اتوبار و باربری در تهران

atlasbar-co
عضو جدید
عضو جدید
پست: 4
تاریخ عضویت: دو شنبه 3 اردیبهشت 1397, 7:39 am
تماس:

اتوبار و باربری در تهران

پستتوسط atlasbar-co » دو شنبه 3 اردیبهشت 1397, 7:44 am

اتوبار و حمل و نقل اسباب و اثاثیه منزل یکی از مراحل سخت و دشوار زندگی است و معمولا سامان دادن به تمامی امور در چنین زمانی کاری بی اندازه مشکل است. امروزه برای هر کاری شرکت های خدماتی آماده اند تا کارگران خود را برای کمک به خانواده ها اعزام نمایند. این مسئله در مورد اسباب کشی و اتوبار نیز صدق می کند و شرکت های زیادی هستند که در زمینه باربری و حمل بار فعالیت دارند با تماس با هر کدام از این شرکت ها به آسانی می توانید از خدماتی که ارائه می کنند چه در زمینه بسته بندی اثاثیه منزل و چه در زمینه حمل و جابجایی و چیدمان دوباره آنها استفاده نمایید.
استخدام شرکت باربری و اتوبار یکی از راهکارهای رایج در اثاث کشی و حمل اثاثیه منزل است. اما اشتباهات زیادی در زمینه انتخاب شرکت های باربری وجود دارد که عدم توجه به این مسائل می تواند تجربه جابجایی اثاثیه شما را به یک کابوس تلخ تبدیل نماید. در اینجا به تعدادی از اشتباهاتی که در انتخاب اتوبار و شرکت حمل بار ممکن است به آن توجه نشود شرح می دهیم:
انتخاب شرکت اتوبار در آخرین لحظه
برای اسباب کشی خود وقت بگذارید و برنامه ریزی کنید
اما هرگز استخدام شرکت های باربری را به روزهای آخر موکول نکنید
این زمان اصلا برای انتخاب شرکت باربری خوب مناسب نیست زیرا در این زمان تمامی شرکت های باربری معتبر و مطمئن از قبل رزرو شده اند و شرکت هایی که برای انتخاب در پیش رو دارید ممکن است به اندازه کافی مقرون به صرفه یا معتبر نباشند. همچنین انتخاب شرکت باربری در آخرین لحظه می تواند برای شما هزینه های زیادی را به دنبال داشته باشد پس برای کاهش هزینه ها و پیشگیری از سردرگمی در انتخاب شرکت خدمات اسباب کشی مناسب بهتر است این کار را در زمان مناسب انجام دهید.
شرکت های بی تجربه
کارگر اسباب کشی ناوارد
هزینه های زیاد
تحویل دیر هنگام
بی نظمی
و ... از دیگر مسائلی است که ممکن است در انتخاب شرکت اتوباردر آخرین لحظه برای تان به وجود آید.
شما تنها یک حق انتخاب دارید
توجه داشته باشید که در انتخاب و استخدام شرکت اتوبار و باربری شما تنها مجاز به انتخاب یک شرکت هستید پس باید تمامی توجه و تمرکز خود را بر روی این انتخاب بگذارید و یک انتخاب آگاهانه داشته باشید. برای این کار شما نیاز دارید تحقیقات و بررسی های لازم را انجام دهید و قیمت باربری را در این شرکت ها ارزیابی کنید و مقایسه نمایید. از این شرکت ها یک برآورد قیمت درست و منطقی بخواهید و از خدمات آنها به خوبی مطلع شوید و سپس اقدام به انتخاب شرکت حمل بار و حمل اثاثیه نمایید. دست کم 4 تا 5 شرکت باربری را در دسترس داشته باشید و از آنها پرس و جو کنید از مشتریان قبلی آنها در مورد کیفیت خدمات و میزان رضایت شان از این خدمات سوال کنید.
اگر از همسایه های شما کسی به تازگی اسباب کشی کرده است
می توانید از تجربیات آنها در انتخاب و استخدام شرکت اتوبار و باربری استفاده نمایید.
توجه به نشانه های هشدار دهنده تقلب در شرکت های اتوبار و باربری
اشتباه در انتخاب شرکت اتوبار و باربری ممکن است منجر به این شود که شما در دام شرکت های کلاهبردار بیفتید و یک تجربه ناخوشایند از اسباب کشی برای همیشه در پس زمینه ذهن تان باقی بماند. توجه و دقت به نشانه های کلاهبرداری و خطوط قرمز می تواند به شما کمک کند تا در انتخاب خود دقت بیشتری داشته باشید
و در دام متقلبین نیفتید.
این نشانه ها می تواند شامل موارد زیر باشد:
پیشنهادات به شدت وسوسه انگیز و ارزان قیمت با قیمت های نامتعارف و کم
درخواست پیش پرداخت های زیاد که ممکن است شرکت با دریافت پول از شما ناپدید شود
عدم اطلاعات دقیق که می تواند شامل :
نام ها و عکس های غیر مرتبط
اطلاعات تماس مبهم
آدرس پستی نامشخص
تلفن ثابت نامشخص
نداشتن شماره ثبت
و سایر موارد باشد.
برخی از شرکت ها برآورد قیمت ها را به صورت آنلاین یا تلفنی انجام می دهند اما این برآورد ها در بیشتر مواقع درست نیستند و قیمت ها ممکن است در پایان کار بیشتر یا کمتر باشد در این مورد از شرکت بخواهید که از اثاثیه شما یک بازرسی داشته باشد و این شرکت باید با اعزام کارشناس به محل شما میزان قیمت باربری و هزینه اسباب کشی نهایی را اعلام نماید. همچنین در مورد خدماتی که شرکت ها ارائه می نمایند با این شرکت های اتوبار و اثاث کشی مذاکره نمایید و بر سر ارائه خدمات اتوبار و حمل و نقل بار به توافق برسید.
خدمات شرکت اطلس بار
در صورت نیاز به خدمات اتوبار و باربری اثاثیه منزل و بسته بندی اثاثیه تنها کافیست با شرکت اتوبار و باربری اطلس بار تماس بگیرید. این شرکت باربری معتبر و اتوبار حرفه ای قادر است در کوتاه ترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب بهترین سرویس دهی بسته بندی و بهترین تجهیزات بسته بندی اثاثیه اعم از کارتن حمل بار و ... را در اختیار شما قرار دهد. اتوبار اطلس بار به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته آماده خدمات رسانی است.

