Re: کیت تخمک گذاری

#31
معمولا اگر تنبلی تخمدان وجود نداشته باشه در طول یک دوره در یه تخمدان حداقل یه فولیکول با سایز مناسب در روز تخمکگذاری بین ۲۰تا۲۵ ایجاد میشه که تحت عنوان تخمک آزاد میشه
برای ناباروری بررسی های بیشتری لازمه عزیزم


كارشناس مامايي فيروز

Re: کیت تخمک گذاری

#34
نی نی نوشته شده:سلام من تازه عضو این سایت شدم میخواستم بدونم کیت تخمک گذاری رو از کجا تهیه کنم ممنون اگر پاسخ بدید :P
بله عزیزم داروخانه ها کاملاً می شناسندش.از سایت می توانید نحوه ی مصرف و روزهای آن را سرچ کنید . بازهم اگر مشکلی بود در خدمت شما هستیم.
كارشناس مامايي فيروز

Re: کیت تخمک گذاری

#35
سلام .
من در مورد کیت تخمک گذاری سوال دارم.من پریودیم بین ۲۳-۲۴-۲۶-۲۸ روزه هست و من مبنا رو ۲۴ گذاشتم و از کیت از روز ۷ پریودیم استفاده کردم .از روز ۸ پریپدی یک خط تیره و یک خط روشن ظاهر شد و تا الان که روز ۱۴پریودیم هست ادامه داشته ولی تیرگی خط دوم در روز ۱۴ بیشتر بوده. در ماههای قبل ترشح داشتم که از طریق اون می تونستم حدس بزنم که کی تخمکگذاری هست ولی این ماه این طور نبود.من می خوام ماه دیگه برا بارداری اقدام کنم و چون می خوام فرزندم پسر باشه باید حتما روز دقیق تخمک گذاریم رو بدونم لطفا راهنماییم کنید

Re: کیت تخمک گذاری

#36
با توجه به سیکلتون که 5 روز جابجایی دارد ممکن است این عزم به تعیین جنسیت ، ریسک باشد و شانس بارداری تون رو کاهش بدهد.
درهر صورت در مورد کیت: گفته می شود اولین روزی که خط دوم در پررنگ ترین حالتش باشد و پس از آن هم تا چند روز کم رنگ می ماند،روزمثبت شدن کیت محسوب می شود.
در واقع الگویی که از خط دومتون ذکر کردید آنقدر واضح نیست که قطعی روزش را مشخص کنیم.
سوال اینکه بعد از 14 ام هم خط کمرنگ همچنان بود؟ اگر بلی، پس روز 8 ام رو نادیده می گیریم و 24 تا 36 ساعت پس از مثبت شدن کیت روز 14 را ، تخمک گذاری در نظر میگیریم.
که البته اگر این در نظر گرفتن درست باشد سیکلتون از 26 روز کمتر نباید بشود.
كارشناس مامايي فيروز

Re: کیت تخمک گذاری

#37
ممنون از راهنماییتون. بله امروز هم که روز ۱۵ بود چک کردم خط دوم باز ظاهر شد ولی کمرنگ بود. من متوجه ی یک اشتباهم شدم من برا خوندن کیت بیشتر از ۱۰ دقیقه صبر می کردم گاهی اوقات فراموش می کردم و ۲۰ دقیقه ای می شد یعنی ممکنه که علت این باشه؟! در ضمن من درد زیر شکم رو سه روز هست هر از گاهی احساس می کنم به تازگی هم سونو کردم و همه چیز خوب بود و مشکلی نداشتم ولی ترشح کم هست. راستی من به خاطر سرما خوردگی از قرص سفکسیم استفاده می کردم می تونه علت این تغییرات قرصم باشه؟سوال دیگری هم داشتم من معمولا خونریزیم شب ۱۰ به بعد شروع می شه من باید اون روز رو هم جز روز پریودیم حساب کنم؟!
برا اطلاعات بیشتر
۷/۱۵
۶/۲۱
۵/۲۴
۴/۳۱
۱/۴
۳/۱۰(من در این ماه به دلیل زیاد بودن هرمون مردانه قرص سیپرپترون و روکین خوردم که بعد از این ماه دیگه ادامه ندادم و فقط در این ماه خوردم ،فکر کنم به همین دلیل در تیر ماه ۳۰ روزه شد پریودیم)

Re: کیت تخمک گذاری

#38
بله دقیقاً نباید بیشتر از تایم مورد نظر به جوابی که میگیرید اطمینان کنید عزیزم.
نه آنتی بیوتیک است و اغلب تاثیر هورمونی ندارد.ولی دو قرص دیگرتون قطع یاادامه دادنشان می تواند در سیکل تغییر ایجاد کند.
منظورتون رو از این (خونریزیم شب ۱۰ به بعد شروع می شه من باید اون روز رو هم جز روز پریودیم حساب کنم؟!) متوجه نشدم. شب 10 قاعدگی که پاک هستید درسته؟
كارشناس مامايي فيروز

Re: کیت تخمک گذاری

#39
منظورم این هست که خونریزی من معمولا شبها شروع می شه و ساعت ۱۰ شب به بعد هست. نمی دونم که باید اون روز رو که شب من خونریزی داشتم رو هم جز روزهای پریودیم بیارم یا نه.مثلا من ۱۵\۷ ساعت ۱۱ شب خونریزیم شروع شد من تاریخ شروع سیکل ماهانم رو از همون ۱۵ حساب کردم درسته؟

Re: کیت تخمک گذاری

#42
سلام و خسته نباشید
احساس درد زیر شکم دقیقا وقتی که تخمک گذاری هست اتفاق می افته؟ من دیشب سمت راست شکمم درد داشتم و احساس برجستگی در ناحیه تخمدانم داشتم. ولی کیت ام یک خط تیره و یک خط کمرنگ بود . امروز هم که کیت گذاشتم باز خط دوم کمرنگ بود .ترشح زمان تخمک گذاری رو هم ندارم.نمی دونم چی کار کنم واقعا گیج شدم خواهش میکنم راهنماییم کنید.

Re: کیت تخمک گذاری

#45
سلام کارشناس عزیز
امروز که باز کیت رو گذاشتم خط دوم تیره تر از دیروز بود.در حالی که دیروز کمرنگ تر از دیروز و روز قبلش بود من واقعا گیج شدم.به نظرتون از یه نوع دیگه کیت استفاده کنم بهتره؟! من از max14 استفاده میکنم .خواهش میکنم راهنماییم کنید
ارسال پست

بازگشت به “تشخیص زمان تخمک گذاری”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 13 مهمان

cron