خط دوم خیلی کمرنگ بی بی چک

#1
سلام و خسته نباشید
دوره های من30 روزه بود اما ماه پیش که اولین ماه اقدامم بود 25 روزه شد. این ماه هم تخمک گذاری ام روز 10 پری بود و الان روز 22 پری ام. دو روز پیش بی بی چک گذاشتم و خط دومش خیلی خیلی کمرنگ اما خیلی زود ظاهر شد. اگه دوهفته بعد از تخمک گذاری پریود بشم یعنی 2 روز به پری مونده. به نظرتون کی برم آز خون بدم که مطمئن بشم باردارم یا نه. در ضمن از 5-6 روز بعد پری علایم بارداریو داشتم. الانم دردی مثل درد پری دارم و خیلی خیلی بی حالم...


#3
سلام
من دیروز یعنی چهارشنبه که 1 یا 2 روز به پریودم مونده بود آزمایش بارداری دادم.و تیتر بتای من 71 بود:

>10 عدم بارداري
10 - 25 حد وسط
<25 بارداري

جواب آزم 71 بود. اما دكترم گفت اين يعني مشكوك و اصلا معلوم نيست باردار باشم. گفت يكشنبه هفته ديگه برم آزمايش بدم. بايد بالاي 200 باشه. دكترم حسابي نا اميدم كرد و يه عالمه استرس گذاشت برام... به نظر شما ممکنه اصلا باردار نباشم؟

سلام
صباجان! اغلب بارداری زمان قاعدگی شون(بدون تاخیر) که مراجعه می کنند و آزمایش می دهند حتی زیر 5 رو نشون میدهند و بعد آزمایشگاه درخواست تکرار می دهد و در سری بعدی میزان آن بالااتر می رودو این رو گفتم برای اینکه بدونید میزان بتا در این زمان برای شما بسیار خوب و امیدورار کننده است شاید متد پزشک شما این است که تا تمام محکم کاری ها را نکند کسی را امیدوار نمی کنند. به هر حال عزیزم بتا در 4 هفته ی اول حاملگی از 5 تا ... طبیعی ست . شما هم در آن رنج قرار دارید. :P

#4
سلام. من هم 2 روز مونده به پریود بی بی چکم مثبت شد( البته با خط کمرنگ ). رفتم دکتر سونو انجام داد و گفت وضعیت دیواره رحمم مشکوکه و برای روز پریودم آز بتا نوشت. آز بتام 10.6 شد ولی معیارش با اونکه Saba گقت فرق می کرد . زیر 25 رو منفی در نظر گرفتند. به نظرتون چیکار کنم ؟ 10.6 واقعا منفیه ؟ اگر باردار بودم روز پریود این عدد چند بود؟
با تشکر

#5
سلام عزیزم همانطور که بالا هم عرض کردم بسیاری از مادرهای باردار تا روی فاعدگی شوت و بدون تاخیر که آزمایش میدهند منفی اعلام می شه یعنی زیر 5. اصلاً به همین خاطر است که ما به مادرها می گیم برای جلوگیری از دوباره کاری صبر کنند و 2-3 روز بعد از تاخیر بروند و آزمایش بتا بدهند.
تشخیص با متخصص شماست اما اولین برخورد با وضعیت شما این است که بعد از چند روز از تاخیر مجددً آزمایش تکرار شود.
یادتون نره من رو هم مطلع کنید.
كارشناس مامايي فيروز

Re: خط دوم خیلی کمرنگ بی بی چک

#8
سلام خسته نباشيد
من ي هفته بعد از نزديكي تو روز هاي اخمك گذاريم بيبي چك استفاده كردم ،بار اول ي خط كمرنگ نشون داد او زمان بيشاز سه دقيقه .بعد فردا و پس فرداش دوباره گذاشتم منفي شد البته بعد سه چهار ديقه ي خط خيلي كمرنگ ميكروسكوپي ظاهر ميشد .ب نظرتون منفيه يا بعد از زمان پريود معلوم ميشه؟

Re: خط دوم خیلی کمرنگ بی بی چک

#12
سلام خانم کارشناس. من دوره های پریودم 28 روزه و منظمه. الان روز 34 هستم اما هنوز پریود نشدم. بی بی چک هم استفاده کردم اما منفی بود. ایا ممکن ازمایش بدم مثبت باشه؟ الان اگه ازمایش بدم مشخص میشه که باردار هستم یا نه. یا بازم صبر کنم؟

Re: خط دوم خیلی کمرنگ بی بی چک

#14
با سلام. من امروز ازمایش بتا دادم 41.57 بود. این به این معنی که من باردارم؟ دکتر ازمایشگاه برام پیشنهاد تکرار ازمایشو سه روز بعد داد. گفتن اینبار ازمایش بتا تیتر بدین. این ازمایش به چه منظوره؟ ممنون از اینکه با حوصله به سوالات ما جواب میدین.
ارسال پست

بازگشت به “تشخیص بارداری”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 19 مهمان

cron