14 کارشناس صنعت چگونه بهترین بازارهای برتر در حال تجسم مجدد در فروشگاه های خود هستند

#1
روال عادی خرید مواد غذایی خیلی عجله دارد. مسلح به لیست خرید خود ، یک سبد خرید را می گیرید ، و سعی می کنید هرچه سریعتر وارد و خارج شوید. شما فقط بیرون رفته اید تا آنچه را که نیاز دارید دریافت کنید و سپس به خانه بروید ، درست است؟
بسیاری از سوپرمارکت ها در سراسر دنیا ، چه فروشگاه های زنجیره ای معروف و چه فروشگاه های محلی ، این موضوع را درک می کنند و آنها دائماً در حال ایجاد فروشگاه هایی هستند که مردم واقعاً می خواهند در آنجا معطل شوند. این یک تجربه خرید بهتر ایجاد می کند ، که برای کسب و کار خوب و برای مشتریان خوب است.
در اینجا 14 گرایش وجود دارد که در طراحی داخلی و معماری بهترین سوپرمارکت های جهان به عناصر اصلی تبدیل می شوند.
ایجاد فضاهای آرامش بخش و بیشتر
گری مک کارتنی ، بنیانگذار شرکت استرالیایی McCartney Design ، پیش بینی می کند که بیشتر سوپرمارکت ها تلاش می کنند مکانی برای ایجاد و تقویت ارتباطات اجتماعی شوند. در حال حاضر فروشگاه های مواد غذایی در پاریس وجود دارد که در آنها می توانید ، غذای گرم میل کنید (زیرا آشپزخانه های پاریس می توانند بسیار کوچک باشند) و با یک نوشیدنی به دوستان خود برسید.
به ویژه در ایالات متحده ، خرده فروش بزرگ Target به دنبال افتتاح مکانی در شیکاگو است که در آن هنگام خرید مشتریان می توانند کوکتل هایی را در محل بنوشند.
انتظار داشته باشید که این هیبریدهای کافه / سوپرمارکت فقط به رشد خود ادامه دهند.
طراحی سوپرمارکت هایی که با همسایگی ترکیب می شوند
تیموتی اچ واتکینز و دیوید آ. لوئیس در گولستون و استورس معتقدند که فروشگاه های مواد غذایی شهری در واشنگتن دی سی پارکینگ بهتری در پشت در فروشگاه دارند "به طوری که ساختمان به بخشی جذاب و تلفیقی از چشم انداز محله تبدیل شود. آنها همچنین معتقدند که سوپرمارکت ها برای بارگیری آسانتر و پارکینگ بهتر خریداران به سمت خیابان گسترش داده می شوند.
ایجاد مدل های طراحی سه بعدی فضاها
لوری کوئیک ، مدیر گروه Associated Wholesale Grocers Inc. & Design & Dcor Source با Progressive Grocer در مورد اهمیت طراحی سه بعدی در مناطقی مانند ساخت دکور ، نورپردازی ، طراحی داخلی و موارد دیگر صحبت کرد. وی برای گسترش گزینه های دکور از نرم افزار مدل سازی سه بعدی ، آزمایشگاه های تست نور و کتابخانه منابع طراحی استفاده کرده است.
آزمایش های روشنایی مشخص می کند که آیا نورهای روشن ، مهتابی یا نور خلق و خوی نرم شما را به خرید غذا ترغیب می کند ، در حالی که منبع کتابخانه طراحی می تواند ثبات و جذابیت بالقوه مصالح ساختمانی را آزمایش کند. این پیش نمایش های سه بعدی سریعترین راه برای تجسم یک فروشگاه از قبل است ، بنابراین کوییک می داند فروشگاه های او قبل از ساخت خوب به نظر می رسند.
کوچک کردن اندازه فروشگاه
مارک دانسون در فروشگاه فروشگاه های زنجیره ای دریافت که امروزه بیشتر فروشگاه های مواد غذایی به طور متوسط ​​46000 فوت مربع است و از سال 2006 به بعد به طور مداوم در حال کاهش است. پیشنهادات غذایی آماده شده ، "Dunson می نویسد. "... تقاضای مصرف کنندگان برای تجارب خرید که غذاهای تازه و راحت ارائه می دهند ، تغییرات صنعت را تحریک می کنند. سوپرمارکت ها با تغییر ترجیحات مشتری ، فروشگاه ها و پیشنهادات خود را متناسب می کنند. "طراحی هایپرمارکت
طراحی فست فود


Re: 14 کارشناس صنعت چگونه بهترین بازارهای برتر در حال تجسم مجدد در فروشگاه های خود هستند

