استفاده از کیت تخمک گذاری چگونه است

#1
با سلام و خسته نباشین . من سیکلهام ۳۰ روزه هستش و ۱۵ سیکلم که امروز بودش از کیت تخمک گذاری استفاده کردم و فقط یک خط پررنگ در بالا و یک خط نسبتا کمرنگ در قسمت پایین ، دیده شد.
بنظرتون با این جواب کیت ، من در این ماه فولیکولی نداشته ام؟
درضمن من ۳۶ سالمه و ۱۴ ماهه اقدام کردم برای بارداری و تمام ازمایشات منو همسرم نرماله‌.
لطفا راهنماییم کنین که چرا من فولیکول غالب ندارم.
دکتر هیچ دارویی جز آمپول پروژسترون که باید ۱۹ قائدگی بزنم بهم نداده و قرص دگزا که از روز اول پریودم خوردم به مدت دوهفته روزی یکی.
ممنون میشم جوابمو بدین
آخرین ويرايش توسط 2 on 12345Khatereh, ويرايش شده در 0.


Re: استفاده از کیت تخمک گذاری چگونه است

#4
من چهار ماه پشت سر هم وسط سیکلم سونو دادم .دوبار با کلومیفن اندازه فولیکولم بزرگ تر از حد نرمال شد و تعداد زیادی فولیکول بوجود اومده بود و یکماه هم بدون مصرف داروی تحریک تخمدان سونو دادم وسط سیکلم که فولیکول در یکی از تخمدانهام داشتم و اندازش ۲۹ بود و اون ماه هم برام بارداری اتفاق نیوفتاد.
حالا با این توضیحات که نوشتم خدمتتون، آیا من بدون داروی تحریک تخمدان ، شانس باروری دارم یا خیر ؟ و آیا کیت رو باید روز دیگه ای استفاده میکردم و یا روز ۱۵ سیکلم مناسب بوده؟

Re: استفاده از کیت تخمک گذاری چگونه است

#6
سلام خاطره عزيز
اي كاش به خدا توكل كنيد تا كمي از استرستون كم بشه و بتونيد اين دوره رو در آرامش سپري كنيد.همانطور كه ميدونيد استرس تاثير بسيار زيادي روي هورمونهاي تخمداني ميگذارد وباعث اختلال در كار هورمونها ميشود.
ضمنا اثرداروهاي تحريك تخمك گذاري تا چند دوره پس از قطع شدن نيز همچنان در بدن ميماند.با توجه به تاريخچه اي كه از قاعدگي خود ميدهيد بازه زماني تخمك گذاري شما از ١تا٧خرداد وبه احتمال بيشتر٥خرداد ميباشد مجددا فردا از كيت استفاده كنيد
كارشناس مامايي فيروز

Re: استفاده از کیت تخمک گذاری چگونه است

#7
سلام . منو ببخشید که زیاد سوال میپرسم.
ممنونم که بهم دلگرمی دادین.
برام دعا کنین در این شبهای رمضان . ان شاءالله خداوند به شماو خانوادتون هم سلامتی و برکت هدیه بده.
سوالی که داشتم اینه که من حدود بهمن رفتم پیش متخصص زنان و علاوه بر قرص کلومیفن یک بسته ده تایی که صد عدد قرص متفورمین ۵۰۰ بود هم به من دادن و گفتن روزی دوتا بخورم.
بعد گذشت سه ماه قرصها تموم شد و من باردار نشدم. و خودم رفتم داروخانه و باز اون قرص رو خریدم و روزی یکبار بعد ناهار میخورم.
و الان بجز قرص دگزا و داکسی سیکیلین که روزی یک عدد میخورم از اول سیکلم ،به توصیه دکتر جدیدم که رفتم پیششون. سرخود قرص متفورمین روزی یک عدد هم میخورم و یادم رفت این موضوع رو به دکترم بگم و متاسفانه الان دیگه بهشون دسترسی ندارم تا بعد ماه رمضان.
برام سواله که این قرص متفورمین در روند درمانم تاثیر داره یا خیر؟ آیا ضرری نداره که دارم روزی یک عدد رو حدود ۵ ماهه میخورم؟ و آیا تداخلی در داروهای دیگم ایجاد نمیکنه؟ با ذکر اینکه باید از ۴ روز دیگه آمپولهای پرژسترونم رو شروع کنم که ۶ عدد هست.
ممنون

Re: استفاده از کیت تخمک گذاری چگونه است

#10
سلام خاطره عزيز
تشخيص قطعي در مورد مصرف متفورمين با درمانگر شماست.ولي معمولا اشكالي ايجاد نميكند.انشالله هر زمان كه باردارشديد در مورد مصرف متفورمين درمانگرتان را مطلع كنيد چون خودسرانه نبايد قطع شود.
كارشناس مامايي فيروز

Re: استفاده از کیت تخمک گذاری چگونه است

#13
سلام ببخشید که باز مزاحم شدم
یه سوال دیگه برام پیش اومد .
فردا روز ۱۹ سیکلمه و طبق دستور دکترم باید آمپول پروژسترون بزنم به مدت ۶ روز .
میخواستم بپرسم آیا تزریق آمپول پروژسترون روزه را باطل میکنه یا نه؟

Re: استفاده از کیت تخمک گذاری چگونه است

#14
سلام
دوره های من ۲۳روزه است یعنی ۶روز پریودم و ۱۷ روز پاکم
تخمک گذاری من چند روز بعد از پریودیم اتفاق میوفته
روز اول و دوم بعد از پاک شدنم کیت گذاشتم فقط یه خط صورتی اومد
سیکلم همیشه منظمه
ممنون میشم کمکم کنید
ارسال پست

بازگشت به “تشخیص زمان تخمک گذاری”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان