آیا نگارش صفحه “درباره ما” در طراحی سایت اهمیت دارد؟

#1
در دنیای صفر و یک و مجازی اعتماد کردن به مراتب سخت تر از دنیای واقعی است،به خصوص که هر روز درباره کلاهبرداری های جدید با روش های گوناگون در دنیای مجازی اخباری شنیده می شود.در این شرایط چگونه می توان اعتماد کاربران وب سایت را جلب کرد و آن ها را به مشتریان دائم خود تبدیل نمود؟ چگونه می توان به آن ها القاء کرد که شرکت شما شرکتی معتبر است و سری جدا از شرکت های نامعتبر دارد؟ بهترین پیشنهاد ایجاد و استفاده از صفحه کاملا سازمان یافته ” درباره ما” در طراحی سایت است.
صفحه ” درباره ما ” علاوه بر معرفی شرکت به کاربران، مسئولیت خطیر دیگری نیز دارد و آن زدودن هرگونه شک و شبهه از ذهن کاربران درباره نحوه فعالیت شماست، پس باید به شرح دلایلی که کاربر باید به شرکت شما اعتماد کند بپردازید.زمانی که کاربران به وب سایت شرکت شما مراجعه می کنند،برای رفع و رجوع شش سوال در ذهنشان ابتدا به دنبال صفحه ” درباره ما ” می گردند.این سوالات طبق آمار از قرار زیر است :
آیا این کسب و کار واقعی است؟
قرار دادن آدرس پستی کامل و دقیق خود قدم اول برای رفع این شبهه است.مشتریان به احتمال زیاد به صورت حضوری به شرکت شما نمی آیند، اما این نکته اطمینان بخشی خاص در مورد ماهیت وب سایت و شرکت شما می کند. یک آدرس پستی به مشتریان احتمالی شما نشان می دهد که شما چیزی برای پنهان کردن ندارید.ترجیحا آدرس تمامی دفاتر و شعبات خود را در صفحه ” درباره ما ” قرار دهید.
گردانندگان این وب سایت چه کسانی هستند؟
از صحبت درباره خود و علاقه شغلی خود واهمه نداشته باشید،حتی ضمیمه کردن عکستان نیز می تواند ایده ای جالب باشد.پیام اصلی شما این است که در پس زمینه کسب و کار شما فردی واقعی قرار دارد و این گونه کاربران با شما احساس راحتی بیشتری می کنند.
میزان کیفیت کار آن ها چقدر است؟
کافه دانش قرار دادن تشکر و قدردانی مشتریان و مخصوصا متن مستقیم شرکت های خرسند از شرکت شما می تواند نتایج فعالیت های شما را برای سایرین به نمایش بگذارد برای تاثیرگذاری بیشتر بهتر است این پیامهای قدردانی، آدرس تماس فرستنده را نیز مشخص کنند.حتی می توانید لینک آن ها را نیز برای تاثیر صد در صدی در وب سایت خود قرار دهید،مطمئن باشید آن ها هرگز برای اطمینان از میزان رضایت آن ها از شما و راستی آزمایی جملات قرار داده شده در وب سایت با آن ها تماس نخواهند گرفت!
میزان فعالیت آنها چقدر است؟
ثبات و دوام دو عامل اساسی در جلب اعتماد کاربران به حساب می آیند. اگر شما قدمت زیادی ندارند، می توانید از تجربیات گذشته خود صحبت کنید، چون تجربه گذشته مطمئنا با فعالیت کنونی شرکت شما ارتباط زیادی دارد.
مشتریان به تجربه و قدمت اهمیت بسیار زیادی می دهند.
روشهای درآمدزایی آن ها چیست؟
تکنولوژی اگر طرح فعالیت های خود را به کاربران نشان نداده و به آنها نگویید که از چه راهی کسب درآمد می کنید، اولین سوالی که به ذهن آنها خطور میکند این است : ” مشکل کجاست؟ ”
در صفحه ” درباره ما ” درمورد منابع درآمد خود و دلایل دریافت هزینه بابت خدماتی که ارائه می کنید، صحبت نمائید. به یاد داشته باشید که به جای صحبت از قیمتها از ارزش خدمات و محصولات خود صحبت کنید.
آیا می توان در مورد سپردن اطلاعات محرمانه به آنها اعتماد کنم؟
تکنولوژی در برخی اوقات شرکت برای تکمیل خدمات خود نیاز دارد تا برخی از اطلاعات محرمانه مشتری را داشته باشد.از طرفی آن چه مشخص است، مردم درباره اطلاعات شخصی خود، به خصوص در دنیای مجازی، بسیار محتاط هستند. برای جلب اعتماد آن ها باید سیاست های کاری کلی خود و همچنین سیاست های خود برای صیانت از اطلاعات مشتریان را بیان کنید.
به احتمال زیاد صفحه مذکور اولین صفحه ای است که کاربران پیش از آن که با شما تماس بگیرند،رپورتاژ مطالعه می کنند.از آنجایی که تشخیص خوب بودن و حسن شهرت شرکت ها در اینترنت کار دشواری است،باید تمامی تلاش خود را برای جلب اعتماد کاربران صرف کنید.رپورتاژ به جز موارد ذکر شده سایر اطلاعات مرتبط با زمینه فعالیت تخصصی خود را نیز قرار دهید.
با یک بار جلب اعتماد، یه مشتری همیشگی خواهید داشت.


ارسال پست

بازگشت به “ساير موارد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 65 مهمان

cron