
ارسال پست

بازگشت به “ساير موارد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 15 مهمان

cron