تخمدان

مدیران انجمن: KarshenaseMamaee, golenarges

نمایه کاربر
KarshenaseMamaee
كارشناس گروه بهداشتي فيروز
كارشناس گروه بهداشتي فيروز
پست: 13138
تاریخ عضویت: یک شنبه 5 مهر 1388, 6:00 am
تماس:

Re: تخمدان

پستتوسط KarshenaseMamaee » سه شنبه 21 بهمن 1393, 8:03 am

این ترشح نرمال نیست عزیزم. و نیاز به درمان دارد.
كارشناس مامايي فيروز

fateme 71
عضو جدید
عضو جدید
پست: 20
تاریخ عضویت: یک شنبه 14 دی 1393, 2:34 pm
تماس:

Re: تخمدان

پستتوسط fateme 71 » سه شنبه 21 بهمن 1393, 11:11 pm

مرسی از لطفتون. به نظر شما خونابه ای که بعد ازنزدیکی گاهی اوقات ازم میاد طبیعیه ؟ یا مال همین ترشحاته؟

نمایه کاربر
KarshenaseMamaee
كارشناس گروه بهداشتي فيروز
كارشناس گروه بهداشتي فيروز
پست: 13138
تاریخ عضویت: یک شنبه 5 مهر 1388, 6:00 am
تماس:

Re: تخمدان

پستتوسط KarshenaseMamaee » شنبه 25 بهمن 1393, 3:30 am

ممکن است دهانه ی رحم التهاب داشته باشد که باید با معاینه رویت شود
كارشناس مامايي فيروز

fateme 71
عضو جدید
عضو جدید
پست: 20
تاریخ عضویت: یک شنبه 14 دی 1393, 2:34 pm
تماس:

Re: تخمدان

پستتوسط fateme 71 » شنبه 25 بهمن 1393, 8:20 am

مرسی ممنون . من این دوره که قرص سیپروترون کامپاند رو تمام کردم از شب بعدیش یکم ترشحم قهوه ای شد و از روز بعد تقریبا لک دیدم در حالی که قبلش که ال دی مشرف میکردم دقیقا از روز سوم این چیزا برام پیش میومد یکم نگرانم

نمایه کاربر
KarshenaseMamaee
كارشناس گروه بهداشتي فيروز
كارشناس گروه بهداشتي فيروز
پست: 13138
تاریخ عضویت: یک شنبه 5 مهر 1388, 6:00 am
تماس:

Re: تخمدان

پستتوسط KarshenaseMamaee » یک شنبه 26 بهمن 1393, 9:07 am

هیچ اشکالی ندارد عزیزم واین فاکتور به تنهایی آنرمالی ندارد. قطع هورمون قاعدگی را ایجاد می کند . بسته به دوز آن و پاسخ دهی بدن افراد انتظار قاعدگی از 1 روز تا 1 هفته متفاوت است
كارشناس مامايي فيروز

fateme 71
عضو جدید
عضو جدید
پست: 20
تاریخ عضویت: یک شنبه 14 دی 1393, 2:34 pm
تماس:

Re: تخمدان

پستتوسط fateme 71 » دو شنبه 27 بهمن 1393, 5:44 am

الان پنج روزه قرصم تمام شده اما فقط ترشحام قهوه ایه خیلی نگرانم استرس دارم چکار کنم؟

نمایه کاربر
KarshenaseMamaee
كارشناس گروه بهداشتي فيروز
كارشناس گروه بهداشتي فيروز
پست: 13138
تاریخ عضویت: یک شنبه 5 مهر 1388, 6:00 am
تماس:

Re: تخمدان

پستتوسط KarshenaseMamaee » دو شنبه 27 بهمن 1393, 7:44 am

با شروع درمان با هر کدام از قرصهای ترکیبی بدن ممکن است تا 2-3 ماه بی نظمی هایی از خود نشان دهد و لکه بینی هم از آنهاست اما اگر 10 روز از قع آن بگذرد و قاعدگی درستی نداشته باشید نرمال نیست.
كارشناس مامايي فيروز

fateme 71
عضو جدید
عضو جدید
پست: 20
تاریخ عضویت: یک شنبه 14 دی 1393, 2:34 pm
تماس:

Re: تخمدان

پستتوسط fateme 71 » دو شنبه 27 بهمن 1393, 10:05 am

ممنون اگه پریود نشدم میتونم قرص سیپروترون گامپاند رو نخورم؟

نمایه کاربر
KarshenaseMamaee
كارشناس گروه بهداشتي فيروز
كارشناس گروه بهداشتي فيروز
پست: 13138
تاریخ عضویت: یک شنبه 5 مهر 1388, 6:00 am
تماس:

Re: تخمدان

پستتوسط KarshenaseMamaee » چهار شنبه 29 بهمن 1393, 3:23 am

در این صورت از عدم بارداری باید مطمئن شد و سپس.
كارشناس مامايي فيروز

fateme 71
عضو جدید
عضو جدید
پست: 20
تاریخ عضویت: یک شنبه 14 دی 1393, 2:34 pm
تماس:

Re: تخمدان

پستتوسط fateme 71 » چهار شنبه 29 بهمن 1393, 9:42 am

مرسی از لطفتون من یک سالی هست هروقت موقع پریودیمه ترشحاتم قهوه ای میشه بعدش مریض میشم این دفه هم قرص سیپروترون کامپاند رو قطع کردم از دوشب بعدش ترشحاتم قهوه ای شد و بعد از سه شب پریود شدم به نظرتون مشکلی هست یانه؟

نمایه کاربر
KarshenaseMamaee
كارشناس گروه بهداشتي فيروز
كارشناس گروه بهداشتي فيروز
پست: 13138
تاریخ عضویت: یک شنبه 5 مهر 1388, 6:00 am
تماس:

Re: تخمدان

پستتوسط KarshenaseMamaee » پنج شنبه 30 بهمن 1393, 5:10 am

پس پریود شدید؟نه عزیزم نرمال است .
كارشناس مامايي فيروز


بازگشت به “آزمایش ، سونوگرافی و ...”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 12 مهمان