بررسی ساعت هوشمند امیزفیت Amazfit GTS

#1
بررسی Amazfit GTS: از نظرظاهری شبیه به اپل واچ است، اما از لحاظ نرم افزار، مانند اپل نیست
 در نمایشگاه تجاری IFA در سال 2019، توانستم مدت کوتاهی با ساعت هوشمند Amazfit GTS کار کنم و اولین برداشت­های من خوب بود. بله، مشخصاً این یک همنوع اپل واچ است، اما مواد و کیفیت ساخت آن عالی بودند و صفحه نمایش آن هم تا حدودی زیبایی داشت. این اولین باری بود که من با یک از محصولات Amazfit مواجهه می­شدم. این برند، یک برند محبوب برای کسانی است که آمازون را برای داد و ستد در حوزه تکنولوژی ترجیح می­دهند، اما من با ترس به این محصول نزدیک شدم و از این می­ترسیدم که با یک محصول ناامید کننده مواجه شوم.
 همان اولین موجهه باعث شد تا Amazfit GTS را به مدت طولانی­تر بپوشم و از آن استفاده کنم، و ببینم که آیا می­تواند خود را فراتر از یک همنوع ارزان قیمت و شاد از اپل واچ نشان دهد یا خیر. به عبارت دیگر، نرم افزار این ساعت است که باعث موفقیت یا شکست Amazfit GTS می­شود.
طراحی و صفحه نمایشساعت هوشمند Amazfit GTS، یک سورپرایز مورد پسند است. من فکر می­کنم که طراحی اپل واچ، نمادین تبدیل شده است، و گرچه هنوز درباره سبک آن اختلاف نظر وجود دارد، اما متمایز و جذاب است، به خصوص وقتی با بند مناسب جفت شود. Amazfit در مورد انتخاب­ طرح­هایش، دقیق عمل نکرده است، اما برای جلوگیری از دادخواهی­های احتمالی، تصمیم گرفته است که یک تاج (کراون) در سمت راست بدنه قرار دهد.
 خب بله، این ساعت شبیه اپل واچ است، اما نمی­توان گفت که یک همنوع خسته کننده و کم خرج است. بدنه فلزی این ساعت هوشمند، بسیار باریک – باریک­تر از سری اپل واچ سری 5 – است و خود این فلز هم دارای یک بافت لمسی فوق العاده است. یکی از نماینگان این شرکت به من گفت که هدف آنها از این طراحی، این بوده که ساعت، با ارزش­تر به نظر برسد، و این کار جواب داده است.  قاب پشتی، از پلاستیک ساخته شده است و در آن، یک حسگر ضربان قلب وجود دارد. اندازه بندها 20 میلی متر است، و روی مچ­های بزرگتر، کمی کوچک به نظر می­رسند. Amazfit دارای چندین رنگ است، که مدل مشکی روی مشکی، بسیار جذاب به نظر می­رسد، و بند سیلیکونی قرمز به نظر من بهترین جایگزین است.
https://www.hitel.ir/amazfit-gts-review/


ارسال پست

بازگشت به “ساير موارد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 27 مهمان

cron