#211
سلام
کارشناس گرامی 3 روز پیش پیام دادم که آیا جایگزینی برای آمپرازول در بارداری وجود دارد چون باید تا آخر عمرم مصرف کنم؟
با تشکر فراوان


در ناامیدی بسی امید هست

#212
سلام کارشناس مهربون

اومدم بگم که خدا رو شکر رحمم کاملا تخلیه شده بود و هیچ نیازی به بیهوشی نبود خدا رو شکر فقط کمی‌ پیاده روی کردم ،اما خون ریزی هم نداشتم به هر حال به خیر گذشت .

باز هم ممنون از راهنمایی‌‌های مفیدتون.

:P
به ندای قلبت گوش کن،این همان است که تو میخواهی‌

#213
shirazi_so نوشته شده:سلام
کارشناس گرامی 3 روز پیش پیام دادم که آیا جایگزینی برای آمپرازول در بارداری وجود دارد چون باید تا آخر عمرم مصرف کنم؟
با تشکر فراوان
سلام بله دوست عزیز! مسلماً متخصص گوارش چنین جایگزینی را (در صورت نیاز به ادامه درمان) انجام خواهد داد.
كارشناس مامايي فيروز

#214
memol نوشته شده:سلام کارشناس مهربون

اومدم بگم که خدا رو شکر رحمم کاملا تخلیه شده بود و هیچ نیازی به بیهوشی نبود خدا رو شکر فقط کمی‌ پیاده روی کردم ،اما خون ریزی هم نداشتم به هر حال به خیر گذشت .

باز هم ممنون از راهنمایی‌‌های مفیدتون.

:P
سلام
خیلی خوشحالم که سختی نکشیدید دوست خوبم!
و نیز ممنونم از اینکه مطلعم کردید...
كارشناس مامايي فيروز

#215
سلام کارشنام عزیز :

خواهش می‌کنم همونطور که میپرسم دلم می‌خواد بیام نتیجش رو بگم هم شاید به درد کسی‌ بخور هم اینکه بگم رهنماییهاتون چقدر مفید هست مخصوصا که اینجا بر خلاف اسمی که در کردن از لحاظ پزشکی‌ کاملا در حد صفر هستن اگه دمودسگاهاشون رو ازشون بگیرن هیچی‌ نمیدونن و این رو به جرات میگم که تجربه که دکترای ایران دارن واقعا تحسین بر انگیزه و باعث غروره.

بازم من یک سوال فنی‌ دارم م لطف کنید مثل همیشه راهنماییم کنید:

اولین پریود بعد از سقطی که داشتم کمی‌ طولانی شده یعنی‌ امروز که روز 10 :: هستم هنوز لک بینی‌ دارم ،

اینجا هم اصلا به این اعتقادی ندارن که بعد از سقط که کورتاژ شده سه تا شیش ماه صبر کنن میگن بعد از اولین پریود باید اقدام کرد در ضمن من کلمید[کلموفین] هم خوردم امروز تو سونو یک فلیکل به انداز 18 داشتم و گفتن که تا دوروز آینده آزاد می‌شه گفتن که رحم هم کاملا طبیعی هست و بی‌ مشکل.

سوال من اینه با این لک بینی‌ درسته که من اقدام رو شروع کنم نظرتون برام خیلی‌ مهمه چون خودم هم اصلا دلم نیست که با این شرایط شروع کنم میترسم مشکل پیشبیاد .

ممنون میشم زود جوابم رو بدین همونطور که گفتم نظرتون برام خیلی‌ مهمه. :wink:
به ندای قلبت گوش کن،این همان است که تو میخواهی‌

#216
سلام
نه عزیزم اقدام نکنید. واقعاً از لحاظ علمی بدن آمادگی ندارد.
اینکه خونریزی شما از لحاظ طول یا حجم با قبل از سقط متفاوت باشد طبیعی ست و 2-3 سیکل طول می کشد که به حالت اولیه بر گردد.(اما اگر خونریزی ادامه دار شد و قطع نشد حتماً باید پیگیری کنید)
بعد از تمام اینها دوست عزیزم اگر تصمیم گرفتید برای بارداری 2-3 سیکل صبر کنید بدانید که کلومیفن هیچ جایی در حال حاضر ندارد.(لااقل در همین 2-3 ماه)
بعد از آنهم اگر اقدام ناموفق داشتید باید استفاده کنید نه ...
كارشناس مامايي فيروز

Re: مشاوره زنان

#217
سلام..من 20 سالمه و به تازدگی حدود دو هفته است که مزدوج شدم..با مشکل خارش در ناحیه تناسلی به دکتر مراجعه کردم و تشخیص عفونت و التهاب گردن رحم را دادن و پماد واژینال و قرص مترونیدازول تجویز کردن..من در هنگام خارج کردن اپلیکاتور مقداری ترشح خونی بر روی اپلیکاتور مشاهده کردم که نگرانم کرده..علتش چیست؟ خواهش میکنم راهنماییم کنید ..

