بازاریابی پایدار چیست؟
بازاریابی پایدار همزمان با بازاریابی محصولات و خدمات شما ، یک شرکت مسئول اجتماعی و محیط زیست است.
ایده مسئولیت اکنون یک ارزش مشترک است. بسیاری از شرکت ها مشتریان را به چالش می کشند تا پول خود را در جایی قرار دهند که ارزش آنها نهفته است.
آیا شما صرفاً به این دلیل که می دانید محصول کاملاً بازیافت شده یا به صورت محلی تهیه شده است ، هزینه بیشتری خرج کرده اید؟ اگر چنین است ، شما در بازاریابی پایدار شرکت کرده اید.
عموم مردم بیشتر به خرید محصولات و خدماتی که سود بیشتری برای کره زمین داشته باشد علاقه مند می شوند. مسئله این است که برخی از آفتابگیر تبلیغاتی ماشین عوامل مانع از این کار هستند.
مطالعات نشان می دهد که این عوامل شامل کمبود اطلاعات ، ناسازگاری در اعتماد و سردرگمی است.
خبر خوب این است که شما می توانید با این مسائل کنار بیایید و تجارت خود را رونق دهید. در اینجا 5 نکته برای کمک به شما در دستیابی به این هدف با بازاریابی پایدار آورده شده است.
مهم است که به یاد داشته باشید پایداری برای همه معنی یکسانی ندارد. این تعریف در مناطق مختلف کشور و در سراسر جهان متفاوت است.
به عنوان مثال ، در آمریکای شمالی ، پایداری به معنای بازیافت است. در حالی که در اروپا و خاورمیانه ، این تعریف بیشتر مربوط به قیمت گذاری منصفانه است.
در سایر نقاط جهان ، پایداری با محیط زیست و منابع جایگزین انرژی مرتبط است.
این تفاوت در کلمات ما را به این مسئله می رساند که اطمینان حاصل کنید پایداری برای مخاطبان و شما چیست.
شما باید اطمینان حاصل کنید که درک مخاطبان از پایداری را محلی می کنید. سپس می توانید پیام خود را متناسب با آنها تنظیم کنید.
آنچه به عنوان یک مارک برای شما بهترین کار را خواهد کرد ، البته متفاوت خواهد بود. اصطلاحی که معمولاً در صنعت سبز به کار می رود "آگاهانه" است. این برچسبی است که مارک هایی مانند شرکت پوشاک H&M برای لباس های پایدار خود استفاده می کنند.
کلماتی از این دست ، همراه با هدایای تبلیغاتی، احساسی از تمرکز محیطی را منتقل می کنند. اما آنها به اندازه کافی گسترده هستند که متناسب با هرگونه نیاز مورد نیاز برای قالب سازی هستند.
گواهینامه های خود را به رخ بکشید
مشتریان همچنان از شرکت های سازگار با محیط زیست طفره می روند و این به دلیل هزینه های اضافی است.
با این حال ، تحقیقات همچنین به این نتیجه رسیده است که وقتی اطلاعات و اعتماد به نفس کافی وجود ندارد ، مصرف محصولات از مارک های تجاری را نیز برای مصرف کنندگان آسان می کند.
مردم وقت ندارند که خودشان تحقیق کنند. آنها به دنبال اطمینان از تجربه مصرف کننده خود و علائم خرید از شرکتی هستند که می توانند به آن اعتماد کنند.
این گواهینامه ها برای به اشتراک گذاشتن پیام شما با مخاطبان بسیار حیاتی است. قرار دادن آنها در وب سایت و کانال های رسانه های اجتماعی باعث ایجاد اعتماد برای آینده می شود.
برای شفافیت تلاش کنید
مصرف کنندگانی که قصد دارند به ایده آل های برند شما علاقه مند شوند ، مجبور به شفافیت در یک شرکت هستند.
این شفافیت ممکن است شامل موادی باشد که در تجارت بام خود استفاده می کنید. تعداد مواد بازیافتی که استفاده می کنید. حتی از آنجا که مصالح ساختمانی شما از آنجا تهیه می شود.
مارک لباس Everlane با تجزیه هر یک از کالاهای فروشی در وب سایت خود با توجه به ترکیب هزینه آن ، این موضوع را نشان می دهد. آنها تصاویر و شرح کارخانه را بهم پیوند می دهند. به این ترتیب ، این شرکت واقعاً مطابق با عنوان "شفافیت بنیادی" خود عمل می کند.
اکنون شرکت ها می توانند کسب و کار خود را در لیست برنامه ها برای مصرف کنندگان قرار دهند تا به آنها اطلاع دهند که در برچسب ها ارائه نشده است. برنامه هایی مانند SmartLabel منابع محصول ، گواهینامه های شخص ثالث ، انطباق اجتماعی ، برنامه های پایداری و روش های تأمین منابع را نشان می دهند.
بازگشت به “تبادل نظر بين كاربران سايت”
- مديريت وب سايت
- - نقطه نظرها، پيشنهادات و سوالات در مورد فيروز
- - معاونت تحقیق و توسعه فیروز
- - - پاسخ به سئوالات شما در مورد محصولات فیروز توسط کارشناسان واحد تحقیق و توسعه
- بارداری و زایمان
- - پیش از بارداری
- - - مراقبت های پیش از بارداری
- - - مشاوره
- - - بهداشت روان
- - - بهداشت جسمی
- - - تغذیه
- - - آزمایش ، سونوگرافی و ...