bakhshifatemeh
عضو جدید
عضو جدید
پست: 3
تاریخ عضویت: شنبه 25 اسفند 1397, 7:19 am
تماس:

Re: اتوبار و باربری در تهران

پستتوسط bakhshifatemeh » یک شنبه 26 اسفند 1397, 1:58 pm

فریت بار چیست ؟
فریت بار چیست؟ این اصطلاحی برگرفته از کلمه لاتین Freight به مترادف Cargo به معنی بار می باشد که در صنعت حمل و نقل بیشتر به منظور حمل و ارسال بار چه به صورت هوایی ، دریایی و زمینی اطلاق می گردد.
شرکت های فریت بار
عبارت فریت بار دائما در حال تکرار میباشد ، در حالیکه بسیاری از مردم میپرسند فریت بار چیست ؟ در دنیای امروزی حمل و نقل ، کلمه فریت بار به حمل و نقل کلا به صورت های مختلف گفته می شود ، حمل و نقل های درون شهری ، بیرون شهری و یا بین المللی اما در ایران و به صورت عامیانه فریت بار به حمل خرده بار مسافری و یا تجاری به وسیله هواپیما گفته می شود که از مبدا گمرکات مستقر در فرودگاه ها به سایر نقاط دنیا انجام میگیرد.
فریت بار از ترکیه به ایران
مسافرین می توانند اضافه بار همراه خود را قبل از انجام سفر هوایی به فرودگاه انتقال داده و با هزینه اندک بار خود را به صورت هوایی به مقصد مورد نظر خود ارسال نمایند.
راهنمای فریت بار مسافری
• انواع دیگر حمل خرده بار، در مقایسه با فریت بار چیست؟
جهت حمل خرده بار فریت بار به صورت هوایی به صرفه ترین راه حمل و نقل بین المللی کالا می باشد راه های دیگر حمل خرده بار به صورت بین المللی در ایران به شرح زیر می باشد:
•فریت بار به صورت زمینی (حمل زمینی خرده بار)
در این روش هیچ شرکتی خرده بار شما را جهت حمل بین المللی به شهر های اروپا ، آمریکا و استرالیا قبول نخواهد کرد به دلایل مختلف حمل و کرایه یک ماشین جهت خرده بار به صرف هیچ کس نمی باشد.
•فریت بار به صورت ریلی (حمل ریلی خرده بار)
هزینه فریت بار به سوئد
حمل خرده بار به صورت ریلی به مقاصد اروپایی ، آمریکایی و استرالیا و یا سایر مقاصد در حال حاضر از ایران ممکن نبوده و یا در صورت امکان فقط برای مقاصد داخلی می باشد.
• فریت بار دریایی ( حمل دریایی خرده بار)
در صورتی که مایل به ارسال ۲۰۰ یا ۳۰۰ کیلو بار باشید حمل بار به صورت دریایی و یا اجاره کانتینر و حمل زمینی آن به بندر به هیچ وجه به صرفه نخواهد بود.
لذا با توجه به مطالب فوق و در نظر گرفتن انواع فریت بار و حمل کالا، فریت بار به صورت هوایی برای خرده بارهایی که از حدود ۴۵ کیلو شروع می شود تا اوزان تناژ به مقاصد مختلف دنیا بهترین روش حمل بار می باشد.
برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت راه سان کالا ما مراجعه کنید
•فرق پُست و کُوریر ، در مقایسه با فریت بار چیست ؟
