نداشتن ویار

#1
سلام خسته نباشید می خواستم بدونم چرا من ویار و حالت تهوع ندارم الان هفته 7 بارداری هستم اثری از حالت تهوع و ویار نیست و گاها زیر شکمم درد میکنه تیر میکشه این علایم ها نشان از سقط نباشه؟


#2
سلام دوست خوبم.من هم در اوایل بارداری ویار نداشتم و ویارم از سه ماهه به بعد شروع شد.که خیلی شدید بود تا الان هم که ماه اخره هنوز ویار دارم.که خیلی سخته.
علت درد زیر شکم هم فکر کنم جا باز کردن رحم باشه عزیزم :wink:

#4
سلام خانم کارشناس گلم..
من الان حدودا فکر میکنم هفته 5 باشم دقیق نمیدونم چون تازه فردا سونو دارم..
تا الان از هیچ چیزی به حدی حالم بد نشده که بالا بیارم فقط حالت تهوع دارم.. از غذاها خوشم نمیاد و اسم هر غذایی میاد حالت دل آشوبی بهم دست میده و هیچی دلم نمیخواد و به زور سبزی غذا میخورم.. بیشتر میلم به میوه میکشه ولی وزنم بالاست نسبت به قدم الان73 کیلو هستم و قدم 160.. با اینکه غذا زباد نمیخوام م معده ام احساس سنگینی میکنه..
ازتون کمک میخوام که هم راهنماییم کنید مشکلی وجود نداره!! و دیگ اینکه چیکار کنم حالت تهوع ا, بین بره و تا کی اینطوریم!! البته اونقدر خوشحالم که حاضرم حال تهوع اش را هم تحمل کنم ولی چون فقط تهوع معمولی است و هیچ احساسی در بالا آوردنش ندارم طبیعی است!!!!!!!!!!!
زیر دلم هم همراه کمرم مثل زمان پری خیلی درد داره به نظر شما طبیعی است!!
یا امام رضا..
تو که آخر گره رو وا میکنی!
پس چرا امروز و فردا میکنی!

#5
سلام
عزیزم تهوع تون که طبیعی ست و مشکلی ندارد اما به زور هم شده باید از همه ی گروههای غذایی در برنامه ی تغذیه تون بگنجونید و در عین حال مراقب باشید که اضافه وزن نامعمول نداشته باشید. اما در مورد درد: درد خفیف و مبهم زیر دل و دل نرمال است اما انقباضات شبه پریود اگر شدید باشد نیاز به سونوی فوری دارد.
كارشناس مامايي فيروز

#6
سلام.. نه خانم دکتر عزیزم شدید نیست گاهی تیر میکشه و ول میکنه ولی کمرم خیلی درد میکنه..
از زمانی که دکتر رفتم واسه بارداری گفت از این به بعد فقط یک شونه بخواب و به هیچ عنوان روی شکم و به پشت نخواب.. به نظرتون درد کمرم میتونه از طرز خوابیدنم باشه چون همیشه به روی شکم میخوابیدم و به هیچ صورت دیگه عادت نداشتم بخوابم.. چون گودی کمر هم دارم دردم بیشتر شده.. دلیلش چی میتونه باشه!!
ممنون از لطفتون...
یا امام رضا..
تو که آخر گره رو وا میکنی!
پس چرا امروز و فردا میکنی!

#7
سلام
ملیساجان! اول از همه باید عرض کنم که خیلی از مادران از همان ابتدای بارداری از کمر درد شاکی هستند (گرچه از لحاظ علمی کمر درد بارداری باید از زمانی شروع شود که شکم برآمئه شده و قوس کمر رو بیشتر می کند و ...)ولی در هر حال بدون اینکه کاملآً مشخص باشد برخی از همان ابتدا مبتلا هستند.
بعد از آن: بله ممکنه مربوط به نحوه خوابیدن شما هم باشد بدانید که در هر زمان از بارداری که قرار باشد به پهلو بخوابید باید یک بالشت کوچک زیر پاتون قرار دهید. وگرنه برای کسانی که گودی کمر و نیز اضافه وزن دارد مشکل ساز می شود
موفق باشید دوست عزیزم
كارشناس مامايي فيروز

نداشتن ویار

#9
سلام خسته نباشید من هفته ۷بارداریم اما صبحا فقط معده درد و ترش کردن دارم حالت تهوع اصلا ندارم طبیعیه ایا؟دل درد و کمر درد گاهی اوقات دارم.هفته ای دیگه نوبت سونو قلب دارم.اینکه میگن اگه نشانه های بارداری نداشته باشید حاملگی سالمی نداشته باشید یک روز بعد موعدم بتام۳۵۳بوده.لکه بیبنی ام ندارم کم اشتهاا شدم بشدت.سینه هام یکم ورم کرده درد ندارم.اون اوایل تنگی نفس و سردرد داشتم خوب شدم من خیلی نگرانم اصلا به باردارا نمیخورم

Re: تیتر بالای هورمون بتا

#11
سلام مشاور محترم.من سابقه پلی کیستیک با درجه١٣ بودم که ماه گذشته با امپولهای سینال و اچ ام جی باردارشدم.دراول هفتهچهارم تیتر٣٣٠٠داشتم دکترم گفت خوبه.اما من نگرانم که بالاست و نگران پوچی هم هستم.قبلی که بدونم باردارم هم فقط یه بار ترشحاتم تیره شد و رفع شد.الانم شیاف استفاده میکنم.نظرشماچیه؟

Re: نداشتن ویار

#13
سلام سلام
عزیزم منم اول بارداری اصلا ویار نداشتم و هیچ جوره حالم بهم نمی خورد و تهوع نداشتم ولی بعد کم کم شروع شد و توی نت گشتم و خیلی از آشناها گفتن که گرمی بخور خودمم علاقه زیادی پیدا کرده بودم به زنجبیل از یه طرف هم دلم چایی می خواست خوب می دونی که چایی کم خونی میاره و نمی شد ریسک کرد. بعد از کلی تحقیق و تفحس رسیدم به چای زنجبیلی علی تی که از یه سایت به اسم دایاسنتر که تنقلات خارجی می فرخت رسیدم واقعا خوشمزه بود و گرم و پر انرژی بود هنوزم با این که این نی نی پدرسوخته بدنیا اومده بازم چایی زنبیل استفاده می کنیم  😍
من سارا عاشق خرید لوازم آرایشی اورجینال هستم، عاشق تنقلات و خوراکی های خارجی و از همه مهم تر موقع نظافت از لوازم شوینده و بهداشتی خارجی استفاده میکنم چون عالین، همیشه از سایتای اینترنتی معتبر مثل دایاسنتر، دیجیکالا، مدیسه، خانمی و بانی مد خرید میکنم.
ارسال پست

بازگشت به “ویار ”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 3 مهمان

cron