ندیدن جنین در شش هفتگی

#1
با سلام.کارشناس عزیز آخرین پریود من 26 شهریور بوده که با حساب خودم الان 6 هفته و 4 روز هستم و بتای من در روز 29 پریود بالاتر از 400 بود.اوایل به مقدار کم لکه قهوه ای داشتم که با شیاف قطع شد .هفته پیش یعنی 5 هفته و 5 روز تخمدان چپم درد شدیدی داشت که به دکتر مراجعه کردم و سونو شکمی گرفت که فقط ساک حاملگی با اندازه 140 میلی متر دیده شد و سن حاملگی رو زده 6 هفته و دو روز که اشتباه است و دوباره 5 روز بعد به دکتر دیگری مراجعه کردم سونو واژینال گرفت که فقط yolk sac مشاهده شد و قلب نداشت واندازه اش 184 میلی متر شده بود .خیلی نگرانم ممکنه حاملگی پوچ باشه؟بعد از سه سال تلاش باردار شده ام و از استرس دارم دیونه میشم.برای بارداری هم با اینکه همسرم از اول بارداری آزمایش اسپرم داده بود متوجه کم تحرکی او نشده اند و بار ها ازمن سونو و عکس رنگی گرفتند و بعد متوجه کم تحرکی همسرم شدند و بعد از استفاده دو ماهه همسرم از ویتامین ای و زینک و سلنیوم باردار شدم.تو رو به این شب های عزیز بگید آیا بارداری من پوچ است؟


Re: ندیدن جنین در شش هفتگی

#2
ساک حاملگی از 25 میلی متر به بالا اگر قطر متوسطش باشد باید جنین و قلب دیده شود. برای شما اگر اشتباه نکنم تازه 18 میلی متر است درسته؟
وقت داریم اما با توجه به اینکه الان باید حدود 7 هفته باشید باید جنین دیده شود و ساک بزرگتر باشد و ... راستش رو بخواهید عزیزم احتمال پوچ هست اما احتمال نرمال بودن هم هست و باید صبر کنیم تا سونوی هفته ی بعد شما.
بسپارید به خدا و بدانید که اگر پوچ بود هم مجدد اقدام میکنید وبا توجه به درمانی که همسرتون هم انجام داده انشالله به زودی بارداری مجددتون رو خواهید داشت.
كارشناس مامايي فيروز

Re: ندیدن جنین در شش هفتگی

#8
سلام.من در هشت هفته و سه روزگی سونو دادم جنین دیده شد ولی فقط 3 میلیمتر بود و قلب نداشت و سونو 5 هفته و 5 روز تشخیص داد.دکترم قاطعانه گفت که باید سقط کنی ولی سونوگرافی گفت چون دفعه قبل جنین دیده نشده و تازه تشکیل شده باید صبر کرد .نظر شما چیست؟لطفا جواب منو بدید.از شدت گریه تمام صورتم زخم شده

Re: ندیدن جنین در شش هفتگی

#9
سلام رزا جان گریه نکن منم این روزها را کشیدم ولی امیدت به خدا باشه
فک میکنم اگه صبرکنی بهتر باشه
خدایا از تو معجزه میخواهم
معجزه ای بزرگ در حد خدابودنت
تو خود بهتر میدانی
معجزه ای که اشک شوقم را جاری کند…
نا امید نیستم …فقط دلتنگم…..

Re: ندیدن جنین در شش هفتگی

#14
رزا157 نوشته شده:سلام.من در هشت هفته و سه روزگی سونو دادم جنین دیده شد ولی فقط 3 میلیمتر بود و قلب نداشت و سونو 5 هفته و 5 روز تشخیص داد.دکترم قاطعانه گفت که باید سقط کنی ولی سونوگرافی گفت چون دفعه قبل جنین دیده نشده و تازه تشکیل شده باید صبر کرد .نظر شما چیست؟لطفا جواب منو بدید.از شدت گریه تمام صورتم زخم شده
سلام
دوست عزیزم از زمانی که جنین دیده می شود باید تا 1 تا 2 هفته بعد صبر کرد تا قلب رویت شود . (برای شما 10 روز لازم است تا به حدود 7 هفته برسید)
اما اگر سن حاملگی و ساک بارداری و ... مثلاً در حد یک بارداری 10 هفته بود اما جنین قلب نداشت هیچ صبری لازم نبود.
اما برای شما: خود سونوگرافی بارداری الان (جدا از زمان قاعدگی) فاکتورهای اندازه گیری شده و رویت شده اش به هم می خورد.و مثل مثال قبلم نیست. بنابراین صبر لازم است.
كارشناس مامايي فيروز

Re: ندیدن جنین در شش هفتگی

#15
سلام.خواهرم 5هفته و 5روز باردار است تیتر بتا 3000 است لکه بینی قهوه ای دارد چند بار سونو انجام داده ولی گفتن فقط یک ساک بارداری وجود دارد ولی واضح نیست داخل رحم است یا خارج از رحم.داخل رحم خونریزی پیدا کرده ایا احتمال بارداری پوچ و خارج از رحم وجود دارد؟ میخواستم بدونم دلیلش چیه که گفتن ساک بارداری مشخص نیست داخل رحم است یا خارج.باید چیکار کنه؟؟؟ممنون
ارسال پست

بازگشت به “مشکلات شایع در بارداری”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 10 مهمان

cron