مرکز مهارت‌آموزی مجتمع فنی

#1
کسب مهارت‌های کاربردی چیزی است که امروزه یک ضرورت محسوب می‌شود. مرکز مهارت آموزش مجتمع فنی یکی از مراکزی است که در این را می‌تواند کمک بزرگی به ما کند. در این مرکز دوره‌های گوناگون و کاربردی زیادی برگزار می‌شود. دوره‌هایی که در این مرکز برگزار می‌شود رویکری پروژه محور دارد به این شکل که نحوره تدریس در این کلاس‌ها به شکلی است که دانشجویان را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند و تنها مطالب تئوری و گاها غیر ضروری در کلاس‌ها گفته نمی‌شود.
بلکه کلاس‌ها آمادگی لازم را برای شروع حرفه ایجاد می‌کنند. کلاس‌ها نامبرده شده از اعتبار بالایی برخوردارند و در انتهای این دوره‌ها نیز مدرک معتبری به دانشجویان اعطا می‌شود. این مدرک از مزیت‌های بسیاری برخوردار است که مهم‌ترین آن اعتبار بالای آن در بین تمامی شرکت‌های خصوصی و دولتی است. این مدرک همچنین قابل ترجمه است و این امکان را برای کسانی که قصد مهاجرت دارند فراهم می‌کند تا بتوانند بلافاصله پس از مهاجرت مشغول به کار شوند و درآمد داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مرکز مهارت آموزی مجتمع فنی اینجا کلیک کنید.


فروشگاه کالای برق فرهنگیان

#2
محافظ برق شیراز

فروشگاه کالای برق فرهنگیان در شیراز با ارائه انواع محصولات برقی و الکترونیکی اعم از چراغ های روشنایی، آنتن، ابزارآلات، محافظ برق، باطری، ترانس، چسب شیراز ، دوشاخه و مادگی، رابط برقی، سرپیچ شیراز ، سیم و کابل، فیوز و جعبه فیوز، کلید و پریز، لامپ های ال ای دی، لامپ های معمولی، هالوژن، هلدر ، شب خواب گوی شیشه ای ، فیش کتابی و … با بهترین کیفیت و قیمت در خدمات شماست.

به دلیل نوسانات بازار جهت اطلاع از قیمت محصول مورد نظر خود از طریق راه های ارتباطی زیر با فروشگاه لوازم الکتریکی فرهنگیان شیراز در تماس باشید.

شیراز، شهرک فرهنگیان، رشد جنوبی، روبروی کوچه ۷
تلفن: ۰۷۱۳۸۳۳۲۴۵۴
فکس: ۰۷۱۳۸۳۳۲۴۵۴
همراه: ۰۹۱۷۴۸۴۰۹۵۴
 
ارسال پست

بازگشت به “ساير موارد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 7 مهمان

cron