پریود نامنظم

مدیران انجمن: KarshenaseMamaee, golenarges

نمایه کاربر
ghazal68
عضو جدید
عضو جدید
پست: 1
تاریخ عضویت: جمعه 16 دی 1390, 7:00 am
تماس:

پریود نامنظم

پستتوسط ghazal68 » جمعه 16 دی 1390, 8:39 pm

سلام دختری 21 ساله هستم 7 ماه قبل 3 ماه از دارویی استفاده کردم که حاوی کورتن بود, بعد از اون مشکلاتی برام پیش امد که نمی دونم دلیلش استفاده از این دارو هست یا الان هم سیکل پریودم نامنظم شده 14 ابان... 5 اذر... 14 دی می شه بهم بگین مشکل چی می تونه باشه؟ خیلی نگرانم :(

نمایه کاربر
KarshenaseMamaee
كارشناس گروه بهداشتي فيروز
كارشناس گروه بهداشتي فيروز
پست: 13270
تاریخ عضویت: یک شنبه 5 مهر 1388, 6:00 am
تماس:

پستتوسط KarshenaseMamaee » شنبه 17 دی 1390, 8:11 am

سلام
دوست عزیزم اغلب داروها اگر موجب بی نظمی شوند اینطور نیستند که با گذشت 4 ماه از دارو تازه اثر بی نظمی شان را اعمال کنند.
بی نظمی علتهای فراوان می تواند داشته باشید که برای بررسی اش بای به درمانگری با حوصله و حاذق مراجعه کنید تا علت یابی درستی صورت گیرد.نظیر آزمایشات هورمونی، گرفتن شرح حال دقیق و بیماری زمینه ای و ...
كارشناس مامايي فيروز


بازگشت به “بهداشت جسمی”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 2 مهمان