در صورتی که شما مایل به ارسال پاکت و یا نمونه های بسیار کم وزن به مقاصد مختلف دنیا می باشید با در نظر گرفتن گرفتاری های مختلف در امر امور گمرکی در مبدا ، مبلغ بارنامه جهت حمل هوایی و ترخیص این اوراق و یا نمونه ها فریت بار به صرفه نبوده و جایگزین این سرویس جهت ارسال اوراق و نمونه های کوچک با در نظر گرفتن راحتی و سهولت حمل این گونه کالا پست و کوریر می باشد.
اما در صورتی که بار شما سنگین تر از اوزان اوراق و نمونه های کوچک باشد دیگر استفاده از پست و شرکت های کوریر برای این اوزان به صرفه نخواهد بود و جایگزین ارزان و قابل دسترس برای همگان برای خرده بار از وزن های ۴۵ کیلوگرم به بالا به مقاصد مختلف در سرتاسر دنیا فریت بار به صورت هوایی می باشد.
هواپیمایی امارات
•فرق پرداخت جریمه اضافه بار در پای کانتر پرواز ، با فریت بار چیست ؟
همانطور که میدانید مسافرین پرواز های هوایی در هنگام مسافرت با محدودیت هایی از طرف شرکت های هواپیمایی جهت حمل بار همراه خود دارند و عموما شرکت های هواپیمایی جهت اضافه بار همراه مسافرین مبالغ هنگفتی را با عنوان جریمه حمل اضافه بار همراه مسافر در نظر می گیرند ، فریت بار با عنوان جایگزین جریمه اضافه بار مسافری جهت حمل خرده بار و اضافه بار مسافری می باشد و مسافر می تواند قبل از انجام پرواز با مراجعه به ترمینال بار فرودگاه بار خود را با مبلغی کمتر از یک سوم جریمه های اضافه بار به مقصد دلخواه خود فریت نمایند.
•فریت بار از ترمینال بار فرودگاه امام خمینی
در صورتی که شما قصد مسافرت از فرودگاه امام خمینی را دارید و بار شما از مقدار مجاز اعلام شده از شرکت هواپیمایی بیشتر می باشد ، شما می توانید از سرویس فریت بار از طریق مراجعه به ترمینال بار فرودگاه امام خمینی استفاده نمایید. پس از بسته بندی اضافه بار خود بارتان را به ترمینال بار فرودگاه امام خمینی حمل نموده و پس از انجام تشریفات گمرکی در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی ( دایره فریت ) با در دست داشتن پته مسافری ( جواز گمرکی) با مراجعه به یکی از شرکت های هواپیمایی نسبت به صدور بارنامه اقدام کرده و رزرو حمل هوایی بار خود را دریافت نمایید ، فریت بار شما معمولا ظرف مدت ۴ تا ۵ روز انجام خواهد شد و گیرنده کالا می تواند با مراجعه به فرودگاه مقصد و با مراجعه به انبار بارهای ورودی با دریافت مدارک بار نسبت به ترخیص و تحویل بار خود اقدام نماید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید:
http://rahsankala.co/


بازگشت به “سایر موراد ”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 6 مهمان