کاهش هزینه تولید محتوا برای وبسایت در سرخط نیوز

#1
خوشبختانه، تکنیک هایی وجود دارد که می تواند به کسب و کار اینترنتی شما کمک کند تا هزینه های بازاریابی خود را بدون از دست دادن کیفیت کاهش دهد. اکثر بازاریابان در مورد این تکنیک ها صحبت نمی کنند زیرا نمی خواهند اسرار خود را با دیگران در میان بگذارند یا باعث سوء استفاده از این ابزارها در این زمینه شوند. در مقاله زیر شما را با روش کاهش هزینه محتوای متنی وب سایت آشنا می کنیم، دانستن این موارد به رشد کسب و کار اینترنتی شما کمک می کند.

استفاده مجدد از محتوای قدیمی و به روز رسانی آن
فرض کنید یک یا دو سال پیش یک پست وبلاگ بسیار موفقی را در مورد موضوعی منتشر کردید و قبلاً در صفحه اول Gool رتبه بندی شده است. شکی نیست که این محتوا می تواند خوانندگان بیشتری را به وبلاگ شما سوق دهد یا منجر به نرخ تبدیل بالاتری شود. اما سوال اصلی این است که چرا با ارسال مجدد محتوا از این پتانسیل برای جذب ترافیک بیشتر و مخاطب هدف استفاده نمی کنیم؟

پیشنهاد می کنیم: چگونه از آریا نهال نهال گردو بخریم؟
اگر حداقل یک سال از ارسال محتوا می گذرد، باید تغییراتی در پست وبلاگ خود ایجاد کنید. به عنوان مثال تغییر عنوان، تغییر بخش ها و لینک های داخلی به عنوان به روز رسانی محتوا به گونه ای که مخاطب و کاربر احساس یک مقاله جدید را القا کند. فقط مراقب باشید URL صفحه را تغییر ندهید زیرا ارزش سئوی از پیش ساخته شده خود را از دست خواهید داد.

محتوا را تبلیغ کنید
ایده های خلاقانه، ایجاد محتوا، ویرایش آن و سپس انتشار آن، همگی گام هایی برای موفقیت در بازاریابی محتوا هستند، اما برخلاف آنچه اکثر بازاریابان معتقدند، چرخه بازاریابی به همین جا ختم نمی شود. گام بعدی در این فرآیند طولانی، تبلیغ محتوا در رسانه های دیگر برای جذب ترافیک و دنبال کننده است.

تولید محتوای جذاب و سریالی
یکی از زمان‌برترین عناصر کمپین‌های بازاریابی محتوا، تولید ایده‌های جدید در این زمینه است. به همین دلیل باید دائماً با موضوعات جدید و بدیع در حوزه کاری خود سروکار داشته باشید و در مورد هر کدام تحقیق کنید تا راهی برای ارائه مطالب به شکلی جذاب به مخاطب بیابید. به عنوان مثال، می توانید هر ماه در مورد یک موضوع تأثیرگذار در صنعت و حوزه خود صحبت کنید یا در یک مجموعه چند قسمتی می توانید مفاهیم اصلی کسب و کار خود را برای مخاطبان جدید در وب سایت توضیح دهید.

مصاحبه انجام دهید
مصاحبه یکی از موثرترین و قدرتمندترین روش های بازاریابی محتوا است که می توانید از آن استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر با یک فرد تأثیرگذار در صنعت خود مصاحبه کنید، در وقت شما صرفه جویی می کند و اعتبار برند شما را افزایش می دهد. امروز مانند گذشته نیست و دسترسی به تجهیزات صوتی و تصویری بسیار آسان تر و مقرون به صرفه تر از گذشته شده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سؤالات مصاحبه خود را آماده کرده و سؤالات خود را بپرسید و بعداً مصاحبه را در کانال ارتباطی مورد نظر خود ارسال کنید.

از نویسندگان مهمان دعوت کنید
داشتن مشارکت‌کنندگان مهمان نیز به وبلاگ شما رونق زیادی می‌دهد، خوشبختانه بسیاری از نویسندگان جوان و مشتاق امروز از دعوت شما استقبال می‌کنند، زیرا به آنها فرصتی برای دیده شدن می‌دهید. به این ترتیب به محتوای مناسب و مخاطبین جدید نویسنده مهمان دست یافتید

محتوای سایت خود را گروه بندی کنید
اگر علاقه ای به آوردن نویسندگان خارجی ندارید، می توانید محتوای وبلاگ را به اعضای داخلی شرکت بسپارید و از اعضای تیم بخواهید در موقعیت ها و رویدادهای مختلف در مورد موضوع تحقیق کاربر و مشتری بنویسند. با این روش طیف متنوعی از موضوعات و دیدگاه های منحصر به فرد را دریافت خواهید کرد که از طریق نظرات سایت با شما به اشتراک گذاشته می شود.

به یاد داشته باشید که همه استراتژی های ارزان قیمت شما می توانند در یک کمپین بازاریابی مورد سوء استفاده قرار گیرند، اما به طور کلی تاکتیک هایی که ما معرفی کرده ایم عواقب منفی برای کسب و کار شما نخواهد داشت. البته این موضوع به شرطی است که کیفیت محتوا و رضایت کاربر را در استراتژی تولید محتوای سایت خود در اولویت قرار دهید. بنابراین در مراحل اولیه با احتیاط از این راهکارها استفاده کنید تا در آینده فرصتی برای توسعه و اصلاح آنها وجود داشته باشد. امیدواریم این محتوا توانسته باشد نیاز شما را از نظر کاهش هزینه تولید محتوای وب سایت برآورده کند.

منبع: آژانس کاهش هزینه تولید محتوا سرخط نیوز


بهترین شرکت برای کاهش هزینه تولید محتوا در سرخط نیوز
ارسال پست

بازگشت به “تبادل نظر بين كاربران سايت”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 114 مهمان