Re: بارداری

#31
باسلام.
Lmp من 26 مهره و سیکلام۲۸ روزه هست امروز یک روز مانده بود به موعدم آزمایش دادم که بتا تیتر ۱۲۴ بود آیا نیاز است ۴۸ ساعت بعد تکرار شود؟. چون امکان آزمایش دادن ۴۸ ساعت بعد برام سخته.
تا سونوی تشکیل قلب اقدام دیگری لازم نیست؟
ممنونم.


اگر خدا آرزویی در دلت انداخت، بدان توانایی رسیدن به آن را در تو دیده است...!

Re: بارداری

#37
سلام وقت بخیر،من تو هفته ی۲۶بارداری هستم یه مدت کوتاهیه بعضی شبا که دراز میکشم تو گوش سمت چپم صدای تپش قلب و تنفس میشنوم خیلیم اعصاب خوردکنه انگار یکی داخل گوشم نفس میکشه دلیلش چیه؟مسئله ی نگران کننده ایه؟

Re: بارداری

#38
و شرمنده من تو محاسبه ی سن بارداریم گیج موندم اولین روز آخرین پریودم۹۸/۳/۱۱بود۹۸/۳/۱۷هم تموم شدم ینی الان میشه ۲۶هفته و ۶روز؟با اون یه هفته پریود سن حاملگی رو حساب میکنن یا اون یه هفته پریود آخر حساب نمیشه؟

Re: بارداری

#39
سلام دوست عزیز
با توجه به تاریخ۳/۱۱شما ۲۵هفته و ۵روزه باردارید و دوران پریود هم در سن بارداری محاسبه میشود.ضمنا صداهایی که میشنوید احتمالا به دلیل افزایش جریان خون در عروق خونی سر و گردن به دلیل بارداری میباشد ولیکن بهتر است توسط یک متخصص گوش و حلق وبینی ویزیت شوید
كارشناس مامايي فيروز

Re: بارداری

#42
در بین روش های تشخیص بارداری، آزمایش خون قابل اطمینان ترین روش در دنیای امروزی می باشد. شاید شما هم نام آزمایش بتای خون را شنیده باشید. تعجب نکنید که آزمایش بتای خون همان آزمایش خون تشخیص بارداری است و علت نامگذاری آن ترشح هورمون گنادوتروپین جفتی انسان (HCG) می باشد که توسط جفت بعد از عمل لانه گزینی در رحم خانم ها ترشح می شود. اساس این آزمایش وجود همین هورمون در خون می باشد.

http://danestanibardari.blog.ir/1399/04 ... یص-بارداری

Re: بارداری

#44
سلام عزیزم از رایج ترین مشکلاتی که ممکن است برای مادر باردار رخ دهد، احساس تپش قلب در دوران بارداری است. تپش قلب و بالا رفتن تعداد ضربان قلب در خانم باردار به دلایل مختلفی می تواند بروز کند. ولی در اکثر موارد نگران کننده نیست.
اما اگه میخوای خیالت راحت بشه در رابطه علت تپش قلب در بارداری و اطلاعات کاملی درباره علت و دلایلش حتما مقالات مفید در این زمینه در سایت کلینیک آریتمی توانیر رو بخون.
ارسال پست

بازگشت به “مقدمات بارداری”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 16 مهمان

cron