اقدام برای بارداری

#1
باسلام وخسته نباشید و تشکر از راهنمایی سابقتون من به پزشکم مراجعه کردم سونوی سابقم و اسمیرم رو دید گفت همه چی درسته از پریودم پرسید گفتم منظمه گفت دلیلی نداره سونوی واژینال بری هنوز 5ماه دیگه وقت داری تا یه سال اشکال نداره حالا چکار کنم لازمه برم پزشک دیگه دکترم میگه استرس این مسئله رو نداشته باشی خودش درست میشه در مورد تغذیه قبل بارداری اگه برنامه ای دارید بیزحمت برام بگید ممنون


Re: اقدام برای بارداری

#2
در بخش مقالات سایت عاطفه(لینک بالای صفحه) در مورد تغذیه پیش از بارداری و زمان اقدام و ... مطلب قرار دادم که توصیه می کنم مطالعه کنید.
اما در مورد اقدام برای بارداری : دوست عزیزم از نظر علمی تا 1 سال یک زوج سالم ممکن است منتظر بمانند اما این اگر یک زوج بخواهند زودتر نیز مراحل تشخیصی (و نه درمان)را شروع می کنند این بستگی به میزان وقتی که می خواهند منتظر بمانند یا نمانند و ... دارد.
اما مثلاً زیر 4 ماه هیچ درمانگری برای یک زوج به ظاهر سالم روشهای تشخیصی شروع نمی کند. اما بعد از آن بسیاری از درمانگران از داشتن تخمک گذاری خانم و اسپرمهای نرمال همسرش ، مطمئن می شوند.
كارشناس مامايي فيروز

Re: اقدام برای بارداری

#4
با سلام با توصیه های شما به پزشک مراجعه کردم بعد معاینه داخلی و سونوی سابقم گفت مشکلی نی و لی برام اوومید 50 کلومیفن نوشته برای دو دوره از سوم عادت تا 5 روز روزی 3 عدد.من یادم رفت بهشون بگم پریود من غالبا 10 روزس 3روز اول لکه بینی دارم .برای خوردن دارو مشکلی که نیست؟نمیخواد همسرم نصفه قرص بخوره میگن برای اسپرم خوبه؟اصلا این دارو برای من چه خاصیتی داره؟همسرم رو چکاب نکرد ایشون بنظرتون چی بخورن که مقوی باشه..بازم ممنون از صبر و راهنمایی هاتون

Re: اقدام برای بارداری

#7
سلام
نه عزیزم اصلاً جزو مکملهای رده اول نیست.همان تقویتی ها هم باید نیاز باشد تا درماتگر تجویز کند.اگر قصد دارید کاری از آن جهت هم کرده باشید، این کار: آنالیز اسپرم است.
اگر 10 روزتون پیوسته است ،از خودشون جهت روز شروع سوال کنید اما احتمالاً 3 روز پس از شروع قطعی قاعدگی مد نظر است
كارشناس مامايي فيروز
ارسال پست

بازگشت به “سایر موراد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 6 مهمان

cron