درد شکم و کمر

#1
سلام ببخشید من امروز دوروزه از موعدم گذشته دیروز بتا دادم ۷۶۸بود دکتر گفت مثبته دوهفته دیگه سونو باید بدم ولی چهارپنجم روزه زیر دلم و کمرم ده دقیقه درد بدی میگیره بعد ول می‌کنه بعد دوساعت باز شروع میشه شبا بدتر میشم آیا این طبیعیه؟؟دکترم نیست چندروز که برم پیشش نمیشه مسکنی چیزی استفاده کنم؟


Re: درد شکم و کمر

#2
سلام.وقت بخیر.خداقوت.
من ۱۹ سالمه و تنبلی تخمدان دارم.دکتر از روز سوم تا هفتم پریود برام لتروزول و کلومیفن نوشتن و بعد از اون هم در روز ۸ و ۹ پریود امپول سینال اف و روز ۸ پریود هم برای عکس رنگی از رحم مراجعه کردم و خداروشکر مشکلی نداشتم و بعد از سونو واژینال دکتر بهم گفتن ک اندازه فولیکول هام خوب هست اما از روزی ک امپول رو زدم و عکس رو هم گرفتم،قسمت تخمدان هام و کمرم خیلی درد میگیره طوری ک ایستادن برام سخته.امروز ک ۱۳ پریودم هست ببخشید ترشحات آبکی هم دارم.
آیا این درد ها و ترشحات از عوارض قرص ها یا امپول یا عکس رنگی رحم هست یا باید برای انجام معاینات به پزشک مراجعه کنم؟

Re: درد شکم و کمر

#3
سلام دوست عزیز
معمولا درد در حین انجام عکس رنگی به آستانه تحمل افراد مربوط است و در اکثر موارد خانم‌ها هنگام انجام عکس رنگی درد کمی را تجربه می‌کنند ولی اگر این درد ماندگار باشد احتمالا عفونت مطرح می شود که در اینصورت باید توسط درمانگرتان معاینه شوید. گاهی اوقات هم در اثر مصرف داروهای تخمک گذاری تخمدان‌ها بیش از حد تحریک شده و خانم درد شدیدی را در ناحیه تخمدان‌ها حس می‌کند. در هر حال با وجود ترشحات آبکی و در صورت ادامه یافتن درد باید درمانگرتان را در جریان قرار دهید
كارشناس مامايي فيروز
ارسال پست

بازگشت به “مراقبت های پیش از بارداری”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان

cron