عقب افتادن عادت ماهیانه

#1
سلام با عرض خسته نباشید
من دختری 18 ساله که برای رفتن به سفر زیارتی تعداد 18 قرص ضد بارداری در مدت 7 روز خوردم یک هفته بعد از باز گشت از مسافرت به مدت 7 روز پریود بودم و بعد از ان به مدت 37 روز است که پریود نشدم ولی در این مدت دو بار لکه قهوه ای دیده ام که همراه با کمر درد بوده است و این لکه بینی در زمان قاعدگی رخ داده است . ایا امکان دارد که این نا منظم شدن پریود بر اثر خوردن قرص های ضد بارداری بوده باشد .؟؟
لطفا منو راهنمایی کنید .
با تشکر


Re: عقب افتادن عادت ماهیانه

#4
در برخورد با خونریزی غیر عادی افراد متاهل اولین اقدام از نظر علمی رد احتمال بارداری است که با بیبی چک و یا آزمایش بارداری انجام می شود. این یک اقدام علمی است اما اگر از نظر تجربی بخواهید این بی نظمی به احتمال زیاد نتیجه مصرف ناصحیح قرص های ترکیبی پیشگیری از بارداری است .
توجه : تشخیص فقط با درمانگر بالینی است .
كارشناس مامايي فيروز

Re: عقب افتادن عادت ماهیانه

#7
نظر شما در مورد این که در طول مسافرت س ک س داشتم با همسرم ولی بعد از مسافرت ( حدود یک هفته بعد از قطع کردن قرص ها و عادت شدم ) و بعد از حدود بیست روز که موقع عادت ماهیانه ماه بعد من بوده لکه بینی داشتم همراه با درد کمر و قسمت پایین شکم چیه؟ ( در ضمن بعد از عادت شدنم با همسرم س ک س نداشتم )
ایا اثرات خوردن 18 قرص در طول یک هفته این بی نظمی رو ایجاد کرده یا عامل دیگری ؟

Re: عقب افتادن عادت ماهیانه

#8
سلام
بله چون پریودتون کامل و 7 روزه بوده و بعد آن هم رابطه نداشتید نباید احتمال بارداری مطرح باشد و بی نظمی به همان قرصها محتمل است.
اما خوب بد نیست پروسه علمی رو دقیق اجرا کنیم و یک تست بارداری هم داشته باشید و اگر منفی بود از آمپول پروژسترون برای رخداد پریود استفاده کنید
كارشناس مامايي فيروز
ارسال پست

بازگشت به “انواع قرص های جلوگیری از باردای ”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 13 مهمان

cron