نیازهای خاص در تبلیغات گوگل

maryambod
عضو جدید
عضو جدید
پست: 3
تاریخ عضویت: دو شنبه 15 آبان 1396, 11:12 am
تماس:

نیازهای خاص در تبلیغات گوگل

پستتوسط maryambod » یک شنبه 9 اردیبهشت 1397, 8:14 am

تبلیغات در گوگل انتخاب‌های زیادی را برای پوشش نیاز‌های خاص تبلیغاتی شما در اختیارتان می‌گذارد. برای نمونه شما می‌توانید کلید واژه‌های خاصی را برای تبلیغ خود تعیین کنید که این قابلیت به شما این امکان را می‌‌دهد که در نتیجه‌ی جستوجوی کلید واژه مشخص شده، تبلیغ خود را نمایش دهید. برای نمونه کلمه کلیدی «لباس مردانه» را در نظر بگیرید. حالا هر کسی که این کلمه کلیدی رو جست‌وجو کند، می‌تواند تبلیغ شما را ببیند. همچنین در انتخاب همین کلمات کلیدی نیز انعطاف وجود دارد و می‌توانید مثلا حالتی را تعریف کنید که اگر کسی «لباس مردانه ارزان» را هم جست‌وجو کرد، باز هم تبلیغ شما را ببیند. و یا هم اینکه کلمه کلیدی خود را فقط محدود به همان «لباس مردانه» کرده تا جامعه هدف خود را کوچکتر کنید. همچنین با افزودنی‌های تبلیغاتی این امکان به شما داده می‌شود که اطلاعات اضافه، لینک مستقیم به بخش‌های مورد نظر سایت و یا اطلاعات تماس مستقیم را به تبلیغ خود اضافه کنید.

حتی می‌توانید ساعت‌های نمایش تبلیغات خود را بر اساس ساعت کاری کسب و کار خود تعین کنید و تبلیغ شما فقط در ساعات فعالیت کسب و کارتان نمایش داده شود. برای نمونه کسب و کاری برای تعمیر وسایل برقی هستید و زمان خدمات رسانی شما از ساعت ۸ صبح تا ۵ عصر است، می‌توانید تعیین کنید که تبلیغ‌تان فقط در این ساعت‌ها به نمایش درآید. همچنین می‌توان این وظیفه را به عهده‌ی الگوریتم‌های گوگل گذاشت تا از داده‌های قبلی که به دست آورده است، حدس بزند چه زمانی برای نمایش تبلیغ شما مناسب است. از دیگر امکانات ادوردز می‌توان به تعیین زبان اشاره کرد؛ یعنی مثلا اگر تبلیغ شما فقط برای فارسی زبانان کاربرد دارد، می‌توانید تعیین کنید که تبلیغ شما فقط به فارسی زبانان نمایش داده شود.

AdWords فقط شامل نمایش تبلیغات در صفحه جست‌وجوی گوگل نمی‌شود و می‌توانید تبلیغ خود را در صفحه Gmail کاربر یا حتی یوتیوب نمایش دهید.

تا اینجا ممکن است با خود بگویید برای بالا رفتن رتبه سایت شما در صفحه نتایج جست‌وجوی گوگل باید سراغ SEO بروید. اما بگذارید بگوییم سرعت AdWords آنقدر بالاست که شما می‌توانید در کمتر از یک ساعت، رتبه اول در صفحه اول جست‌وجوی گوگل در کلمات کلیدی که تعیین کرده‌اید را به دست آورید. در طرف دیگر، سئو نیز می‌تواند رتبه سایت شما را به صورت طبیعی در نتایج جست‌وجوی گوگل بالا بیاورد اما سئو فرآیندی زمان‌بر و طولانی به حساب می‌آید که چنین موضوعی در AdWords صادق نیست.

با گوگل ادوردز به محض این‌که کمپین تبلیغاتی خودتان را فعال کنید، تبلیغات شما ظاهر خواهند شد و شما می‌توانید آمار و نتایج آن‌را به سرعت دریافت کنید. شما می‌توانید آمار کارآمدی واژه‌های کلیدی موثر‌تر خود را بیابید که در ساخت یک سئو موفق هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عبارت دیگر، ما فکر می‌کنیم بهتر است همین امروز ادوردز را شروع کرده و پس از مدتی SEO را هم در کنار آن شروع کنید تا بتوانید در طولانی مدت هم رتبه خود را صفحه جست‌وجوی گوگل بهبود ببخشید.

با اجرای SEO و AdWords به صورت همزمان، قطعا نتیجه بهتری خواهید گرفت اما نکته اینجا است که بهتر است ابتدا به سراغ AdWords بروید تا در عرض چند دقیقه به صدر نتایج جست‌وجو در کلمات کلیدی کسب‌وکار خود بروید. این یعنی فروش و موفقیت کسب‌وکار خود را از روز اول تضمین کنید و از رقبای خود جلو بزنید.

بازگشت به “سایر موراد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان