بازاریابی پایدار چیست؟

#1
بازاریابی پایدار چیست؟
بازاریابی پایدار همزمان با بازاریابی محصولات و خدمات شما ، یک شرکت مسئول اجتماعی و محیط زیست است.

ایده مسئولیت اکنون یک ارزش مشترک است. بسیاری از شرکت ها مشتریان را به چالش می کشند تا پول خود را در جایی قرار دهند که ارزش آنها نهفته است.

آیا شما صرفاً به این دلیل که می دانید محصول کاملاً بازیافت شده یا به صورت محلی تهیه شده است ، هزینه بیشتری خرج کرده اید؟ اگر چنین است ، شما در بازاریابی پایدار شرکت کرده اید.

عموم مردم بیشتر به خرید محصولات و خدماتی که سود بیشتری برای کره زمین داشته باشد علاقه مند می شوند. مسئله این است که برخی از آفتابگیر تبلیغاتی ماشین عوامل مانع از این کار هستند.

مطالعات نشان می دهد که این عوامل شامل کمبود اطلاعات ، ناسازگاری در اعتماد و سردرگمی است.

خبر خوب این است که شما می توانید با این مسائل کنار بیایید و تجارت خود را رونق دهید. در اینجا 5 نکته برای کمک به شما در دستیابی به این هدف با بازاریابی پایدار آورده شده است.
مهم است که به یاد داشته باشید پایداری برای همه معنی یکسانی ندارد. این تعریف در مناطق مختلف کشور و در سراسر جهان متفاوت است.

به عنوان مثال ، در آمریکای شمالی ، پایداری به معنای بازیافت است. در حالی که در اروپا و خاورمیانه ، این تعریف بیشتر مربوط به قیمت گذاری منصفانه است.

در سایر نقاط جهان ، پایداری با محیط زیست و منابع جایگزین انرژی مرتبط است.

این تفاوت در کلمات ما را به این مسئله می رساند که اطمینان حاصل کنید پایداری برای مخاطبان و شما چیست.

شما باید اطمینان حاصل کنید که درک مخاطبان از پایداری را محلی می کنید. سپس می توانید پیام خود را متناسب با آنها تنظیم کنید.

آنچه به عنوان یک مارک برای شما بهترین کار را خواهد کرد ، البته متفاوت خواهد بود. اصطلاحی که معمولاً در صنعت سبز به کار می رود "آگاهانه" است. این برچسبی است که مارک هایی مانند شرکت پوشاک H&M برای لباس های پایدار خود استفاده می کنند.

کلماتی از این دست ، همراه با هدایای تبلیغاتی مدیریتی، احساسی از تمرکز محیطی را منتقل می کنند. اما آنها به اندازه کافی گسترده هستند که متناسب با هرگونه نیاز مورد نیاز برای قالب سازی هستند.

گواهینامه های خود را به رخ بکشید
مشتریان همچنان از شرکت های سازگار با محیط زیست طفره می روند و این به دلیل هزینه های اضافی است.

با این حال ، تحقیقات همچنین به این نتیجه رسیده است که وقتی اطلاعات و اعتماد به نفس کافی وجود ندارد ، مصرف محصولات از مارک های تجاری را نیز برای مصرف کنندگان آسان می کند.

مردم وقت ندارند که خودشان تحقیق کنند. آنها به دنبال اطمینان از تجربه مصرف کننده خود و علائم خرید از شرکتی هستند که می توانند به آن اعتماد کنند.

این گواهینامه ها برای به اشتراک گذاشتن پیام شما با مخاطبان بسیار حیاتی است. قرار دادن آنها در وب سایت و کانال های رسانه های اجتماعی باعث ایجاد اعتماد برای آینده می شود.

برای شفافیت تلاش کنید
مصرف کنندگانی که قصد دارند به ایده آل های برند شما علاقه مند شوند ، مجبور به شفافیت در یک شرکت هستند.

این شفافیت ممکن است شامل موادی باشد که در تجارت بام خود استفاده می کنید. تعداد مواد بازیافتی که استفاده می کنید. حتی از آنجا که مصالح ساختمانی شما از آنجا تهیه می شود.

مارک لباس Everlane با تجزیه هر یک از کالاهای فروشی در وب سایت خود با توجه به ترکیب هزینه آن ، این موضوع را نشان می دهد. آنها تصاویر و شرح کارخانه را بهم پیوند می دهند. به این ترتیب ، این شرکت واقعاً مطابق با عنوان "شفافیت بنیادی" خود عمل می کند.

اکنون شرکت ها می توانند کسب و کار خود را در لیست برنامه ها برای مصرف کنندگان قرار دهند تا به آنها اطلاع دهند که در برچسب ها ارائه نشده است. برنامه هایی مانند SmartLabel منابع محصول ، گواهینامه های شخص ثالث ، انطباق اجتماعی ، برنامه های پایداری و روش های تأمین منابع را نشان می دهند.


هدایای تبلیغاتی آراز

تولیدکننده اتواع هدایای تبلیغاتی در ایران
ارسال پست

بازگشت به “تبادل نظر بين كاربران سايت”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 42 مهمان

cron