- - - اقدام برای بارداری
- - - تشخیص زمان تخمک گذاری
- - - مقدمات بارداری
- - - بهداشت زناشویی
- - بارداری
- - - تشخیص بارداری
- - - مشکلات شایع در بارداری
- - - ویار
- - - سوزش سر دل
- - - یبوست
- - - گرفتگی عضلات
- - - واریس
- - - کمردرد و پشت درد
- - - خستگی
- - - ورم پاها
- - - رشد جنین
- - - جفت ، پرده های جنینی(کیسه آب ) و مایع آمنیوتیک
- - - تغذیه در بارداری
- - - ورزش های دوران بارداری
- - - مصرف دارو طی بارداری
- - - عفونت در بارداری
- - - بهداشت فردی
- - - استحمام
- - - بهداشت دهان و دندان
- - - روابط زناشویی
- - - کار
- - - استراحت
- - - لباس
- - - مسافرت
- - - مصرف دخانیات و...
- - - آمادگی برای مادر شدن
- - - آمادگی برای پدر شدن
- - - آمادگی دیگر فرزندان خانواده
- - - بهداشت روان
- - - آزمایشات دوران بارداری
- - - سونوگرافی در بارداری
- - - علایم خطر در بارداری
- - - کاهش حرکت جنین
- - - خون ریزی یا لکه بینی
- - - استفراغ شدید و مداوم
- - - نشت یا پاره شدن کیسه آب
- - - ضربه به شکم
- - - خرید سیسمونی
- - - دو یا چند قلویی
- - - بيماريهاي داخلي
- - - بارداری ناخواسته
- - - کلاس های دوران بارداری
- - - احکام و آداب شرعی در باردارری
- - زايمان
- - - برنامه ی زایمان
- - - انتخاب نوع زایمان
- - - انتخاب پزشک
- - - انتخاب بیمارستان
- - - اقدامات لازم پیش از رفتن به بیمارستان
- - - علایم شروع زایمان
- - - زایمان طبیعی
- - - زایمان سزارین
- - - زایمان طبیعی
- - - اتاق زایمان
- - - انواع رو شهای کاهش درد زایمان
- - - بی حسی نخاعی – بی حسی اپیدورال
- - - زایمان در آب
- - - اپی زیاتومی (برش پرینه )
- - - زایمان زودرس
- - - سزارین
- - - سزارین با بیهوشی عمومی
- - - سزارین با بی حسی نخاعی یا اپیدورال
- - - خروج جفت و پرده های جنینی
- - - آداب و احکام شرعی زایمان
- - پس از زایمان
- - - تغیرات بدن بعد از زایمان
- - - خون ریزی پس از زایمان
- - - افسردگی پس از زایمان
- - - توان بخشی بعد از زایمان
- - - علایم خطر پس از زایمان
- - - سایر مشکلات پس از زایمان
- - - فعالیت جنسی بعد از زایمان
- - - احکام شرعی دوران نفاس
- - شیردهی
- - - مزایای شیر مادر
- - - مشکلات شیر دهی
- - - نحوه ی شیردهی
- - - تغدیه دوران شیردهی
- - - شیردهی و دارو ها
- - - احکام و آداب شیردهی
- - - آغوز
- - بارداری ناموفق
- - - سقط ( از دست رفتن جنین تا هفته 20 بارداری)
- - - حاملگی پوچ
- - - حاملگی خارج از رحم
- - - مول (بچه خوره)
- - - فوت جنین ( بعد از هفته 20 بارداری )
- - تنظیم خانواده
- - - روش های مورد استفاده برای بانوان
- - - روش های مورد استفاده برای آقایان
- - - روش اورژانس جلوگیری از بارداری
- - - انواع قرص های جلوگیری از باردای
- - - انواع آمپول های جلوگیری از بارداری
- - - انواع IUD (دستگاه)
- - - بستن لوله ها ی رحمی(TL )
- - - امتناع از مقاربت در زمان تخمک گذاری (روش ریتمیک)
- - - سایر روش ها
- - - روش طبیعی
- - - کاندوم
- - - بستن لوله ها ( وازکتومی )
- - - سایر روش ها
- پزشكي
- - رشد و تكامل در كودكان
- - تغذيه با شير مادر و يا شيشه شير
- - تغذيه كودك
- - عيوب مادرزادي و بيماريهاي دوران نوزادي تا كودكي
- - كودك بيمار و مراقبت بهداشتي
- - ساير موارد
- روانشناسي
- - روانشناسي
- - ازدواج
- - فلسفه ازدواج
- - ملاکهای انتخاب همسر
- - مراحل ازدواج
- - سایر موراد
- - خانواده
- - اخلاق و وظایف همسر داری
- - مهارتهای همسرداری
- - روابط دختر و پسر
- - سایر موراد
- - تربیت فرزند
- - مهارتهای فرزند پروری
- - مشکلات رفتاری فرزندان
- - سایر موراد
- - مهارتهای زندگی
- - خودشناسی
- - اعتماد به نفس
- - سایر موراد
- ساير موارد
- - ساير موارد
- تبادل نظر
- - تبادل نظر بين كاربران سايت
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 95 مهمان