#2
طراحی داخلی لوکس چیست؟
طراحی داخلی یکی از رشته‌های بسیار جذابی است که طرفدار زیادی هم دارد. با طراحی داخلی لوکس و دکوراسیون میتوانیم از فضا بهترین استفاده را کنیم. با طراحی داخلی اصولی نه تنها از فضای خانه به بهترین وجه استفاده می شود بلکه ظاهری زیباتر به آن می دهد. البته باید بدانید که طراحی داخلی لوکس تنها به خانه ختم نمی شود، حتی برای محیط کار نیز می توان برای به کار گیری هر چه بهتر فضا از مجموعه ای درخواست کرد تا در این امر با مشاوره و اجرای طرح خود به شما کمک کنند.
فاروکیس یکی از این مجموعه هایی است در حوزه طراحی داخلی، طراحی داخلی لوکس، طراحی دکوراسیون، مشاوره جهت طراحی و بسیاری از خدمات دیگر مرتبط با آن فعالیت داشته و می توانند یکی از گزینه های انتخابی شما برای این کار باشند.
طراحی داخلی چه ویژگی هایی دارد؟
طراحی داخلی لوکس یک طراحی با قدمت چندین ساله است که توسط طراحان داخلی با تجربه، با شکوه خاصی پیاده سازی می‌شود. ایده طراحی دکوراسیون داخلی لوکس را صرفا می‌توان از طریق سبک کلاسیک اجرا کرد. چند عنصر کلیدی وجود دارد که همیشه در همه فضاهای مجلل و لوکس به چشم می‌خورد: عظمت و بزرگی. بنابراین تا حدودی می‌توان از طریق این مفاهیم، به مفهوم لوکس بودن دست پیدا کرد.
 این نوع طراحی به همه جزئیات توجه زیادی می‌کند و متریال‌ها و تزئینات را با دقت بالا انتخاب می‌کند. خانه‌های لوکس معمولا حول محور راحتی و ظرافت هستند، همچنین برجسته‌ترین عناصر داخلی نیز به خوبی نمایش داده می‌شوند.
طراحی داخلی، برنامه ریزی و طراحی فضاهای دست ساز، بخشی از طراحی محیطی و ارتباط تنگاتنگ با معماری است. اگرچه میل به ایجاد یک محیط دلپذیر به قدمت خود تمدن است، اما زمینه طراحی داخلی نسبتاً جدید است. که فاروکیس نیز در این زمینه فعالیت می کند.
 
حداقل از اواسط قرن بیستم، اصطلاح دکوراتور داخلی به قدری ضعیف به کار رفته است که تقریباً بی معنی است، در نتیجه اصطلاحات توصیفی دیگری نیز به کار رفته اند. در برخی از کشورهای اروپایی که این حرفه به خوبی جا افتاده است، به عنوان معماری داخلی شناخته می شود. افرادی که به بسیاری از عناصر شکل دهنده محیط های ساخته شده توسط انسان توجه دارند، از کل میدان به عنوان طراحی محیطی یاد می کنند. 
اصول طراحی داخلی لوکس
لازم به ذکر است که طراحی داخلی لوکس شاخه ای تخصصی از معماری یا طراحی محیطی است که بهترین ساختمان ها و بهترین فضاهای داخلی آن هایی هستند که در آن ها تفاوت آشکاری بین عناصر بسیاری که کلیت را تشکیل می دهند وجود ندارد. از جمله این عناصر می توان به جنبه های ساختاری یک ساختمان، برنامه ریزی سایت، محوطه سازی، مبلمان و گرافیک معماری (نشانه ها) و همچنین جزئیات داخلی اشاره کرد. در واقع، نمونه‌های زیادی از ساختمان‌ها و فضاهای داخلی برجسته وجود دارد که توسط یک دست راهنما ایجاد و هماهنگ شده‌اند.
به دلیل پیچیدگی های تکنولوژیکی برنامه ریزی و ساختمان معاصر، دیگر امکان ندارد یک معمار یا طراح در تمام جنبه های متعددی که یک ساختمان مدرن را تشکیل می دهد متخصص باشد. با این حال، ضروری است که بسیاری از متخصصان که یک تیم را تشکیل می دهند، بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و دانش اولیه کافی برای انجام اهداف مشترک خود را داشته باشند. در حالی که معمار معمولاً به طراحی کلی ساختمان‌ها توجه می‌کند، طراح داخلی لوکس به جنبه‌های دقیق‌تر طراحی، سؤالات زیبایی‌شناختی، عملکردی و روان‌شناختی خاص درگیر و خصوصیات فردی فضاها توجه دارد.
زمینه طراحی داخلی لوکس در حال حاضر تعدادی زمینه تخصصی دارد. یکی از حوزه‌های جدیدتر «برنامه‌ریزی فضا» است - یعنی تحلیل نیازهای فضا، تخصیص فضا و ارتباط متقابل عملکردها در شرکت‌های تجاری. علاوه بر این ملاحظات اولیه، چنین شرکت های طراحی معمولاً متخصص در طراحی دفتر هستند. 
 
ارسال پست

بازگشت به “ساير موارد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 34 مهمان

cron