Re: مشاوره زنان

#218
Mari.gh نوشته شده:سلام..من 20 سالمه و به تازدگی حدود دو هفته است که مزدوج شدم..با مشکل خارش در ناحیه تناسلی به دکتر مراجعه کردم و تشخیص عفونت و التهاب گردن رحم را دادن و پماد واژینال و قرص مترونیدازول تجویز کردن..من در هنگام خارج کردن اپلیکاتور مقداری ترشح خونی بر روی اپلیکاتور مشاهده کردم که نگرانم کرده..علتش چیست؟ خواهش میکنم راهنماییم کنید ..
شاید با اپلیکاتور بافت داخل رو که نرم و آسیب پذیره و ملتهب هم هست برای شما؛ کمی خراشیده کردید نگران نباشید.
كارشناس مامايي فيروز

Re: مشاوره زنان

#219
سلام
من ٢٩ سالمه قد ١٨٠ وزن ٧٤ كيلو
٦ ساله ازدواج كردم
تا بحال بدون قرص پريود نشدم
چندساله ك پروژسترون و استرومارين مصرف ميكنم و با اين قرصا پريود ميشم
سونوگرافيام تخمك و رحم كوچكتر از اندازه طبيعي
و تخمدان ها فاقد فوليكول
متاسفانه مشكلات زيادي مثل افسردگي گرفتم
ميخوايتم سوال كنم راهي هست براي بارداري من ؟؟

Re: مشاوره زنان

#220
سلام
عزیزم ناامید نباشید الانم به لطف خدا اینقدر تکنولوژی درمان پیش رفته شده که امسال چنین مشکلاتی هم ناامید و افسرده و ... نباشند
با دارو و درمان منسجم کمک می شود که تخمک گذاری کنید
اگر از طریق عادی نتیجه نگرفتید نهایتا Ivfو ....هست
انشالله که نتیجه می گیرید
فقط تحت نظر متخصص حاذق و خوش اخلاقی باشید که از نظر جسمی و روحی بتواند تاثیر مثبت بگذارد و نه منفی!
كارشناس مامايي فيروز

Re: مشاوره زنان

#221
با سلام به مشاور عزیزم من شب اول عروسیم درحین نزدیکی ک پرده ام پاره شد خون ندیدم اما یک روز بعدش خون صورتی رنگ دیدم آیا ممکنه هنوز پاره نشده باشه؟بعد ی ساله برابارداری تلاش میکنم اما هنوز باردار نشدم ممکنه بخاطر پرده باشه که هنوز باردار نشدم؟؟؟ممنون میشم جواب بدید

Re: مشاوره زنان

#222
با سلام من 35 ساله هستم لکه بینی ودرد در ناحیه تخمدان داشتم سال پیش که سونو واژینال داده بودم فیبروم توی تخمدان راستم بود که دکترم گفت حتی نیاز به دارو ندارم و فقط در هنگام عادت ماهیانه درد خواهم داشت ولی الان که مجدد سونو داد به خاطر دردی که در ناحیه شکم و تخمدان داشتم ولکه بینی واینکه الان حدود یکساله پریود من حدود 5 تا7 روز جلو میفته جواب سونو من به این شرح بود سونوگرافی رحم و تخمدان (به طریقه ترانس واژینال و ابدومینال ) :
در بررسی اولتراسونوگرافیک رحم به ابعاد 69x39دارای اندازه و اکوی طبیعی می باشد.در جدار خلفی بادی میوم اینترامورال_ ساب سروزال به ابعاد 24x20mmدیده شد.آندومتر با صخامت 7.6mmمشاهده شد.ابعاد هردو تخمدان افزایش یافته است و در هر دو تخمدان استرومای اکوژن و فولیکول های ریز محیطی دیده میشود که مطرح کننده نمای سونوگرافیک سندوروم pcodمیباشد.لذا تطابق با یافته های بالینی و آزمایشگاهی توصیه میشود.Lo=33.2x16mm
Ro=33.4x17mm .در تخمدان چپ کیست آکوفری به ابعاد 40x17mmدیده شد.اثری از مایع در کلدوساک خلفی مشاهده نشد .خانم دکتر معنی این سونو رو به من بگین نکته خطرناکی داره لطفا جواب بدین ممنون

Re: مشاوره زنان

#223
22222 نوشته شده:با سلام به مشاور عزیزم من شب اول عروسیم درحین نزدیکی ک پرده ام پاره شد خون ندیدم اما یک روز بعدش خون صورتی رنگ دیدم آیا ممکنه هنوز پاره نشده باشه؟بعد ی ساله برابارداری تلاش میکنم اما هنوز باردار نشدم ممکنه بخاطر پرده باشه که هنوز باردار نشدم؟؟؟ممنون میشم جواب بدید

Re: مشاوره زنان

#225
من پنج روز پيش شروع كردم به خونريزي ،اولش در حد لكه هاي قهوه اي بود بعد از ٣روز بيشتر شد و بحالت لخته دراومد و الان دوباره همون لكه هاي قهوه اي هستش،معاينه لگني شدم ولي هيچ حفره اي داخلش نبود و سالم بود سونوهم دادم گفتن بچه سالمه ولي ديواره ي پشت جفت خونريزي داره،شيافو ٥روزه كه دارم مصرف ميكنم و ايزوسپرين و زينك و امگا ٣ و دوفاستون هم ميخورم،خونريزيم هنوز قطع نشده، ميخوام بدونم تا كي ادامه داره و چيكار بايد بكنم؟ ممنون ميشم كمك كنين
ارسال پست

بازگشت به “مشاوره ”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 13 مهمان

cron